abonnement Unibet Coolblue
pi_171094012
Na 1.5 jaar beetje gekloot te hebben met mn auto (nieuwe turbo, injectoren, pakkingen, ecu, radiator en nog wat zooi) wil ik graag weten of het volgende APK afkeur is;



De remleidingen zitten daar niet zo netjes op het wand. Remmen werken wel perfect. Moet ik nou gewoon even een aluminium beugeltje buigen, wat gaten in boren en de koppelingen vast zetten aan zo een beugel? Of compleet nieuwe leidingen buigen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Shiroyasha95 op 21-05-2017 14:09:35 ]
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 21 mei 2017 @ 17:53:03 #2
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171099866
Tof, een S14 _O_

Ik weet niet of het afkeur is (zou zomaar kunnen ivm ondeugdelijke montage) maar voor de mooiigheid zou ik het sowieso even netjes wegwerken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 21 mei 2017 @ 17:58:49 #3
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_171099996
SR20 met een föhn? Heb je meer foto's?

Zou het persoonlijk ook even netjes monteren, dan kijken ze er ook niet te lang naar ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_171100106
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Tof, een S14 _O_

Ik weet niet of het afkeur is (zou zomaar kunnen ivm ondeugdelijke montage) maar voor de mooiigheid zou ik het sowieso even netjes wegwerken.
S13 :D origineel ca18 maar swap naar sr20 gedaan.

Is goed. Ik zal kijken of ik mn koperen leidingen erop kan monteren. Moet sowieso wachten op een nieuwe waterpomp en nog een radiator. Gloednieuwe mishimoto radiator gehaald en die was dus gewoon lek...

Intussen proberen een wire tuck te doen en het een beetje netjes te laten lijken.

Zal later wat foto's uploaden
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 21 mei 2017 @ 18:05:19 #5
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171100128
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:04 schreef Shiroyasha95 het volgende:

[..]

S13 :D origineel ca18 maar swap naar sr20 gedaan.

Is goed. Ik zal kijken of ik mn koperen leidingen erop kan monteren. Moet sowieso wachten op een nieuwe waterpomp en nog een radiator. Gloednieuwe mishimoto radiator gehaald en die was dus gewoon lek...

Intussen proberen een wire tuck te doen en het een beetje netjes te laten lijken.

Zal later wat foto's uploaden
Eindbaas _O_

Ik kan nog steeds janken om het feit dat ik de mijne weggedaan heb.. :{ :(

Maak anders een topic aan ofzo over 't ding. Geweldige auto's zijn het. _O_

En ik had aan die ruitenwissers moeten kunnen zien dat het een 13 is ipv 14, blindstaren op de motor :')²
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171100222
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Eindbaas _O_

Ik kan nog steeds janken om het feit dat ik de mijne weggedaan heb.. :{ :(

Maak anders een topic aan ofzo over 't ding. Geweldige auto's zijn het. _O_

En ik had aan die ruitenwissers moeten kunnen zien dat het een 13 is ipv 14, blindstaren op de motor :')²
Baas. _O_ _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 21 mei 2017 @ 18:11:03 #7
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171100237
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:10 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Baas. _O_ _O_
Jij kan me nog wel eens hebben zien rondrijden, Arnhem toch? ;) matzwarte S13, bordeauxrode motorkap en kofferklep en olifantenlul als uitlaat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171100250
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Jij kan me nog wel eens hebben zien rondrijden, Arnhem toch? ;) matzwarte S13, bordeauxrode motorkap en kofferklep en olifantenlul als uitlaat.
Klopt. Maar nooit zien rijden, denk ik. :P

Nissan. _O_ _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_171100271
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Eindbaas _O_

Ik kan nog steeds janken om het feit dat ik de mijne weggedaan heb.. :{ :(

Maak anders een topic aan ofzo over 't ding. Geweldige auto's zijn het. _O_

En ik had aan die ruitenwissers moeten kunnen zien dat het een 13 is ipv 14, blindstaren op de motor :')²
Hahaha en ik zit hier maar te twijfelen of ik hem weg moet doen en een 350z moet kopen :(

Heb echt probleem na probleem gehad. Heeft 1,5 jaar stil gestaan. Ik dus turbo vervangen en alle zooi. Mooi, gestart 3 weken terug. Liep niet stationair (apexi power fc d-jetro ECU). Dacht dat het mn kabelboom was aangezien daarin geknipt is. Nieuwe kabelboom gekocht, daarna bougies verrot, daarna mn lambda niet goed, daarna mn injectoren (555cc nismo) niet goed, daarna radiator niet goed, waterpomp niet goed, auto niet boven de 2000 toeren. Wordt er helemaal gestoord van :(
pi_171100294
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:13 schreef Shiroyasha95 het volgende:

[..]

Hahaha en ik zit hier maar te twijfelen of ik hem weg moet doen en een 350z moet kopen :(

Heb echt probleem na probleem gehad. Heeft 1,5 jaar stil gestaan. Ik dus turbo vervangen en alle zooi. Mooi, gestart 3 weken terug. Liep niet stationair (apexi power fc d-jetro ECU). Dacht dat het mn kabelboom was aangezien daarin geknipt is. Nieuwe kabelboom gekocht, daarna bougies verrot, daarna mn lambda niet goed, daarna mn injectoren (555cc nismo) niet goed, daarna radiator niet goed, waterpomp niet goed, auto niet boven de 2000 toeren. Wordt er helemaal gestoord van :(
Komt denk ik ook van dat stil staan. Dat is niet goed voor auto's.

Maar loopt hij nou goed, of wat?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 21 mei 2017 @ 18:15:29 #11
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171100311
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:13 schreef Shiroyasha95 het volgende:

[..]

