Heeft niks te maken met een poepgeur aan je kont. Kontjes moet je gewoon wassen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee dagen niet wassen is juiste DE parfum der natuur, kan geen bloemetjesgeur tegenop
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met een poepgeur aan je kont. Kontjes moet je gewoon wassen.
Nee dat Scheer ik weg, anders stinkt het zoquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan jij al vlechtjes in je okselhaar doen?
Slim, als je dat ruikt als je laag en diep begint met je neus en langzaam naar boven gaat en je beseft ineens waarom je geen najaarsbrie lust dan kun je altijd nog snel naar boven wiebelen om te proeven of hij zijn tanden wel gepoetst heeftquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met een poepgeur aan je kont. Kontjes moet je gewoon wassen.
hahahaha hoe bedenk je hetquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim, als je dat ruikt als je laag en diep begint met je neus en langzaam naar boven gaat en je beseft ineens waarom je geen najaarsbrie lust dan kun je altijd nog snel naar boven wiebelen om te proeven of hij zijn tanden wel gepoetst heeft
Niet verwachtquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:17 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee dat Scheer ik weg, anders stinkt het zo
Geld voor onbekende vrouwen beffen ook, altijd eerst even tijdens het voorspel met je vingertje erin en daarna weer terug schakelen naar romantiek en dan tijdens het lief verkennende kussen even snel aan je eigen vingertje ruiken als je arm liefdevol om haar nek is, scheelt je een hoop gerechten die je anders nooit meer zou lustenquote:
Niet eens in je kelder op de rest van de stapel?quote:
Nee daar laat ik alleen Foksters.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet eens in je kelder op de rest van de stapel?
dan moet je keiharde goedmaakseks hebben.. Reizen dusquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ze is boos omdat ik te weinig tijd voor d'r vrijmaak
liever een goede hand dan een slechte tongquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geld voor onbekende vrouwen beffen ook, altijd eerst even tijdens het voorspel met je vingertje erin en daarna weer terug schakelen naar romantiek en dan tijdens het lief verkennende kussen even snel aan je eigen vingertje ruiken als je arm liefdevol om haar nek is, scheelt je een hoop gerechten die je anders nooit meer zou lusten
Lolwutquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:25 schreef Elvi het volgende:
Hebben jullie nou ook dat van alcohol je kringspier ontspant?
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:25 schreef Elvi het volgende:
Hebben jullie nou ook dat van alcohol je kringspier ontspant?
Altijd proben voor het intieme gedeelte, is met uit eten ook, even ruiken voordat je vork in je mond steektquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
liever een goede hand dan een slechte tong
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geld voor onbekende vrouwen beffen ook, altijd eerst even tijdens het voorspel met je vingertje erin en daarna weer terug schakelen naar romantiek en dan tijdens het lief verkennende kussen even snel aan je eigen vingertje ruiken als je arm liefdevol om haar nek is, scheelt je een hoop gerechten die je anders nooit meer zou lusten
ik zal het onthouden... Maar je kunt altijd ff samen gaan douchen he vooraf enzoquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd proben voor het intieme gedeelte, is met uit eten ook, even ruiken voordat je vork in je mond steekt
Watquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
klinkt als aequequote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waar woont ze?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:34 schreef dopfles1 het volgende:
Ach ik zie het wel. Geen zin om iedere dag 2 u te skypen.
ah dus jij hebt wel n webcam! ik wacht nogsteeds op die foto van jouquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:34 schreef dopfles1 het volgende:
Ach ik zie het wel. Geen zin om iedere dag 2 u te skypen.
Samen douchen is echt kak in de meeste badkamersquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zal het onthouden... Maar je kunt altijd ff samen gaan douchen he vooraf enzo
Kan in die van mij prima.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Samen douchen is echt kak in de meeste badkamers
Ja dat is wel duidelijk. Als je verliefd was geweest had je graag tijd gemaakt om tijd met haar door te brengen.quote:
Vind d'r wel leuk, en er is ook een tijd geweest dat we iedere dag skypen, uren lang. Maar het heeft gewoon te lang geduurd. Echter lastig om er ene streep door te zetten.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk. Als je verliefd was geweest had je graag tijd gemaakt om tijd met haar door te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |