abonnement Unibet Coolblue
pi_171069325
Ik heb 2 weken geleden een bestelling gedaan bij Otto. Levertijd 1 week stond erbij. Nu 2 weken later nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Heb inmiddels al een paar keer contact gehad met Otto en krijg steeds te horen: Uw bestelling is aangemeld bij PostNL en ligt klaar voor verzending, u zult zo snel mogelijk de track en trace code ontvangen zodat u uw bestelling kunt volgen.

Maar nog steeds heb ik niets ontvangen.

Wie bestelt er weleens bij Otto en duurt het altijd zo lang tot ze leveren?
pi_171069939
Otto... Bestaat dat nog? :D
pi_171070006
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:40 schreef Leonos het volgende:
Otto... Bestaat dat nog? :D
Ja, maar ze houden zich niet meer aan de levertijden die op de site staan. Een jaar of 10 geleden bestelde ik er regelmatig en had m'n bestelling altijd op tijd binnen. Wacht nu al 2 weken op een bestelling die binnen een week geleverd zou worden.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 11:47:41 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171070077
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:40 schreef Leonos het volgende:
Otto... Bestaat dat nog? :D
Als je een jaar of dertig geleden een puberknaap was zal de Otto je altijd bijblijven. O-).
And so is the past
pi_171070132
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Als je een jaar of dertig geleden een puberknaap was zal de Otto je altijd bijblijven. O-).
Twintig ofzo denk? Want ik ken het ook nog :P
pi_171070142
Daar heb ik een gezeik mee gehad. Levering van 3 stuks waarvan er 2 geleverd werden na anderhalve maand ipv na 1 week zoals op de site stond.

Ik had bij bestellen aangegeven betalen na levering, dus contact opgenomen over het missende deel van de bestelling en dat ik pas betaal als ik alles heb. Dat heeft uiteindelijk 3 maanden ofzo geduurd, van het kastje naar de muur en weer terug en er werd vanalles beloofd en gezegd ja het is nu onderweg, maar er was niets onderweg en uiteindelijk bleek ik ineens een klantenrekening te hebben en moest ik een termijnbedrag elke maand gaan betalen wat ik vervolgens mooi niet gedaan heb. Meerdere officiele klachten ingediend en men zou mij 10% korting geven over de bestelling, wat dan uiteindelijk weer 10% korting bleek te zijn over dat ene artikel, weer een klacht ingediend en uiteindelijk toch die 10% korting over de gehele bestelling gekregen, omdat dat hetgeen was wat ze letterlijk in een mail tegen mij gezegd hadden.

Ik weet niet hoeveel telefoontjes en mails ik gestuurd heb, maar veel, heel veel.

Ik koop er nooit meer iets.

Hopelijk gaat jouw bestelling beter. Anders staat je nog wat te wachten. Wat een infantiele club mensen is dat. Die zeggen vrolijk tegen je ja het is onderweg, volgende week moet het er zijn, om de week erna te horen we zien niks in het systeem staan. HOE KAN GODVERDOMME JOUW COLLEGA DAN VORIGE WEEK ZEGGEN IK ZIE HET STAAN HET WORDT GELEVERD KOMENDE WEEK GORE KUTHOER?!?!?!?!? :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 20 mei 2017 @ 11:54:06 #7
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171070210
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:49 schreef Leonos het volgende:

[..]

Twintig ofzo denk? Want ik ken het ook nog :P


Hello is this London speaking? :D. Keiharde porno gewoon.
And so is the past
pi_171070212
En ik heb die bestelling alleen maar daar geplaatst omdat er een levertijd van 1 week bij stond. Het was nota bene 20 euro duurder dan ergens anders. Achteraf had ik beter bij die andere winkel kunnen bestellen.

Overigens stond hier ook gewoon nog een vrachtwagen op de stoep nadat alles uiteindelijk geleverd was, ondanks dat ik nadrukkelijk had aangegeven van jongens ik krijg een mail van PostNL dat morgen iets geleverd gaat worden van jullie. Ik heb alles eindelijk. Bel dat af. Ja is goed meneer we bellen de chauffeur af. Mooi niet dus. En dan had ik vooraf al aangegeven dat als die chauffeur de bestelling bij een van de buren zou droppen als ik niet thuis zou zijn dat ze zelf maar moeten kijken wanneer en hoe ze hun spul terug zouden krijgen, want ik ging er gezien hoe de bestelling verlopen was geen enkele moeite voor doen. Nee dat begrijpen we meneer, we bellen hem af. En die chauffeur stond dus doodleuk op de stoep hier. Man man man :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171070434
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:50 schreef Geralt het volgende:
Daar heb ik een gezeik mee gehad. Levering van 3 stuks waarvan er 2 geleverd werden na anderhalve maand ipv na 1 week zoals op de site stond.