Hahaha en ik zit hier maar te twijfelen of ik hem weg moet doen en een 350z moet kopen :(

Heb echt probleem na probleem gehad. Heeft 1,5 jaar stil gestaan. Ik dus turbo vervangen en alle zooi. Mooi, gestart 3 weken terug. Liep niet stationair (apexi power fc d-jetro ECU). Dacht dat het mn kabelboom was aangezien daarin geknipt is. Nieuwe kabelboom gekocht, daarna bougies verrot, daarna mn lambda niet goed, daarna mn injectoren (555cc nismo) niet goed, daarna radiator niet goed, waterpomp niet goed, auto niet boven de 2000 toeren. Wordt er helemaal gestoord van :(
Welkom in de jaren 90 japanse turbo auto wereld! Achter u ziet u 2 ton aan mishandeling en voor u ziet u een rode bankrekening en een persoonlijke faillissement. Dit alles wel met een grote glimlach.

Wat jij hier nu opnoemt is de reden waarom ik nooit ben gaan swappen of voor een piggyback of standalone ecu ben gegaan. Uiteindelijk wist ik wel wat het probleem kon zijn met de standaard bekabeling en motor. Als ie nog steeds nauwelijks boven de 2k toeren komt kan je LMM kapotski zijn of je TPS. Succes met die laatste vervangen trouwens :X

Ik moet nog een papieren originele werkplaatshandboek hebben liggen voor 't ding.. keer opzoeken.

En mocht je hem ooit echt verkopen stuur me dan een DM tegen die tijd. Meen ik oprecht. ^O^
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 21 mei 2017 @ 18:20:56 #12
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171100396
Kom ik ook echt deze tegen op facebook :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171100716
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:14 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Komt denk ik ook van dat stil staan. Dat is niet goed voor auto's.

Maar loopt hij nou goed, of wat?
Stationair loopt die goed. 850-900 toeren, soms trilt de blok voor 1 of 2 seconden. Maar verder niks op aan te merken. Totdat ik mn gasklep open trek en bij 1500-2000 toeren geen benzine meer krijg. Het was eerst opgelost toen ik alle lucht uit mn radiator had gehaald, maar dag later weer t zelfde verhaal.
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Welkom in de jaren 90 japanse turbo auto wereld! Achter u ziet u 2 ton aan mishandeling en voor u ziet u een rode bankrekening en een persoonlijke faillissement. Dit alles wel met een grote glimlach.

Wat jij hier nu opnoemt is de reden waarom ik nooit ben gaan swappen of voor een piggyback of standalone ecu ben gegaan. Uiteindelijk wist ik wel wat het probleem kon zijn met de standaard bekabeling en motor. Als ie nog steeds nauwelijks boven de 2k toeren komt kan je LMM kapotski zijn of je TPS. Succes met die laatste vervangen trouwens :X

Ik moet nog een papieren originele werkplaatshandboek hebben liggen voor 't ding.. keer opzoeken.

En mocht je hem ooit echt verkopen stuur me dan een DM tegen die tijd. Meen ik oprecht. ^O^
Hahahah precies dit dus. Rode bankrekening :(

TPS werkt goed, apexi power fc geeft aan dat die bij WOT 4.16 volt ofzo is. Maar als die eenmaal draait stopt die bij 1 volt en slaan mn injectoren op 0.0%. Mn thermostaat gaat denk ik ook niet open, na 1 uur stationair draaien was mijn onderste radiator slang nog helemaal koud.

Als ik 'm verkoop stuur ik je een berichtje!

HAHAHAH die meme, geweldig!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 21 mei 2017 @ 20:40:38 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171103746
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:40 schreef Shiroyasha95 het volgende:

[..]

Stationair loopt die goed. 850-900 toeren, soms trilt de blok voor 1 of 2 seconden. Maar verder niks op aan te merken. Totdat ik mn gasklep open trek en bij 1500-2000 toeren geen benzine meer krijg. Het was eerst opgelost toen ik alle lucht uit mn radiator had gehaald, maar dag later weer t zelfde verhaal.

[..]

Hahahah precies dit dus. Rode bankrekening :(

TPS werkt goed, apexi power fc geeft aan dat die bij WOT 4.16 volt ofzo is. Maar als die eenmaal draait stopt die bij 1 volt en slaan mn injectoren op 0.0%. Mn thermostaat gaat denk ik ook niet open, na 1 uur stationair draaien was mijn onderste radiator slang nog helemaal koud.

Als ik 'm verkoop stuur ik je een berichtje!

HAHAHAH die meme, geweldig!
Heeft een sr20 nog zo'n transistorpack? Langwerpig gevalletje wat normaliter in de buurt van je luchtfilter zit. Ik weet dat die oa verantwoordelijk is voor het aansturen van de injectoren bij aan ca18.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171104365
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 20:40 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Heeft een sr20 nog zo'n transistorpack? Langwerpig gevalletje wat normaliter in de buurt van je luchtfilter zit. Ik weet dat die oa verantwoordelijk is voor het aansturen van de injectoren bij aan ca18.
Volgens mij niet. Toen ik m'n oude 370cc injectoren erin had gezet deed die het wel goed. En toen ik mn 555cc injectoren eruit haalde zag ik dat 2 injectoren helemaal nat waren van de benzine. Beide o-ringen onder benzine. Had m'n injectoren wel op de juiste percentage en latency ingesteld via mn ECU.

Anyway hier een foto van mn s13


Zitten nog winterbanden op maar heb nu witte nismo LM GT3 velgen liggen: http://cdn.mkimg.carview.(...).jpg?ct=88d618014579

En kouki type x tail lights gister erop gezet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')