abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:17:12 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_171070574
Je zou zeggen: kind kan de was doen. Ik dus niet. :P

Zie deze 2 foto's. Ik wil dus een doodnormale gordijnrails ophangen. De metalen haken die ik heb gekocht zijn plain en simpel: geen gebogen delen, gewoon een 90 graden hoek. Ik vermoed dus dat ik de "klemmen" (zie foto 1 wat ik vast heb) daarvoor moet gebruiken. Het resultaat zie je dus ook: 1 ding is zeer zeker: dit zit niet vast en zogauw ik er ook maar iets van neerwaartse kracht op loslaat (laat staan een gordijn ophangen) :D dan is hij los. Kortom, ik doe iets fout. Maar wat? Iemand een gouden tip?



Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_171070601
Moet de opening (waar je de schroef doorheen draait) niet aan de andere kant vd rails zitten?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:20:51 #3
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_171070634
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:18 schreef GS-Raw het volgende:
Moet de opening (waar je de schroef doorheen draait) niet aan de andere kant vd rails zitten?
Eh, bovenop de haak bedoel je? Dat klemmetje is aan 2 kanten gebogen he? Enige manier waarop hij "bovenop" kan is op z'n kop en dat lijkt me erg onpraktisch qua gordijn ;-)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_171070896
Je schroeft door het verkeerde gat. Het mooie ronde gat moet je niet gebruiken maar juist het ovale open deel wel. De schroef klemt dat de rails vast en de klem komt ook vlak op de houder te liggen.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 13:02:29 #5
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_171071306
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:38 schreef Royse het volgende:
Je schroeft door het verkeerde gat. Het mooie ronde gat moet je niet gebruiken maar juist het ovale open deel wel. De schroef klemt dat de rails vast en de klem komt ook vlak op de houder te liggen.
Top! Het is gelukt! Dank je. Het was redelijk logisch after all. Maar toch te moeilijk voor mij. ;-) Tx
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_171107273
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:02 schreef JeOma het volgende:

[..]

Top! Het is gelukt! Dank je. Het was redelijk logisch after all. Maar toch te moeilijk voor mij. ;-) Tx
Fijn dat het gelukt is'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')