abonnement Unibet Coolblue
pi_171069495
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:00 schreef El-Capone het volgende:
Ik ben op zoek naar iemand met een kaart voor de 1e ring woensdag. Wij hebben 1 iemand in de groep met 2e ring. Iemand die wil ruilen?
Dat klinkt erg goed.
Gino ♥
pi_171069519
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Kan hij geen vbal ban krijgen?
Haat je nou op Klaasgod?
pi_171069603
Voor 170 miljoen spelers halen en dan huilen omdat Ajax een CL- team zou zijn.
Mourinhogod
blablablabla
pi_171069674
Wow ik had verwacht dat het een hele moeilijke zoektocht zou worden. Maar stuur maar een pb, dan komen we er wel uit
  zaterdag 20 mei 2017 @ 11:32:24 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_171069778
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:35 schreef Tjacka het volgende:
Nog meer mensen naar de A1 vandaag?
Yes, je moet wat op de zaterdag voor de finale he? ;)
Gourmetten of steengrillen?
pi_171069904
Interview met Jonk
quote:
Maar dan nog. Als Schalke in de kwartfinale die 3-0 vasthoudt, „dan zitten wij hier niet te praten”, zegt Jonk. „Zo dicht ligt het bij elkaar. Terwijl je wel een stijgende lijn ziet. Dat bedoel ik: zie je het wel of zie je het niet? Blijf je geloven dat het kan?” Hij trekt een zuur gezicht: „Je hebt heel veel mensen die zeggen: ‘het is niet meer realistisch'. Zijn we heel goed in. Het is altijd: wat kan níet. Zo moet je niet denken. Wat kan wél?”

De timing kon niet beter van dit Ajax-succes. Jonk zag de nee-zeggers, de pessimisten al weer de overhand nemen in Nederland. „Dit is een enorme impuls. Voor veel coaches. Anders word je besmet met: ‘Het is niet meer realistisch’. Gaan we weer een andere kant op denken, plannen verzinnen. Johan zei: Ajax staat altijd achter, want je begint met 0-0. Heel veel clubs zijn daarmee tevreden, maar wij staan achter. Dat moet je in die opleiding inbrengen. Elke training. Spelers moeten dat voelen, trainers moeten het uitstralen. Je moet clubs met meer geld toch zien te verrassen. Dan kom je toch op je speelwijze, je opleiding. Dat is je sleutel tot succes. Daar geloof ik in.”

https://www.nrc.nl/nieuws(...)jff-9343085-a1559686
Groter stuk in de link.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:54:23 #32
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171071146
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Interview met Jonk

[..]

Groter stuk in de link.
Blijft toch jammer dat Jonk is vertrokken, ook al heeft hij ook zijn fouten gemaakt.
Oh.
pi_171072439
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Interview met Jonk

[..]

Groter stuk in de link.
die quote van cruijff :D
pi_171072635
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Interview met Jonk

[..]

Groter stuk in de link.
Goed verhaal en leuk stukje, maar het is wel een beetje onzin natuurlijk. Het ademt een beetje iets van 'kijk ons eens de top bestormen', maar als je het heel feitelijk ontleedt win je van de Nr 13 van Duitsland en kom je met wat geluk verder (op basis van die goede eerste wedstrijd overigens geheel terecht) verder tegen de nummer 4/5 van Frankrijk. In de finale moet je tegen een ploeg die al 4/5 jaar lang in Engeland rond de 5de/6de plek eindigt, daar heb je ook gewoon goede kansen tegen.

Ik vind dit dan ook geen uitzonderlijke prestatie. Ik denk dat de beste ploeg van Nederland dit ook gewoon moet kunnen (doorgaan tegen ploegen als Lyon en Schalke), en Ajax is imo de beste ploeg van NL op dit moment.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:26:45 #35
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171072653
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:25 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Goed verhaal en leuk stukje, maar het is wel een beetje onzin natuurlijk. Het ademt een beetje iets van 'kijk ons eens de top bestormen', maar als je het heel feitelijk ontleedt win je van de Nr 13 van Duitsland en kom je met wat geluk verder (op basis van die goede eerste wedstrijd overigens geheel terecht) verder tegen de nummer 4/5 van Frankrijk. In de finale moet je tegen een ploeg die al 4/5 jaar lang in Engeland rond de 5de/6de plek eindigt, daar heb je ook gewoon goede kansen tegen.

Ik vind dit dan ook geen uitzonderlijke prestatie. Ik denk dat de beste ploeg van Nederland dit ook gewoon moet kunnen (doorgaan tegen ploegen als Lyon en Schalke), en Ajax is imo de beste ploeg van NL op dit moment.
Zuurheid spat ervan af
pi_171072683
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zuurheid spat ervan af
Dat mag jij vinden, maar ik kan je verzekeren dat dat niet zo is. Ik vind overigens de meeste Ajax supporters (zoals jij) nog kutter dan de club zelf eigenlijk. Nu ook weer; Je mag hier alleen zeggen hoe geweldig alles is, elk andere geluid is 'zuur'. Tsjah.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:33:23 #37
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171072778
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:28 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, maar ik kan je verzekeren dat dat niet zo is. Ik vind overigens de meeste Ajax supporters (zoals jij) nog kutter dan de club zelf eigenlijk. Nu ook weer; Je mag hier alleen zeggen hoe geweldig alles is, elk andere geluid is 'zuur'. Tsjah.
Als er één supportersgroep vaak kritisch is op de eigen club dan zijn het wel Ajacieden.
Oh.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:33:58 #38
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171072786
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:25 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Goed verhaal en leuk stukje, maar het is wel een beetje onzin natuurlijk. Het ademt een beetje iets van 'kijk ons eens de top bestormen', maar als je het heel feitelijk ontleedt win je van de Nr 13 van Duitsland en kom je met wat geluk verder (op basis van die goede eerste wedstrijd overigens geheel terecht) verder tegen de nummer 4/5 van Frankrijk. In de finale moet je tegen een ploeg die al 4/5 jaar lang in Engeland rond de 5de/6de plek eindigt, daar heb je ook gewoon goede kansen tegen.

Ik vind dit dan ook geen uitzonderlijke prestatie. Ik denk dat de beste ploeg van Nederland dit ook gewoon moet kunnen (doorgaan tegen ploegen als Lyon en Schalke), en Ajax is imo de beste ploeg van NL op dit moment.
Als het niet zo uitzonderlijk is, waarom stonden er dan niet meer Nederlandse clubs in Europese finales de laatste jaren?
Oh.
pi_171072870
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als het niet zo uitzonderlijk is, waarom stonden er dan niet meer Nederlandse clubs in Europese finales de laatste jaren?
Sterker nog, waarom sneuvelden al die Nederlandse ploegen tegen veel mindere tegenstanders in de kwartfinales van de EL of al in de groepsfase?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:40:44 #40
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_171072881
We gaan gewoon die fucking EL winnen, ik voel het :9~ O+
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:41:51 #41
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171072900
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:40 schreef Heeinz het volgende:
We gaan gewoon die fucking EL winnen, ik voel het :9~ O+
Ik voel het ook Heeinz
Oh.
pi_171072909
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:40 schreef Heeinz het volgende:
We gaan gewoon die fucking EL winnen, ik voel het :9~ O+
HEEINZGOD WE GAAN HEM PAKKEN JAJAJAJAJA
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171072936
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:25 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Goed verhaal en leuk stukje, maar het is wel een beetje onzin natuurlijk. Het ademt een beetje iets van 'kijk ons eens de top bestormen', maar als je het heel feitelijk ontleedt win je van de Nr 13 van Duitsland en kom je met wat geluk verder (op basis van die goede eerste wedstrijd overigens geheel terecht) verder tegen de nummer 4/5 van Frankrijk. In de finale moet je tegen een ploeg die al 4/5 jaar lang in Engeland rond de 5de/6de plek eindigt, daar heb je ook gewoon goede kansen tegen.

