abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:48:29 #1
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_171057543
Beste FOK!'ers, :)

Volgend jaar willen wij met een groep jonge mensen meedoen met de gemeenteraadsverkiezingen. Allereerst moeten we naar de notaris om een vereniging te worden en ons in te schrijven bij de Kamer van Koophandel. Nu zijn wij maar arme studenten en willen het liefst een goedkope notaris. Heeft iemand hier een suggestie?

Met vriendelijke groet,

:7
pi_171057556
Google?
  vrijdag 19 mei 2017 @ 19:44:55 #4
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_171058898
Vraag gewoon eens aan een plaatselijke notaris wat het kost en leg uit wat je bedoeling is. Best kans dat het tarief zeer schappelijk is dan.
klerkje
pi_171058945
https://www.degoedkoopstenotaris.nl/

bespaar is, op een notaris :')
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 19 mei 2017 @ 20:10:36 #6
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_171059673
Grote plannen, maar het moet wel zo goedkoop mogelijk.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_171060348
Weinig betalen is poep als kwaliteit krijgen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 20:44:41 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171060615
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
Weinig betalen is poep als kwaliteit krijgen
Want voor tweehonderd euro zet de notaris een mooiere krabbel dan voor honderd euro? :').
And so is the past
pi_171061680
Belangrijkste bij het besparen op de notaris lijkt mij om veel zoveel mogelijk al zelf te doen.

Zoek alvast uit wat er allemaal bij komt kijken en zorg dat je de statuten al op papier hebt. Het is goedkoper om de notaris die zooi alleen na te laten kijken en de bende in te laten schrijven dan wanneer deze het hele traject van voor af aan moet begeleiden.
pi_171068055
Ik heb in mijn werk veel met notarissen te maken, en volgens mij is de goedkoopste JUST Van der Bijl in Zoetermeer. Want die zie ik wel heel vaak voorbij komen, op de voet gevolgd door 010notarissen. Maar even googlen doet wonderen.
pi_171068205
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:17 schreef VanAvesaat het volgende:
Ik heb in mijn werk veel met notarissen te maken, en volgens mij is de goedkoopste JUST Van der Bijl in Zoetermeer. Want die zie ik wel heel vaak voorbij komen, op de voet gevolgd door 010notarissen. Maar even googlen doet wonderen.
Het was ook wel handig geweest als hij een regio erbij gaf. Lijkt me niet dat als je in Groningen woont, je een notaris zoekt in Maastricht.
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 20 mei 2017 @ 19:20:00 #12
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_171078604
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Het was ook wel handig geweest als hij een regio erbij gaf. Lijkt me niet dat als je in Groningen woont, je een notaris zoekt in Maastricht.
Ik heb gratis OV dus opzich... :o Nee, ik woon in de regio Leiden!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 19:23:44 #13
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_171078671
Ik neem aan dat je weet dat dit pas de eerste stap is. Voor de eerste keer meedoen aan dergelijke verkiezingen kost je een hoop geld, tijd en moeite.

Ik ben een jaar of 15 geleden betrokken geweest bij een dergelijk proces.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_171078864
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:48 schreef sonnyspek het volgende:
Beste FOK!'ers, :)

Volgend jaar willen wij met een groep jonge mensen meedoen met de gemeenteraadsverkiezingen. Allereerst moeten we naar de notaris om een vereniging te worden en ons in te schrijven bij de Kamer van Koophandel. Nu zijn wij maar arme studenten en willen het liefst een goedkope notaris. Heeft iemand hier een suggestie?

Met vriendelijke groet,

:7
Misschien een rare vraag, maar hebben jullie wel enig idee waar jullie aan beginnen en wat het inhoud?
Als jullie namelijk al moeite hebben om dit soort "lastige" vraagstukken zelfstandig op te lossen, hoe denk je dan dit soort vragen in de gemeenteraad op te lossen? Of om een oplossing te bedenken voor een probleem wat speelt?

Dit is een vraag die je moet 10 seconden google zelf kan beantwoorden, of in iedergeval voldoende hou vast moet geven om verder te zoeken.

Hoe moet je dan straks iets lastigs gaan doen, als jullie zetels krijgen?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 19:44:05 #15
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_171079028
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:36 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Misschien een rare vraag, maar hebben jullie wel enig idee waar jullie aan beginnen en wat het inhoud?
Als jullie namelijk al moeite hebben om dit soort "lastige" vraagstukken zelfstandig op te lossen, hoe denk je dan dit soort vragen in de gemeenteraad op te lossen? Of om een oplossing te bedenken voor een probleem wat speelt?

Dit is een vraag die je moet 10 seconden google zelf kan beantwoorden, of in iedergeval voldoende hou vast moet geven om verder te zoeken.

Hoe moet je dan straks iets lastigs gaan doen, als jullie zetels krijgen?
Ik begrijp je vraag helemaal. Het kwam er nogal simplistisch uit juist omdat dit momenteel niet een onze grootste zorgen is. Natuurlijk begrijp ik heus wel dat je kan googelen maar ik dacht misschien zijn hier nog mensen met specifieke tips. Ik zou mij bijvoorbeeld kunnen voorstellen dat er notarissen zijn die voor een gereduceerd tarief standaard verenigingen helpen die met de gemeenteraadsverkiezingen meedoen. Wij lopen beiden al 4 jaar mee als onderdeel van de steunfractie en begrijp heel goed wat er speelt. :)
  zaterdag 20 mei 2017 @ 19:51:54 #16
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_171079210
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:44 schreef sonnyspek het volgende:
Wij lopen beiden al 4 jaar mee als onderdeel van de steunfractie en begrijp heel goed wat er speelt. :)
En dan in plaats van meedoen met de bestaande club ga je nu voor jezelf beginnen? Op grond waarvan denken jullie een kans te maken?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 20 mei 2017 @ 19:59:47 #17
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_171079407
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:51 schreef karr-1 het volgende:

[..]

En dan in plaats van meedoen met de bestaande club ga je nu voor jezelf beginnen? Op grond waarvan denken jullie een kans te maken?
Wij waren onderdeel van de VVD. Momenteel wordt er een verkiezingsprogramma geschreven dat sterke overeenkomsten op het gebied van duurzaamheid heeft met dat van GroenLinks. Ik woon nogal in een uniek dorp met een bijzondere dynamiek (staat bekend als confessioneel), daar willen wij tegenaan schoppen.
pi_171103266
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Want voor tweehonderd euro zet de notaris een mooiere krabbel dan voor honderd euro? :').
Alsof een notaris alleen een krabbel zet.... :')
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_171106902
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 20:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Alsof een notaris alleen een krabbel zet.... :')
Inderdaad, er moeten ook nog papieren opgemaakt worden door z'n secretaresses :')
Facts don't care about your feelings
pi_171154184
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 22:19 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Inderdaad, er moeten ook nog papieren opgemaakt worden door z'n secretaresses :')
Het is niet zo schande dat je niet weet wat een notaris doet hoor... Je hoeft je nergens voor te schamen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_171154665
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Het is niet zo schande dat je niet weet wat een notaris doet hoor... Je hoeft je nergens voor te schamen.
Gelukkig :')
Facts don't care about your feelings
pi_171154746
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Het is niet zo schande dat je niet weet wat een notaris doet hoor... Je hoeft je nergens voor te schamen.
_O-
pi_171191713
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Het is niet zo schande dat je niet weet wat een notaris doet hoor... Je hoeft je nergens voor te schamen.
Nu eerlijk gezegd heb ik wel vaker met ze van doen maar voor mij blijft ook vaag wat hun bijdrage nu precies is en waarom dat ¤1000den moet kosten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_171192064
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 09:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nu eerlijk gezegd heb ik wel vaker met ze van doen maar voor mij blijft ook vaag wat hun bijdrage nu precies is en waarom dat ¤1000den moet kosten.
Ik heb een aantal jaren meegelopen op een notariskantoor en heb wel enig idee waar die kosten vandaan komen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_171192155
quote:
99s.gif Op donderdag 25 mei 2017 10:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb een aantal jaren meegelopen op een notariskantoor en heb wel enig idee waar die kosten vandaan komen.
Leg aub uit. Want voor mijn gevoel wordt het ook door een stagaire gedaan. Zo vaak staan er nog fouten in contracten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_171192221
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 10:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zo vaak staan er nog fouten in contracten.
Dan doen ze hun werk niet goed.

Notarissen maken, net als fiscalisten, bijzonder veel kosten. Dit zie je ook bij artsen. Het is niet zo dat ze even kunnen studeren en daar voor altijd dan de vruchten van plukken, ze moeten altijd in opleiding blijven om notaris te mogen blijven. En het uurloon dat een notaris vraagt is aan de prijs, maar dat hoort m.i. bij de kennis en kunde van zo'n man.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 25 mei 2017 @ 10:56:57 #27
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171192448
Als je zelf je statuten kunt schrijven, weet wat je wil en wat er wel en niet in moet en mag is een goedkope notatis een prima oplossing, want dan heb je inderdaad alleen een handtekening nodig. Heb je daar hulp bij nodig en niet voldoende aan een standaard 13ineendozijn tekstje met algemenr bepalingen, dan kun je beter wat meer uitgeven en een fatsoenlijke notaris zoeken die met je meedenkt en jullie wensen op papier kan krijgen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_171216397
http://www.smartstartnotary.nl/ goedkoop en goed, maar weet niet of de locatie goed is voor je.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_171274428
Maar kijk wel uit dat je niet naar Notaris Slis - Stroom gaat! (Google maar eens dan weet je waarom!)
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_171275627
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 15:40 schreef geevee het volgende:
Maar kijk wel uit dat je niet naar Notaris Slis - Stroom gaat! (Google maar eens dan weet je waarom!)
Die bestaan allang niet meer...
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:13:00 #31
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_172157392
Notaris is toch iemand die claimt veel te hebben gestudeerd en nu enkel krabbels zet?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:29:20 #32
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_172157628
Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten vaak wel ja.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_172157799
quote:
99s.gif Op donderdag 25 mei 2017 10:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan doen ze hun werk niet goed.

Notarissen maken, net als fiscalisten, bijzonder veel kosten. Dit zie je ook bij artsen. Het is niet zo dat ze even kunnen studeren en daar voor altijd dan de vruchten van plukken, ze moeten altijd in opleiding blijven om notaris te mogen blijven. En het uurloon dat een notaris vraagt is aan de prijs, maar dat hoort m.i. bij de kennis en kunde van zo'n man.
Het uurloon is aan de prijs, terwijl de meeste (goedkope) kantoren gewoon een handvol notarieel medewerkers heeft die het daadwerkelijke werk doen. En zullen vast zat goeden tussen zitten, helaas ook veel die niets meer zijn dan een handtekeningenmachine.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_172166796
quote:
99s.gif Op donderdag 25 mei 2017 10:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan doen ze hun werk niet goed.

Notarissen maken, net als fiscalisten, bijzonder veel kosten. Dit zie je ook bij artsen. Het is niet zo dat ze even kunnen studeren en daar voor altijd dan de vruchten van plukken, ze moeten altijd in opleiding blijven om notaris te mogen blijven. En het uurloon dat een notaris vraagt is aan de prijs, maar dat hoort m.i. bij de kennis en kunde van zo'n man.
Vrachtwagenchauffeurs zijn ook verplicht om bij te scholen maar dat zie je niet terug in hun uurloon dus jouw argument is niet echt valide.
pi_172166967
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:13 schreef corehype het volgende:
Notaris is toch iemand die claimt veel te hebben gestudeerd en nu enkel krabbels zet?
Echt een fantastische kick, chapeau.
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:56:17 #36
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_172189886
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:24 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Echt een fantastische kick, chapeau.
En gelijk heb ik.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_172190414
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:36 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Misschien een rare vraag, maar hebben jullie wel enig idee waar jullie aan beginnen en wat het inhoud?
Als jullie namelijk al moeite hebben om dit soort "lastige" vraagstukken zelfstandig op te lossen, hoe denk je dan dit soort vragen in de gemeenteraad op te lossen? Of om een oplossing te bedenken voor een probleem wat speelt?

Dit is een vraag die je moet 10 seconden google zelf kan beantwoorden, of in iedergeval voldoende hou vast moet geven om verder te zoeken.

Hoe moet je dan straks iets lastigs gaan doen, als jullie zetels krijgen?
Gewoon door op FOK! te vragen :D
pi_172191930
Ts gelukt? Welk dorp?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')