Nee ja okeequote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja hoeft ook niet meteen een huwelijk te worden he
Jij niet, en dan ook nog eens de kale benen. Mensen durven je geen meneer of mevrouw te noemen.quote:
Mensen zeggen vaak maar gewoon 'hey jij daar'quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij niet, en dan ook nog eens de kale benen. Mensen durven je geen meneer of mevrouw te noemen.
Wat een idioot is dat naast een hartkwaal heeft hij ook down zekerquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
Die Songfestival winnende Portugees vind ik ook niet echt mannelijk overkomen.
Die kerel staat stijf van medicijnen. Volgens mij kan hij niet eens op tourneequote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
Die Songfestival winnende Portugees vind ik ook niet echt mannelijk overkomen.
Wat voor meds?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die kerel staat stijf van medicijnen. Volgens mij kan hij niet eens op tournee
Lijkt me wel duidelijkquote:
Hallo Frank.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een goedenavond luitjes van het onbezonnen leven.
Ik wacht nog steeds op een pmquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een goedenavond luitjes van het onbezonnen leven.
Ah, dat staat dus in mijn notes, bedanktquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kloontje aanmaken werkt niet, je blijft even irritant, al dan niet op de weg.
Nee, eigenlijk niet. Die twee notes zijn bijzonder irrelevant eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:37 schreef Iommi het volgende:
[..]
Ah, dat staat dus in mijn notes, bedankt
Jeukt zeker als de ziekte?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat. In gips nu, 2 weken waarschijnlijk
Hee, halal-e-quinn! Tijdje niet meer gezien hier. hoe is het met het leven van de make-up wizard? De Witte gandalf van het toilettasje.quote:
Verdorie, mss mo3t ik tog ma4r anderss gaaN typuhquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Die twee notes zijn bijzonder irrelevant eigenlijk.
Maar ik zie het - bijna altijd - aan de schrijfstijl. Toen ik bijna de uni verruilde voor het bedrijfsleven kreeg je een programma genaamd Principen en daar kun je teksten doorheen gooien om te zien of mensen plagiėren en dergelijke. Maar ben nog van de generatie die nog heeft moeten leren op schrijfstijl te letten.
Sterkte.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat. In gips nu, 2 weken waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |