De spanning zakt in onder belasting. Het zou goed kunnen dat er maar iets van 8 of 9 volt overblijft tijdens de startpoging.quote:
Dat kan je even proberen ja.quote:Op zondag 21 mei 2017 11:33 schreef bjorn_a4 het volgende:
Dankjewel Mano! Dat wist ik niet.
Ik weet niet hoe oud de accu is, we hebben de auto pas 2 weekjes. Het zag er niet uit als een nieuwe zal ik maar zeggen... ;-)
We hebben als 2e auto nog een Saxo, heeft het zin om de accu van de Saxo even over te zetten?
Gewoon een andere accu halen, als het nog nodig is om deze accu bij te vullen is hij al behoorlijk oud.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:35 schreef bjorn_a4 het volgende:
Leeg als in bij bepaalde cellen tot een stuk onder de indicator minimum.
Misschien wel, maar ik zou voor een nieuwe gaan. Kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar voor die paar tientjes hoef je er de komende jaren niet meer aan te denken.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:05 schreef bjorn_a4 het volgende:
Hallo vriendjes, ben weer wat wijzer geworden.
Het is inderdaad nog een oldskool accu met water er in, dopjes er op, je kent het wel.
Bij bepaalde cellen is het niveau van het water duidelijk onder het minimum komen te staan.
De accu is zojuist doorgemeten. Voltage is 12.71V, verder zou hij 500A moeten leveren, gemeten is 132A.
Met het bijvullen van het water en opladen is deze niet meer te reanimeren? In dat geval koop ik inderdaad gewoon een nieuwe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |