abonnement Unibet Coolblue
pi_171074527
Hoi!

Ik wil aankomend jaar weer naar een aantal wedstrijden in Europa.
Ben zelf naar deze wedstrijden geweest : (Buitenland)

Barnsley - Huddersfield 7/10

Was mijn aller eerste wedstrijd in het buitenland en het volle uitvak is echt ongelofelijk hoe groot die support ook is voor de kleinere clubs. Omdat de kaarten 10 pond per stuk waren zat het stadion goed vol alleen de sfeer van de Barnsley fans vielen een beetje tegen. Daarna nog even Barnsley in gegaan en bij het lokale home supporters only biertjes gedronken. Was erg gezellig en veel vrienden gemaakt daar. Vonden het geweldig dat er 2 jongens helemaal vanuit Nederland naar Barnsley toe kwamen.

Manchester City - Manchester United 6/10
Was afgelopen seizoen geweest een saaie 0-0 sfeer buiten het stadion was wel oke maar viel allemaal een beetje tegen.. Kwam natuurlijk ook door de wedstrijd.. Zitplaatsen waren uitstekend en Guardiola zwaaide nog even maar dat was het dan ook..

Trencin - Slovan Bratislava 6/10

Met het voetbalteam op trainingskamp en gespeeld tegen de jeugdteams van deze clubs en daarna nog een wedstrijd gepakt. Moet zeggen de stad Trencin was echt heel mooi en goedkoop maar de wedstrijd 0,0 sfeer en het niveau ondanks de vele Nederlanders die er spelen viel het tegen. Mochten daarna nog wel even het "spelers'home binnen maar ook dit leek op de plaatselijke amateurvereniging kantine haha..

Stadion Tours :

Manchester City 8/10

Was echt een hele leuke tour je mocht overal zitten alle tijd en onze gids was ook nog erg persoonlijk gericht en had oprecht interesse in je club voorkeur. was dus erg geslaagd

Manchester United 6/10
Erg grote groep terwijl city juist kleinschalig was (misschien door de tijd?!) Stadion was wel groter en indrukwekkender en grappig om te zien hoe oudbollig de kleedkamer nog steeds is. Ook grappig om via de spelerstunnel naar het veld toe te gaan met de muziek aan. Gids was een beetje een chagrijnige oude man en omdat er 3 groepen achter ons zaten moesten we overal snel doorheen en niet altijd goed de tijd om foto's te maken. Stadion blijft indrukwekkend en ook de wijk er om heen is iets meer lokaler en brits dan City

Stadions gezien :
Oldham Athletic
Rochdale AFC
Bury

We hadden een dag niets te doen en zijn toen maar met de tram gaan rondreizoen.
Bij Oldham moesten we bij halte westwood uitstappen en tot aan het stadion was het echt 1 grote oude teringzooi met veel ratten.. stadion ene kant was echt lelijk oud maar het had ook wel iets. Andere kant werd er een nieuwbouwwijk aan het stadion vast gemaakt. En de andere tribune was nieuw en was wel erg mooi.

Rochdale de stad zelf zag er wel mooi en modern uit (het centrum) alleen om de heen en terug weg hadden we echt terror kids in de tram die elkaar maar aan het slaan waren ook meisjes elkaar uitschelden deuren opentrappen en maar schreeuwen.. ook trokken ze het t-shirt uit van een meisje en dan kort daarna opeens gezellig met ons praten en vragen waar we vandaan kwamen haha.. Iets buiten het centrum komt je weer in wat oudere wijken terecht en het stadion was ook niet veel.. op dat moment werd er ook rugby daar gespeeld en ook nog even gekeken daar!

Aankomend seizoen :
Staat
Sheffield Wednesday - Sheffield United
Liverpool - Manchester United/Everton/CL wedstrijd (1 van deze)
en een wedstrijd in Londen (Ga in december lang weekend naar Londen toe)
op het progamma .. Mischien met een beetje geluk nog AC-Milan - Inter Milan maar dat ligt een beetje aan tijd.

Maar ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties en misschien ga ik wel naar een hele andere wedstrijd dan gepland! Hoor het graag en ben heel benieuwd!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 16:30:52 #2
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171074699
Heel cliché maar ik zou heel erg graag een keertje naar een knock-out wedstrijd in de CL willen gaan van Liverpool. Verwacht er niet teveel van (aangezien de PL commercieel is en de échte fans voetbal niet meer kunnen betalen), maar desondanks zou ik er graag eens bij willen zijn.

