Ik kende daar een leuke video over, maar die is alweer verwijderd.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:13 schreef Geelman het volgende:
Zou Ad een fidget spinner leuk vinden om te krijgen?
Heb je zijn adres? Dan kun je eentje vanuit China naar Ad laten bezorgenquote:Op maandag 22 mei 2017 15:13 schreef Geelman het volgende:
Zou Ad een fidget spinner leuk vinden om te krijgen?
Ja, ik wil Ad wel een cadeautje sturen, maar het moet wel iets zijn dat hij leuk vindt.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:21 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Heb je zijn adres? Dan kun je eentje vanuit China naar Ad laten bezorgen
Ik heb hem in de afgelopen dagen nog niet gehoord over wekkers zetten, dus ik denk het niet.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:15 schreef Raap het volgende:
Ik hoop dat Ad vandaag naar de Jumbo is geweest!
Dat was toch alleen voor het bloedprikken?quote:Op maandag 22 mei 2017 15:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb hem in de afgelopen dagen nog niet gehoord over wekkers zetten, dus ik denk het niet.
Onderschat naar de Jumbo loipen niet. Als je de wekker niet zet, ben je niet voor donker thuisquote:Op maandag 22 mei 2017 16:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat was toch alleen voor het bloedprikken?
En tegen tienen moet er natuurlijk naar Nieuwsuur gekeken worden.quote:Op maandag 22 mei 2017 16:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Onderschat naar de Jumbo loipen niet. Als je de wekker niet zet, ben je niet voor donker thuis
quote:Op maandag 22 mei 2017 18:15 schreef Hondenbrok het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk ballonnetje, Ad heeft zowaar even gelachen op het einde van die video. Doel bereikt.
Denk dat het niet eens zou opvallen in dat huisquote:Op maandag 22 mei 2017 19:35 schreef SugeLucky het volgende:
Ad laat de buitendeur 's-nachts open. Iemand dapper genoeg om in zijn gang te gaan poepen?
Tussen de aangekoekte bruine bonen roerbakschotel resten zal het inderdaad in de omgeving opgaan.quote:Op maandag 22 mei 2017 20:04 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Denk dat het niet eens zou opvallen in dat huis
Jij gebruikt wel heul andere woorden.quote:Op maandag 22 mei 2017 20:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja ja, met andere woorden zou je dus een Pool inhuren om je zusje in elkaar te laten slaan.
Breng Bradley nu niet op ideeën...quote:Op maandag 22 mei 2017 19:35 schreef SugeLucky het volgende:
Ad laat de buitendeur 's-nachts open. Iemand dapper genoeg om in zijn gang te gaan poepen?
Gisteren zei hij nog dat er 30 bitterballen inzitten en dat hij die in 1x op gaat eten.quote:Op maandag 22 mei 2017 22:45 schreef Barrah het volgende:
[..]
Breng Bradley nu niet op ideeën...
Er zit weer een originele Ad Looy Schotel aan te komen, mej ui en tomaat![]()
En Ad eet per keer maar 15 bitterballen want meer passen er niet op zijn bordje.
Ik kan het zo snel niet terugvinden maar het was zeker geen heel doosje zoals hier werd beweerd.quote:Op maandag 22 mei 2017 23:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Gisteren zei hij nog dat er 30 bitterballen inzitten en dat hij die in 1x op gaat eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |