abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_480450
Willen jullie mij uitleggen wat er zo populair is aan die droplul Koen. Hij speelt een rol waar eenieder normaal doorheen prikt. Maakt op een flauwe manier ruzie met Nancy, speelt met water, kraait opruiende teksten ('ik ben de hond). Hij vindt zichzelf heel wat die zelfingenomen motherfucker. Na de bus zou die lul eens op zijn plaats gezet moeten worden door een aantal tegenstanders zodat hij weet dat hij in het 'normale' leven buiten de bus zo'n spatjes niet hoeft te maken.
pi_480497
mooie is is dat hij buiten de bus niet zo is. Hij gaat voor de winst en dat lukt hem op deze manier heel aardig, die andere lui die er in zitten zijn te dom om zijn spelletjes te snappen. Ik denk dat hij de slimste kandidaat van iedereen die heeft meegedaan aan bus1/bus2/BB1/bb2
  zondag 19 november 2000 @ 20:39:17 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_480969
quote:
Op 19 november 2000 16:33 schreef bmfhans het volgende:
Willen jullie mij uitleggen wat er zo populair is aan die droplul bmfhans. Hij speelt een rol waar eenieder normaal doorheen prikt. Maakt op een flauwe manier ruzie met normale Fok!kers, speelt met vuur, kraait opruiende teksten ('kut, lul en neuken). Hij vindt zichzelf heel wat die zelfingenomen motherfucker. In het forum zou die lul eens op zijn plaats gezet moeten worden door een aantal tegenstanders zodat hij weet dat hij in het 'normale' leven buiten Fok! zo'n spatjes niet hoeft te maken.
Psies Lullo, daar wringt de schoen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 19 november 2000 @ 20:46:00 #4
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_480994
bmfhans je maakt geen vrienden op deze manier. Indimmen met dat taal gebruik van je.

Mocht je zo nodig op de huidige voet doorgaan dan sluit ik een waarschuwing c.q. ban niet uit

I'm getting too old for this....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')