Qua away-games heb ik er nog niet zoveel staan omdat ik nog een arme student ben, maar na de zomer (als ik ben afgestudeerd) wil ik wel eens in de X tijd een wedstrijdje aandoen. Ben naar Manchester United - Feyenoord geweest en de dagen erna 2 wedstrijden gezien in de championship:

Derby County - Norwich City
Barnsley - Nottingham Forest

Dat smaakte naar meer, zeker naar wedstrijden kijken in de UK.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_171074912
Wedstrijden:

Malaga - Valladolid (Cijfer: 5)

Erg vriendelijk maar de sfeer moest vanuit 1 hoek komen. Geen uitsupporters vanwege afstand denk.
Locatie stadion is mooi, stadion zelf wat standaard, weinig extra's. Veel pinda's ....

Benfica- Pacos Fereira (Cijfer: 6)

Was seizoensopening, stadion voor 4/5 gevuld. Dus c.a. 45.000 toeschouwers. Wedstrijd ging 1 kant op, werd 3-1 voor Benfica. Wel mooi om zo'n rode massa te zien.

Newcastle - Stoke. (Cijfer: 8)

Van te voor in een pub in de 'Gate' gezeten, wat gesprekken gevoerd, was echt gaaf, waren ook wat Celtic fans aanwezig. Toen ik ze vertelde dat ik Hearts volgde werden ze gek. (niet negatief)
Uitslag, dacht ik... 1-1 (was lam). Sfeer goed, stadion vol, oftewel, een ideale voetbalmiddag. Aanrader

Hertha- Schalke (cijfer: 7)

Leuke wedstrijd, 2-2. Ging gelijk op, was vooral onder indruk van Sane. Stadion voor 4/5 gevuld. Sfeer was goed, vooral vanuit het uitvak. Olympisch stadion heeft wel zn charme (als het vol zit)
Braadworst cijfer: 3. Kurk droog, zowel de worst als het broodje.

Boca Juniors- Quilmes (cijfer: 9

Erg onder de indruk en sfeer. Tribunes erg stijl Die gasten zijn kneiterlijp. Rondom het stadion van die louche figuren die je proberen te belazeren met valste tickets. Gelukkig hadden we ze via het hostel. Uitslag was 2-1
Wil absoluut een keer terugkomen en dan wel voor de wedstrijd tegen River Plate
AANRADER


stadiontours:

Barcelona (cijfer: 10)
Valencia (cijfer: 2)
Ajax (cijfer: 7)
Newcastle (cijfer: 7)
Maracana (cijfer: 6)
Wellington (cijfer: 6, was gratis dusja)



[ Bericht 9% gewijzigd door Dakterras op 20-05-2017 16:57:31 ]
Hey
pi_171082118
Wedstrijden

Tahiti - Cook eilanden
Jaja de wedstrijd van het jaar 2000. Ging volgens mij om de polynesian cup ofzo. Het werd in ieder geval 2-0 voor Tahiti in een half gevuld stationnetje in Papeete, ik schat zo'n 2000 man publiek. Wedstrijd en beleving was leuk om dat in dat deel van de wereld eens mee te maken. Het voetbal was nog niet eens zo verkeerd. Hoe ik in godsnaam bij die pot voetbal terecht kwam? Met een paar vrienden hadden we rond getourd door nieuw Zeeland met een camper. Daarna nog een weekje strand vakantie gehouden in Frans Polynesië. Bij die wedstrijd kwamen we bij puur toeval terecht. We waren de dag aan het doorbrengen in Papeete om savonds terug naar NL te vliegen. Ons hotel stond vlak naast het stadion. Dus ja, dan maar even kijken.

Barcelona - celta de Vigo
Competitie wedstrijd in 2004 volgens mij. 1-1 werd het. Wedstrijd was verder niet om aan te gluren. Stadion slechts half vol.

Thailand - Nederland
Juni 2007 volgens mij, 1-3 voor Nederland. Mooi stadion, helaas maar voor 1/3 vol. Sfeer was er niet echt en wedstrijd weinig spectaculair. Waren aan het backpacken door Thailand op dat moment.

Juventus - AC Milan
Augustus 2003 New Jersey was het. In het Giant Stadium (bestaat helaas niet meer) deze wedstrijd ging om de Italiaanse supercup. Wedstrijd was redelijk. 1-1 werd het. Wie er na strafschoppen won weet ik eigenlijk niet eens meer. Stadion was voor 3/5 gevuld ongeveer. Wel mooi stadion trouwens.

Stadion tours
Chealsea
Arsenal (oude stadion)
Barcelona
Ajax
Benfica
Saint denis
Soccer city Johannesburg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')