Ik had bij bestellen aangegeven betalen na levering, dus contact opgenomen over het missende deel van de bestelling en dat ik pas betaal als ik alles heb. Dat heeft uiteindelijk 3 maanden ofzo geduurd, van het kastje naar de muur en weer terug en er werd vanalles beloofd en gezegd ja het is nu onderweg, maar er was niets onderweg en uiteindelijk bleek ik ineens een klantenrekening te hebben en moest ik een termijnbedrag elke maand gaan betalen wat ik vervolgens mooi niet gedaan heb. Meerdere officiele klachten ingediend en men zou mij 10% korting geven over de bestelling, wat dan uiteindelijk weer 10% korting bleek te zijn over dat ene artikel, weer een klacht ingediend en uiteindelijk toch die 10% korting over de gehele bestelling gekregen, omdat dat hetgeen was wat ze letterlijk in een mail tegen mij gezegd hadden.

Ik weet niet hoeveel telefoontjes en mails ik gestuurd heb, maar veel, heel veel.

Ik koop er nooit meer iets.

Hopelijk gaat jouw bestelling beter. Anders staat je nog wat te wachten. Wat een infantiele club mensen is dat. Die zeggen vrolijk tegen je ja het is onderweg, volgende week moet het er zijn, om de week erna te horen we zien niks in het systeem staan. HOE KAN GODVERDOMME JOUW COLLEGA DAN VORIGE WEEK ZEGGEN IK ZIE HET STAAN HET WORDT GELEVERD KOMENDE WEEK GORE KUTHOER?!?!?!?!? :(
Heb gelukkig geen heel duur product besteld, is een luchtbed van high peak. Maar hoop dat ik hem binnen heb voordat wij een lang weekend met de tent weg gaan. Anders moet ik ergens anders een andere kopen, en dan retour kosten betalen voor het luchtbed van Otto mocht ik hem na ons weekend weg alsnog ontvangen.
pi_171070461
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:54 schreef Geralt het volgende:
En ik heb die bestelling alleen maar daar geplaatst omdat er een levertijd van 1 week bij stond. Het was nota bene 20 euro duurder dan ergens anders. Achteraf had ik beter bij die andere winkel kunnen bestellen.

Overigens stond hier ook gewoon nog een vrachtwagen op de stoep nadat alles uiteindelijk geleverd was, ondanks dat ik nadrukkelijk had aangegeven van jongens ik krijg een mail van PostNL dat morgen iets geleverd gaat worden van jullie. Ik heb alles eindelijk. Bel dat af. Ja is goed meneer we bellen de chauffeur af. Mooi niet dus. En dan had ik vooraf al aangegeven dat als die chauffeur de bestelling bij een van de buren zou droppen als ik niet thuis zou zijn dat ze zelf maar moeten kijken wanneer en hoe ze hun spul terug zouden krijgen, want ik ging er gezien hoe de bestelling verlopen was geen enkele moeite voor doen. Nee dat begrijpen we meneer, we bellen hem af. En die chauffeur stond dus doodleuk op de stoep hier. Man man man :r
Ik heb er juist besteld omdat hetzelfde luchtbed in de winkel duurder was. Maar dacht 1 week levertijd dus dat is ruim voor we het nodig hebben. Maar nu zijn we dus al 2 weken verder. Nu maar hopen dat het voor het pinksterweekend geleverd wordt.
pi_171070556
De eerste keer dat ik belde werd er ook gezegd bestelling is onderweg en ligt al bij PostNL, later werd me verteld dat de bestelling alleen is aangemeld bij PostNL maar dat het nog in het distributiecentrum van Otto in Duitsland ligt maar wel klaar voor verzenden. De laatste keer dat ik belde werd er gezegd: Even geduld nog mevrouw, uw bestelling is onderweg, kan even duren want het moet van ver komen. Het komt uit Duitsland, niet van de andere kant van de wereld dus hoezo van ver? Waardeloos zooitje, voortaan als ik kampeerspullen nodig heb maar gewoon ff naar de Vrijbuiter, ben ik misschien iets meer geld kwijt maar heb het product wel meteen.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 20 mei 2017 @ 21:35:23 #12
22592 crew  Ole
pi_171082001
Is Wehkamp toch beter met de tijd meegegaan. Leveren binnen 24 uur...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_171098935
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 21:35 schreef Ole het volgende:
Is Wehkamp toch beter met de tijd meegegaan. Leveren binnen 24 uur...
Dat deed Otto een tijd geleden ook, maar nu niet meer :( Ze reageren ook niet meer op berichten die ik ze stuur. Heb wel al de rekening gekregen (had gekozen voor na ontvangt van het pakket betalen) en die moet ik voor de 24e betalen. In de brief staat ook dat ik vanaf de datum die in de brief staat 14 dagen de tijd heb om het artikel te retourneren. Het pakket het er dus voordat of tegelijk met het pakket moeten zijn. Dus zodra ik het heb ontvangen en er blijkt iets niet goed te zijn dan heb ik dus niet meer de mogelijkheid het retour te sturen.
  Moderator / Miss SHO zondag 21 mei 2017 @ 17:02:37 #14
22592 crew  Ole
pi_171098958
wachten tot het volgende faillisement..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_171099019
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:02 schreef Ole het volgende:
wachten tot het volgende faillisement..
Als ze zo doorgaan dan zal dat vast wel komen. Hoop dat ik mijn bestelling voor hemelvaart ontvang, anders moet ik voor ons kampeerweekend ergens anders een luchtbed kopen. Deze was goedkoop en een goed merk, dus ik dacht een week levertijd dus ik bestel hem, maar het is nu 2 weken verder :( Vrijdag gebeld en gezegd dat ik de bestelling wil annuleren, niet mogelijk werd me verteld want volgens de klantenservice was het verzonden. Toen contact gezocht met PostNL maar daar ligt geen pakketje voor mij. Ze konden wel zien dat Otto een week geleden een pakket heeft aangemeld daar maar is dus nog niet verzonden.
pi_171124613
Ter compensatie hoef ik geen verzendkosten betalen kreeg ik vanochtend te horen. Maar nog steeds kunnen ze me niet vertellen wanneer ik mijn bestelling zal ontvangen :(
  maandag 22 mei 2017 @ 20:14:07 #17
369251 Geralt
of Rivia
pi_171124748
Dat klinkt als mijn ervaring :D

Succes ermee. Bij mij heeft het maanden geduurd en ik weet niet hoeveel mails en telefoontjes en klachten. :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 22 mei 2017 @ 20:14:49 #18
369251 Geralt
of Rivia
pi_171124763
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:02 schreef Ole het volgende:
wachten tot het volgende faillisement..
En dat dus. Die club valt binnen nu en een jaar wel om denk ik. Zo kan je gewoon niet met je klanten om gaan. Dat bijt je vroeg of laat in je kont.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171124845
Aparte toko, heb er een versterker besteld. Werd geleverd door een 3e partij, kreeg ik de factuur per post van Otto terwijl ik gewoon online had betaald. Zijn ergens blijven steken denk ik.
.
pi_171133261
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hello is this London speaking? :D. Keiharde porno gewoon.
Massagestaaf noemden ze dat toen. En iedere puber van mijn leeftijd dacht dat dat was om je gezicht te masseren. Zelfde periode als de Ter Meulen. #nostalgie
  Moderator / Miss SHO dinsdag 23 mei 2017 @ 02:18:48 #21
22592 crew  Ole
pi_171134322
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 00:56 schreef praadje het volgende:

[..]

Massagestaaf noemden ze dat toen. En iedere puber van mijn leeftijd dacht dat dat was om je gezicht te masseren. Zelfde periode als de Ter Meulen. #nostalgie
dat!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_171138441
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:10 schreef Alieda-R het volgende:
Ter compensatie hoef ik geen verzendkosten betalen kreeg ik vanochtend te horen. Maar nog steeds kunnen ze me niet vertellen wanneer ik mijn bestelling zal ontvangen :(
Dus je hoeft geen verzendkosten te betalen voor een pakket dat er niet is. Nou hoera :')
Annuleren is zeker niet meer mogelijk?
pi_171139004
Net mail gehad van PostNL dat ik mijn bestelling na 15u vanmiddag op kan halen bij het PostNL servicepunt in de AH.
pi_171139086
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:27 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dus je hoeft geen verzendkosten te betalen voor een pakket dat er niet is. Nou hoera :')
Annuleren is zeker niet meer mogelijk?
Nee kon niet werd me gisteren verteld en ze konden ook niet zien wanneer het verzonden zal worden. Maar vanochtend mail gehad dat ik het vanmiddag op kan halen bij het PostNL servicepunt. Had op hun fb pagina ook geklaagd, kreeg het dringende verzoek om berichten met klachten te verwijderen. Maar ik laat het mooi staan, andere mensen mogen gewaarschuwd worden voor dit waardeloze bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')