Ik vind dit dan ook geen uitzonderlijke prestatie. Ik denk dat de beste ploeg van Nederland dit ook gewoon moet kunnen (doorgaan tegen ploegen als Lyon en Schalke), en Ajax is imo de beste ploeg van NL op dit moment.
Als je kijkt naar de recente Europese prestaties van Nederlandse clubs, dan is het gewoon een hele mooie prestatie. Zeker gezien de thuiswedstrijden.
Feyenoord vliegt eruit in de groepsfase en PSV had ook een belabberde CL.
Dat de aansluiting met de echte top er niet is en waarschijnlijk ook niet gaat komen zal niemand betwisten, maar Nederland dreigde toch wel erg ver af te glijden Europees gezien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 20 mei 2017 @ 15:00:49 #44
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_171073185
Ik denk er aan om komende woensdagmiddag met de kinderen even een stukje Ajax-geschiedenis te proeven. Ik dacht dat er bij de Arena een museum (voorheen de experience) zat. Maar ik kom daar bar weinig over tegen op internet, behalve openingstijden. Weet iemand hier daar meer van?
Life is what you make it.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 15:03:23 #45
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_171073213
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:40 schreef Heeinz het volgende:
We gaan gewoon die fucking EL winnen, ik voel het :9~ O+
Ik durf nog niet zo ver te hopen, maar de spanning stijgt. Gek genoeg denk ik dat de kans dat mijn kinderen me voor het eerst zien huilen groter is bij winst dan bij verlies.
Life is what you make it.
pi_171073547
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als je kijkt naar de recente Europese prestaties van Nederlandse clubs, dan is het gewoon een hele mooie prestatie. Zeker gezien de thuiswedstrijden.
Feyenoord vliegt eruit in de groepsfase en PSV had ook een belabberde CL.
Dat de aansluiting met de echte top er niet is en waarschijnlijk ook niet gaat komen zal niemand betwisten, maar Nederland dreigde toch wel erg ver af te glijden Europees gezien.
Als je puur de statistieken erbij haalt dan weet je dat dit een incident is en meer geluk dan wijsheid is. Maar laat de hype nog maar even doorgaan tot woensdag. Ben erg benieuwd naar woensdag.

Manchester United is te verslaan omdat het geen wonderploeg is, die ver verwijderd van de Europese top is op dit moment. Die halen komende zomer weer voor een paar honderd miljoen euro nieuwe spelers is mijn verwachting.

Feyenoord heeft ze dit seizoen ook al verslagen..... }:|
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 20 mei 2017 @ 15:32:17 #47
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_171073598
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:03 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik durf nog niet zo ver te hopen, maar de spanning stijgt. Gek genoeg denk ik dat de kans dat mijn kinderen me voor het eerst zien huilen groter is bij winst dan bij verlies.
Is toch werelds man, ik wou dat ik in '95 op een leeftijd was om het met m'n vader te kijken en nooit meer te vergeten ^O^
  zaterdag 20 mei 2017 @ 15:33:26 #48
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_171073614
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:32 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Is toch werelds man, ik wou dat ik in '95 op een leeftijd was om het met m'n vader te kijken en nooit meer te vergeten ^O^
Oh zeker, daarom ook 's middags even naar de Arena. Shirtje voor ons allemaal halen, zitten we in stijl op de bank. Mijn vorige shirt heeft ABN-Amro nog als sponsor :+
Life is what you make it.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 15:36:13 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171073658
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:32 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Is toch werelds man, ik wou dat ik in '95 op een leeftijd was om het met m'n vader te kijken en nooit meer te vergeten ^O^
ik was niet met m'n vader maar met m'n broer en wat maten in Wenen en dat vergeet je inderdaad nooit, van het jaar erop in Rome kan ik me toch een stuk minder herinneren, van de wedstrijd al helemaal niks maar het zal er ook mee te maken hebben dat je er niet aan herinnert wordt in de zin van beelden of verhalen.
pi_171073716
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je puur de statistieken erbij haalt dan weet je dat dit een incident is en meer geluk dan wijsheid is. Maar laat de hype nog maar even doorgaan tot woensdag. Ben erg benieuwd naar woensdag.

Manchester United is te verslaan omdat het geen wonderploeg is, die ver verwijderd van de Europese top is op dit moment. Die halen komende zomer weer voor een paar honderd miljoen euro nieuwe spelers is mijn verwachting.

Feyenoord heeft ze dit seizoen ook al verslagen..... }:|
De winst van Feyenoord was een incident inderdaad. Die vlogen er daarna vrij kansloos uit. In de finale kom je niet met een incident, dat is immers een eenmalig iets en om in de finale te komen moet je heel wat wedstrijdjes winnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')