abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 mei 2017 @ 15:13:17 #1
462839 Lowikdroste
lowikangaroe
pi_171096114
hee hallo daar vrienden, ik heb een probleem. willen jullie mij helpen. Sinds kort kan ik niet meer poepen (shit e) het is erg tragisch en ik weet niet wat ik eraan kan doen. Heeft een van jullie hetzelfde probleem of weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Alvast bedankt!
nee
  zondag 21 mei 2017 @ 15:16:47 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_171096194
ananas eten
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_171096295
Magnesium (pillen) eten, of zeep in je reet duwen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_171096371
Sinds hoe kort? Je hebt het in R&P staan in plaats van in Lifestyle. Is het een psyschisch probleem, of is het gewoon constipatie.

Een sigaret in combinatie met koffie werkt behoorlijk laxerend. Als je een Senseo-apparaat hebt, pak dan eens een kopje van een reeds gebruikte pad. Dan spuit het in luttele seconden met grof geweld naar buiten (je kan eerst een *plop* horen). En anders kan je laxerende werking vinden in het nuttigen van grote hoeveelheden zoetstof (suikervrij snoepgoed, kauwgum, light frisdrank) of bijvoorbeeld olijven.

Zorg dat je genoeg water drinkt. Zorg voor vezelrijk voedsel.

En trek je knieën op, als je op de pot zit. Probeer niet te hard te drukken, tenzij je een fan bent van aambeien.

[ Bericht 8% gewijzigd door Jordy-B op 21-05-2017 15:34:46 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171096637
Naar de dokter toe.

Succes
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')