Ze draaien minder goed dan concurrenten maar maken volgens mij geen verlies.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Opnieuw problemen met Emté Supermarkten:
http://www.bd.nl/veghel/h(...)d28/#comments-anchor
Ik ga niet meer naar Rituals. Bij het afrekenen ook de vraag of ik interesse had in een Rituals handzeep want als ik deze kocht zou ik de navulling de volgend keer gratis krijgen. Ik bestel het voortaan wel bij bol.com.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh bah na zo'n opmerking zou ik er meteen klaar mee zijn.
Had ik ook een keer bij Hi, was ik naar telefoontjes aan t kijken. Was er ook een verkoopster die vroeg of ze kon helpen dus ik zei dat ik even aan t rondkijken was (ik checkte op grote toetsen omdat t n telefoon voor m'n ouders was). Zegt ze "wat je nu doet is geen kijken hè"
Nee wat ik doe is nu weglopen naar de concurrent, bye bitch
Oh wow, dan liep ik ook de winkel uitquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:48 schreef Elvi het volgende:
Oh bah na zo'n opmerking zou ik er meteen klaar mee zijn.
Had ik ook een keer bij Hi, was ik naar telefoontjes aan t kijken. Was er ook een verkoopster die vroeg of ze kon helpen dus ik zei dat ik even aan t rondkijken was (ik checkte op grote toetsen omdat t n telefoon voor m'n ouders was). Zegt ze "wat je nu doet is geen kijken hè"
Nee wat ik doe is nu weglopen naar de concurrent, bye bitch
Die extra vragen aan de kassa storen mij ook altijd enorm. Ik wil gewoon afrekenen, en ik hoef geen klantenkaart, ik wil mijn persoonlijke gegevens niet delen, en ik heb geen interesse in extra meuk die je nog met speciale korting kan krijgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar Rituals. Bij het afrekenen ook de vraag of ik interesse had in een Rituals handzeep want als ik deze kocht zou ik de navulling de volgend keer gratis krijgen. Ik bestel het voortaan wel bij bol.com.
online hoeven ze dat niet te vragen, daar hebben ze al je gegevens alquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die extra vragen aan de kassa storen mij ook altijd enorm. Ik wil gewoon afrekenen, en ik hoef geen klantenkaart, ik wil mijn persoonlijke gegevens niet delen, en ik heb geen interesse in extra meuk die je nog met speciale korting kan krijgen.
Sommige winkels gun je het echt hoor door dat vreselijke personeel wat er met chagrijnige koppen bij loopt. Laatst overigens wel keurig geholpen bij de aankoop van een set koffers. Vriendelijke begroet, geïnformeerd en geholpen. Zo kan het ook!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, redenen genoeg voor nog véél mer faillissementen.
Daar betaal je dan ook voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Bij de wibra was een medewerkster eens een privégesprek aan het voeren op dr mobiel, reageerde nog gepikeerd ook toen een klant een vraag stelde en ging na de vraag meteen verder met haar gesprek, maar de klant was nog niet klaar met haar vraag. Werd er diep gezucht.
Kutwinkel ook.
In de Douglas heb ik altijd het gevoel dat ze op basis van mijn uiterlijk mijn besteedbaar inkomen schatten, en dan besluiten of ze me wel of niet gaan helpenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:14 schreef Elvi het volgende:
Bij de Douglas is t weer de andere kant op; daar zijn ze meer met zichzelf bezig om zich op te maken dan met de klant. Komen niet naar je toe terwijl je aan t zoeken bent, zeggen niks, zeggen ook niks terug, en soms lijken ze wel beledigd dat je ze stoort om iets af te rekenen
Van die plamuurkoppen bij Rituals/Douglas/ICI Paris XL krijg ik sowieso altijd de kriebelsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:00 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
In de Douglas heb ik altijd het gevoel dat ze op basis van mijn uiterlijk mijn besteedbaar inkomen schatten, en dan besluiten of ze me wel of niet gaan helpen
Wanne kutzaak zeg.
