S13 origineel ca18 maar swap naar sr20 gedaan.quote:Op zondag 21 mei 2017 17:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Tof, een S14
Ik weet niet of het afkeur is (zou zomaar kunnen ivm ondeugdelijke montage) maar voor de mooiigheid zou ik het sowieso even netjes wegwerken.
Eindbaasquote:Op zondag 21 mei 2017 18:04 schreef Shiroyasha95 het volgende:
[..]
S13 origineel ca18 maar swap naar sr20 gedaan.
Is goed. Ik zal kijken of ik mn koperen leidingen erop kan monteren. Moet sowieso wachten op een nieuwe waterpomp en nog een radiator. Gloednieuwe mishimoto radiator gehaald en die was dus gewoon lek...
Intussen proberen een wire tuck te doen en het een beetje netjes te laten lijken.
Zal later wat foto's uploaden
Baas.quote:Op zondag 21 mei 2017 18:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eindbaas
Ik kan nog steeds janken om het feit dat ik de mijne weggedaan heb..
Maak anders een topic aan ofzo over 't ding. Geweldige auto's zijn het.
En ik had aan die ruitenwissers moeten kunnen zien dat het een 13 is ipv 14, blindstaren op de motor ²
Jij kan me nog wel eens hebben zien rondrijden, Arnhem toch? matzwarte S13, bordeauxrode motorkap en kofferklep en olifantenlul als uitlaat.quote:
Klopt. Maar nooit zien rijden, denk ik.quote:Op zondag 21 mei 2017 18:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij kan me nog wel eens hebben zien rondrijden, Arnhem toch? matzwarte S13, bordeauxrode motorkap en kofferklep en olifantenlul als uitlaat.
Hahaha en ik zit hier maar te twijfelen of ik hem weg moet doen en een 350z moet kopenquote:Op zondag 21 mei 2017 18:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eindbaas
Ik kan nog steeds janken om het feit dat ik de mijne weggedaan heb..
Maak anders een topic aan ofzo over 't ding. Geweldige auto's zijn het.
En ik had aan die ruitenwissers moeten kunnen zien dat het een 13 is ipv 14, blindstaren op de motor ²
Komt denk ik ook van dat stil staan. Dat is niet goed voor auto's.quote:Op zondag 21 mei 2017 18:13 schreef Shiroyasha95 het volgende:
[..]
Hahaha en ik zit hier maar te twijfelen of ik hem weg moet doen en een 350z moet kopen
Heb echt probleem na probleem gehad. Heeft 1,5 jaar stil gestaan. Ik dus turbo vervangen en alle zooi. Mooi, gestart 3 weken terug. Liep niet stationair (apexi power fc d-jetro ECU). Dacht dat het mn kabelboom was aangezien daarin geknipt is. Nieuwe kabelboom gekocht, daarna bougies verrot, daarna mn lambda niet goed, daarna mn injectoren (555cc nismo) niet goed, daarna radiator niet goed, waterpomp niet goed, auto niet boven de 2000 toeren. Wordt er helemaal gestoord van
Welkom in de jaren 90 japanse turbo auto wereld! Achter u ziet u 2 ton aan mishandeling en voor u ziet u een rode bankrekening en een persoonlijke faillissement. Dit alles wel met een grote glimlach.quote:Op zondag 21 mei 2017 18:13 schreef Shiroyasha95 het volgende:
[..]
Hahaha en ik zit hier maar te twijfelen of ik hem weg moet doen en een 350z moet kopen
Heb echt probleem na probleem gehad. Heeft 1,5 jaar stil gestaan. Ik dus turbo vervangen en alle zooi. Mooi, gestart 3 weken terug. Liep niet stationair (apexi power fc d-jetro ECU). Dacht dat het mn kabelboom was aangezien daarin geknipt is. Nieuwe kabelboom gekocht, daarna bougies verrot, daarna mn lambda niet goed, daarna mn injectoren (555cc nismo) niet goed, daarna radiator niet goed, waterpomp niet goed, auto niet boven de 2000 toeren. Wordt er helemaal gestoord van
Stationair loopt die goed. 850-900 toeren, soms trilt de blok voor 1 of 2 seconden. Maar verder niks op aan te merken. Totdat ik mn gasklep open trek en bij 1500-2000 toeren geen benzine meer krijg. Het was eerst opgelost toen ik alle lucht uit mn radiator had gehaald, maar dag later weer t zelfde verhaal.quote:Op zondag 21 mei 2017 18:14 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Komt denk ik ook van dat stil staan. Dat is niet goed voor auto's.
Maar loopt hij nou goed, of wat?
Hahahah precies dit dus. Rode bankrekeningquote:Op zondag 21 mei 2017 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Welkom in de jaren 90 japanse turbo auto wereld! Achter u ziet u 2 ton aan mishandeling en voor u ziet u een rode bankrekening en een persoonlijke faillissement. Dit alles wel met een grote glimlach.
Wat jij hier nu opnoemt is de reden waarom ik nooit ben gaan swappen of voor een piggyback of standalone ecu ben gegaan. Uiteindelijk wist ik wel wat het probleem kon zijn met de standaard bekabeling en motor. Als ie nog steeds nauwelijks boven de 2k toeren komt kan je LMM kapotski zijn of je TPS. Succes met die laatste vervangen trouwens
Ik moet nog een papieren originele werkplaatshandboek hebben liggen voor 't ding.. keer opzoeken.
En mocht je hem ooit echt verkopen stuur me dan een DM tegen die tijd. Meen ik oprecht.
Heeft een sr20 nog zo'n transistorpack? Langwerpig gevalletje wat normaliter in de buurt van je luchtfilter zit. Ik weet dat die oa verantwoordelijk is voor het aansturen van de injectoren bij aan ca18.quote:Op zondag 21 mei 2017 18:40 schreef Shiroyasha95 het volgende:
[..]
Stationair loopt die goed. 850-900 toeren, soms trilt de blok voor 1 of 2 seconden. Maar verder niks op aan te merken. Totdat ik mn gasklep open trek en bij 1500-2000 toeren geen benzine meer krijg. Het was eerst opgelost toen ik alle lucht uit mn radiator had gehaald, maar dag later weer t zelfde verhaal.
[..]
Hahahah precies dit dus. Rode bankrekening
TPS werkt goed, apexi power fc geeft aan dat die bij WOT 4.16 volt ofzo is. Maar als die eenmaal draait stopt die bij 1 volt en slaan mn injectoren op 0.0%. Mn thermostaat gaat denk ik ook niet open, na 1 uur stationair draaien was mijn onderste radiator slang nog helemaal koud.
Als ik 'm verkoop stuur ik je een berichtje!
HAHAHAH die meme, geweldig!
Volgens mij niet. Toen ik m'n oude 370cc injectoren erin had gezet deed die het wel goed. En toen ik mn 555cc injectoren eruit haalde zag ik dat 2 injectoren helemaal nat waren van de benzine. Beide o-ringen onder benzine. Had m'n injectoren wel op de juiste percentage en latency ingesteld via mn ECU.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heeft een sr20 nog zo'n transistorpack? Langwerpig gevalletje wat normaliter in de buurt van je luchtfilter zit. Ik weet dat die oa verantwoordelijk is voor het aansturen van de injectoren bij aan ca18.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |