En wie moet de nieuwe trainer worden, suggesties?quote:Op zondag 11 juni 2023 17:20 schreef Bayswater het volgende:
https://www.itwm.nl/het-was-een-geweldig-seizoen/
Genoten inderdaad. Op naar augustus hoewel ik denk dat een Kitolano niet te houden is ook al zegt hij graag te willen blijven. Wat een geweldige voetballer. Gelukkig wel met Koki en vele anderen.
Na dat gezeik met boze moeders van spelers zal hij wellicht best oren hebben om de VS even te verlaten.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:51 schreef Bayswater het volgende:
Schijnen in gesprek te zijn met Berhalter. Lijkt mij eigenlijk wel een prima keuze.
Dit heb ik compleet gemist.quote:Op maandag 12 juni 2023 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na dat gezeik met boze moeders van spelers zal hij wellicht best oren hebben om de VS even te verlaten.
Omdat hij hem een gebrek aan mentaliteit had verweten, pure rancune dus maar het blijft toch altijd even aan je kleven helaas.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:07 schreef Bayswater het volgende:
Raar verhaal was dat tijdens de WK. Hij had zijn vrouw, waar hij nog steeds mee getrouwd is, in 1991 tegen haar benen getrapt. Hij was toen 18. Een moeder van een speler op de WK vond dat weer nodig om op te rakelen.
Destijds was het zijn vriendin, het is daarna uit geweest daarna maar ze zijn toch weer bij elkaar gekomen en 4 kinderen en ruim 25 jaar huwelijk verder.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:07 schreef Bayswater het volgende:
Raar verhaal was dat tijdens de WK. Hij had zijn vrouw, waar hij nog steeds mee getrouwd is, in 1991 tegen haar benen getrapt. Hij was toen 18. Een moeder van een speler op de WK vond dat weer nodig om op te rakelen.
Jeroen Rijsdijk (46) moet de nieuwe hoofdtrainer van Sparta Rotterdam worden. Zo lost de nummer zes van het afgelopen Eredivisie-seizoen het vertrek van Maurice Steijn naar Ajax intern op.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze moeten nu wel haast maken met het vinden van een nieuwe trainer anders begin je met een achterstand.
Ook al eerder bij Sparta gezeten...... Dus ik zie het eerder als een terugkeer dan dat er een Utrecht icoon is aangetrokken.quote:
De achterstand hebben ze mooi ingelopen. Jeroen Rijsdijk kwam erg goed over gisteren bij Studio Voetbal. Gewoon een Nederlandse trainer de kans geven. In top amateurs gespeeld en in verschillende functies hier naar toe gewerkt. Al dat gevis uit dezelfde(bejaarde) vijver, of het zo nodig een buitenlander aanstellen is onzin.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze moeten nu wel haast maken met het vinden van een nieuwe trainer anders begin je met een achterstand.
Ik dacht dat ze Drommel hadden meegenomen in de deal.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:24 schreef Bayswater het volgende:
Dus voor Young en Olij biedt PSV totaal 6 miljoen.... Vaste transfersom van Olij van 3 miljoen is bekend maar mag toch hopen dat ze voor megatalent Young, 19 jaar pas en een contract tot juni 2029, veel meer gaan vangen dan 3.
Mag het niet hopen. Een tweede Benjamin van Leer zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Drommel hadden meegenomen in de deal.
Heeft Sparta daar nog iets aan los van prestige? Ik snap inmiddels helemaal niks meer van belofte teamsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:04 schreef Bayswater het volgende:
Jong Sparta inmiddels op 0-3 tegen Feyenoord 021 op Varkenoord![]()
Blijven ze in de tweede divisie bij de beste amateurverenigingen. Anders competitie 021. Jong Feyenoord wil via deze weg richting KKD.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heeft Sparta daar nog iets aan los van prestige? Ik snap inmiddels helemaal niks meer van belofte teams
Ah oke daar zit en O21 en O23 in.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Blijven ze in de tweede divisie bij de beste amateurverenigingen. Anders competitie 021. Jong Feyenoord wil via deze weg richting KKD.
Waar lees je dat? De laatste berichten die ik heb gelezen is dat er al overeenstemming tussen PSV en Sparta is over Olij. Die gaat 100% door en het is ook bekend onder welke voorwaarden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:45 schreef Bayswater het volgende:
Gelukkig geen Drommel. En nu moet we blijkbaar gaan wachten tot Drommel gesleten is aan een andere club totdat Olij zijn handtekening kan zetten bij PSV. Lijkt mij slimmer dat Nijkamp nu doorpakt met Olij en hem gewoon weer in de markt zet als zijnde geen deal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |