waarom lastig? Eerlijkheid is vrij belangrijk tochquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vind d'r wel leuk, en er is ook een tijd geweest dat we iedere dag skypen, uren lang. Maar het heeft gewoon te lang geduurd. Echter lastig om er ene streep door te zetten.
Waarom is dat lastig?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vind d'r wel leuk, en er is ook een tijd geweest dat we iedere dag skypen, uren lang. Maar het heeft gewoon te lang geduurd. Echter lastig om er ene streep door te zetten.
Tja, omdat ik niet 100% zeker ben van m'n zaak.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom lastig? Eerlijkheid is vrij belangrijk toch
Juist makkelijker als er zon afstand tussen zit? Hallo, het wordt niks doeiquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist makkelijker als er zon afstand in zet? Hallo, het wordt niks doei
IRL leuker of minder leuk?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Tja, omdat ik niet 100% zeker ben van m'n zaak.
Irl is zo anders dan online
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist makkelijker als er zon afstand tussen zit? Hallo, het wordt niks doei
En hoe vaak zie je haar? En weegt dat op tegen je gevoel nu?quote:
Elke 2 a 3 maand.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe vaak zie je haar? En weegt dat op tegen je gevoel nu?
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
12 uur reizen zou ik voor zoiets vind ik wel veelZo'n iemand kom je nooit meer tegen.
2 uur dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
12 uur reizen zou ik voor zoiets vind ik wel veelZo'n iemand kom je nooit meer tegen.
Ja sorry, maar dan lijkt het me duidelijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Elke 2 a 3 maand.
Ze kan eventueel binnenkort verhuizen naar NL maar ik weet niet of ik dat wil. Zij overduidelijk wel..
dan moet je tijd vrij gaan maken, als je daar geen zin in hebt om de afstand oid maak je het uit. Make up your mind. Desnoods ga het gesprek met haar aan.quote:
Ja hequote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dan lijkt het me duidelijk.
Het is niet zomaar een neukertjequote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is niet alsof je tegen haar aan loopt in de supermarkt, of gezamenlijke vrienden hebt
Nou dan blijf je lekker aanmodderen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:48 schreef dopfles1 het volgende:
Denk niet dat ik het ga trekken, en zij al helemaal niet. Kut situatie
Ik weet wel wat wijsheid is maar het is zo lastigquote:
Je doet alsof je een innige relatie van jaren ineens aan de kant zet.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat wijsheid is maar het is zo lastig![]()
Voelt als een 20 jaar huwelijk waar beide partijen niet gelukkig in zijn
En daar wil je nu dus voor het gemak op afwachten tot zij zegt dit word het niet?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waarom is het lastig?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Het is wat gecompliceerder dan dat ik hier ga vertellenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je doet alsof je een innige relatie van jaren ineens aan de kant zet.
jullie hadden webcamseksquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Het is wat gecompliceerder dan dat ik hier ga vertellen
Ja goed, je moet t voor jezelf beslissen natuurlijk. Maar van wat ik opmaak uit jouw info, zou ik zeggen break it off.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Het is wat gecompliceerder dan dat ik hier ga vertellen
Haar vagina smaakte na een tijdje naar aardbeien op een Limburgse vlaai in plaats van verse aardbeien van de boer?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
verse <3 net nog gehadquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haar vagina smaakte na een tijdje naar aardbeien op een Limburgse vlaai in plaats van verse aardbeien van de boer?
zin om... nee!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
Zin om te gamen maar geen lekkere game-stoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |