abonnement Unibet Coolblue
pi_171087254
Ik heb sinds kort de WegenWiki ontdekt, een Wikipedia speciaal over wegen. Reuze interessant: https://www.wegenwiki.nl/

Met puike kaartjes van bijvoorbeeld de verbouw van Knooppunt Rijnsweerd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van Knooppunt Hoevelaken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171087277
Stonden op werk met zijn 3 te juichen voor de radio dat Tommetje won :D
pi_171087279
quote:
12s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:34 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb sinds kort de WegenWiki ontdekt, een Wikipedia speciaal over wegen. Reuze interessant: https://www.wegenwiki.nl/

Met puike kaartjes van bijvoorbeeld de verbouw van Knooppunt Rijnsweerd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van Knooppunt Hoevelaken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Next-level nerding, dit :P.

Cities: Skylines wel eens geprobeerd?
  zondag 21 mei 2017 @ 00:40:42 #204
104871 remlof
Europees federalist
pi_171087375
quote:
12s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:34 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb sinds kort de WegenWiki ontdekt, een Wikipedia speciaal over wegen. Reuze interessant: https://www.wegenwiki.nl/

Met puike kaartjes van bijvoorbeeld de verbouw van Knooppunt Rijnsweerd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van Knooppunt Hoevelaken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kwam ik al op terecht toen ik Googlede waar de A4 ook alweer lag :')
pi_171087397
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Viel tegen. Die bolle hield het prima vol maar verder was t nogal saai.
we moeten gewoon concluderen dat onze verhoeven niet echt een attractieve bokser is.

stiekem hoop ik dat badr hem klop geeft de volgende keer
pi_171087437
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:36 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Next-level nerding, dit :P.

Cities: Skylines wel eens geprobeerd?
Over nerdding gesproken, jij kent volgens mij de volledige Steam-catalogus uit je hoofd. :P Maar nee, nog nooit gespeeld.

Ziet er wel heftig uit ;) :
pi_171087452
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:36 schreef skysherrif het volgende:
Stonden op werk met zijn 3 te juichen voor de radio dat Tommetje won :D
En dat tijdens een 12-urige hersenoperatie. Knap hoor.
pi_171087467
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:43 schreef gelly het volgende:

[..]

En dat tijdens een 12-urige hersenoperatie. Knap hoor.
?
pi_171087469
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:43 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Over nerdding gesproken, jij kent volgens mij de volledige Steam-catalogus uit je hoofd. :P Maar nee, nog nooit gespeeld.

Ziet er wel heftig uit ;) :
[ afbeelding ]
Wehe, "slechts" 146 games in m'n bibliotheek.

Ja is mooi. Beetje een stadje bouwen en net zo lang volgooien tot er een verkeersinfarct optreedt _O_.
pi_171087486
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Daar kwam ik al op terecht toen ik Googlede waar de A4 ook alweer lag :')
Hoe kun je dat nou vergeten, remlof.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:47:07 #211
104871 remlof
Europees federalist
pi_171087511
quote:
8s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:45 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou vergeten, remlof.
Omdat je nooit op de A4 komt als je in het oosten van het land woont.
pi_171087571
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:41 schreef skysherrif het volgende:

[..]

we moeten gewoon concluderen dat onze verhoeven niet echt een attractieve bokser is.
Winnen is toch belangrijker?
pi_171087607
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Omdat je nooit op de A4 komt als je in het oosten van het land woont.
Ik kom ook nooit op Knooppunt Velperbroek, de A18 en de A348, maar ik weet wel waar ze liggen.
pi_171087613
quote:
15s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:51 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Winnen is toch belangrijker?
Niet echt, zeker met die sport is natuurlijk een groot deel voor de show, je wil het publiek wat geven.

Zijn klasse (glory heet dat?) is uitstervende, niet fijn dat je beste man dan zon puntenvechter is. Zou goed zijn voor de sport als badr nog even terugkwam, die vent had vroeger de ene KO naar de ander (helaas ook buiten de ring :P )
pi_171087617
quote:
9s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:53 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ik kom ook nooit op Knooppunt Velperbroek, de A18 en de A348, maar ik weet wel waar ze liggen.
Ik ben zelfs nog nooit in de VS geweest.
pi_171087632
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Niet echt, zeker met die sport is natuurlijk een groot deel voor de show, je wil het publiek wat geven.

Zijn klasse (glory heet dat?) is uitstervende, niet fijn dat je beste man dan zon puntenvechter is. Zou goed zijn voor de sport als badr nog even terugkwam, die vent had vroeger de ene KO naar de ander (helaas ook buiten de ring :P )
Badr kunnen ze beter gewoon in de cel opbergen vind ik. :P
pi_171087640
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:41 schreef skysherrif het volgende:

[..]

we moeten gewoon concluderen dat onze verhoeven niet echt een attractieve bokser is.

stiekem hoop ik dat badr hem klop geeft de volgende keer
Nee het zou gewoon stom zijn om er op los te hengsten tegen iemand als Lazaar, een powerhouse met een dikke pens.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171087659
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee het zou gewoon stom zijn om er op los te hengsten tegen iemand als Lazaar, een powerhouse met een dikke pens.
Heeft voor iemand met zijn status gewoon enorm laag ratio KO's, is wel echt een puntenvechter hoor. Natuurlijk is Lazaar ook moelijk KO te krijgen ja
pi_171087674
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:54 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Badr kunnen ze beter gewoon in de cel opbergen vind ik. :P
In Vietnam kan je nu boksen/muay thai en als je aan het eind van het jaar zo'n toernooi wint krijg je een aantal jaar strafvermindering
pi_171087680
quote:
11s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ben zelfs nog nooit in de VS geweest.
Whehe. :P Ik ook niet overigens, maar zou er graag eens heen gaan. En dan die weg die vanaf de Vancouver tot aan de Mexicaanse grens langs de Pacific loopt helemaal af rijden. _O_ Surfplank mee.
pi_171087695
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Heeft voor iemand met zijn status gewoon enorm laag ratio KO's, is wel echt een puntenvechter hoor. Natuurlijk is Lazaar ook moelijk KO te krijgen ja
Ja klopt Rico is niet iemand die mensen KO mept (in de ring, daarbuiten zal het hem wel vlotten mocht die zijn zinnen daar op zetten denk ik). Maar dat hoort bij deze sport, anders zouden er ook meer ronden moeten zijn dan drie en zo denk ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171087724
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja klopt Rico is niet iemand die mensen KO mept (in de ring, daarbuiten zal het hem wel vlotten mocht die zijn zinnen daar op zetten denk ik). Maar dat hoort bij deze sport, anders zouden er ook meer ronden moeten zijn dan drie en zo denk ik.
Maar ik vond het wel typisch dat Lazaar meer KO's heeft dan Rico in iets meer dan de helft van de gevechten. Overigens had Lazaar ook minder wedstrijden verloren (relatief gezien).
pi_171087765
Wel een vetzakje, die Lazaar.
pi_171087768
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar ik vond het wel typisch dat Lazaar meer KO's heeft dan Rico in iets meer dan de helft van de gevechten. Overigens had Lazaar ook minder wedstrijden verloren (relatief gezien).
Maar in een andere competitie of zo toch, zit het daar niet in?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_171087868
quote:
9s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:53 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ik kom ook nooit op Knooppunt Velperbroek, de A18 en de A348, maar ik weet wel waar ze liggen.
A18 _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')