abonnement Unibet Coolblue
pi_171083796
Vorige week is bij mij een vulling vervangen nadat deze los was gekomen. Omdat de tandarts ook nog wat moest boren heeft ze mijn rechter onderkaak verdoofd. Helaas is bij het verdoven een zenuw beschadigd waardoor ik nu continue een tintelende / gevoelloze rechterkant van mijn tong heb. De tandarts geeft aan hier niks aan te kunnen doen en dat het hoogstwaarschijnlijk wel weer weg trekt. Ze heeft 1 patiënt bij wie het nooit meer weggegaan is. Het is echter een mega vervelend gevoel en mijn smaak is voor een groot gedeelte weg. Warme maaltijden zijn niet meer lekker.

Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben? En hoe lang heeft het geduurd voordat het tintelende gevoel weg is gegaan? Als ik online kijk kan dit maanden tot 2 jaar aanhouden, dat zou echt niet grappig zijn. Wel goed voor de lijn trouwens, niks smaakt meer lekker :') .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_171084059
Mijn vriend heeft precies dat ook gehad. Ik zal hem dit topic even wijzen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 20 mei 2017 @ 23:55:46 #3
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_171086206
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn vriend heeft precies dat ook gehad. Ik zal hem dit topic even wijzen.
Dat ben ik.

Mijn tong was ongeveer een week verdoofd. Daarna kwam het gevoel langzaam terug.
Nu 5 jaar later denk ik dat 95% van het gevoel terug heb. Aan kleine dingen merk ik wel dat aan die kant het niet meer is zoals normaal, maar verder heb ik er geen last van.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_171089166
als de tandarst je gemarteld heeft, moet je hem aangeven bij de politie, die maken er dan een zaak van,
pi_171089168
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 06:12 schreef possetje het volgende:
als de tandarst je gemarteld heeft, moet je hem aangeven bij de politie, die maken er dan een zaak van,
Ja en daarna op TV met zwembad in de tuin.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2017 06:14:17 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')