Die worden daar volgens mij ook alleen aangenomen op grond van magazine-uiterlijk en niet op grond van klantvriendelijkheid of vaardigheden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Van die plamuurkoppen bij Rituals/Douglas/ICI Paris XL krijg ik sowieso altijd de kriebels
Ja, mooi is dat ICI Paris idem, en ik stap daar ook rustig zonder make-up op binnenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:00 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
In de Douglas heb ik altijd het gevoel dat ze op basis van mijn uiterlijk mijn besteedbaar inkomen schatten, en dan besluiten of ze me wel of niet gaan helpen
Wanne kutzaak zeg.
Idem. Vaak zijn het van die meisjes die net iets te goed weten van zichzelf dat ze er wel mogen wezen (wat, eerlijk is eerlijk, vrijwel altijd zo is). En zichtbaar neerkijken op mensen die het minder getroffen hebben.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Van die plamuurkoppen bij Rituals/Douglas/ICI Paris XL krijg ik sowieso altijd de kriebels
Neeeeeeee niet de Jumboquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Laat die toko gewoon kopen door Jumbo.
Nou ja, ik heb dan altijd zoiets van "Ik sta iig niet tegen een kutsalaris in een winkel".quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Idem. Vaak zijn het van die meisjes die net iets te goed weten van zichzelf dat ze er wel mogen wezen (wat, eerlijk is eerlijk, vrijwel altijd zo is). En zichtbaar neerkijken op mensen die het minder getroffen hebben.
Maar dit verschijnsel komt uberhaupt vaak voor bij personeel van net-iets-duurdere winkels. De Men At Work, ik ga er alleen al vanwege het personeel niet naar binnen. Maar inmiddels ben ik de leeftijdsdoelgroep dermate ver ontgroeid dat het uberhaupt moeilijk zou zijn om daar iets te vinden, dus dat scheelt.
Bij Ici Paris ooit wel eens na 10 min. wachten weggelopen. Eén iemand achter de kassa die bezig was met een klant te adviseren. De rest had het blijkbaar nogal druk met zich zelf. Heb het af te rekenen product bij de kassa achtergelaten. Nooit meer een stap binnen gezet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:14 schreef Elvi het volgende:
Bij de Douglas is t weer de andere kant op; daar zijn ze meer met zichzelf bezig om zich op te maken dan met de klant. Komen niet naar je toe terwijl je aan t zoeken bent, zeggen niks, zeggen ook niks terug, en soms lijken ze wel beledigd dat je ze stoort om iets af te rekenen
Ja, ik dacht ook al: dat is voor veel mensen dus gewoon de reden om dingen online te kopen. Matig personeel. Zo'n opmerking als wat Evi te horen kreeg ("dat is geen kijken hè") dat is gewoon kleuterjufniveau en geen enkele volwassene wenst zo behandelt te worden. Online is er ook genoeg te koop.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooi hoe we hier in 5-10 reacties eigenlijk verwoorden hoe ook een groot deel van de bevolking fysiek winkelen ervaart Ik ben er echt heilig van overtuigd dat door slecht/irritant/opdringerig/lui personeel heel veel winkels klandizie terug zien lopen.
Ben ik niet met je eens. Ik kom regelmatig in de zeeman en ik word altijd vriendelijk begroet en geholpen.quote:
Dat is in veel kledingwinkels het beleid.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
Cool Cat is al een tijd armoe troef, maar wat ik dit weekend hoorde...
Dit komt echt van een medewerkster van Cool Cat:
Ze moeten verplicht kleding van Cool Cat zelf aan, maar ze krijgen dit niet. Ze kunnen het of zelf kopen, of uit de winkel pakken. Als het uit de winkel wordt gepakt moet het 's avonds achter worden gehangen, met iets als Febreze worden behandeld en met nieuwe labels weer in de winkel worden gehangen de volgende dag. Is dan dus gewoon de hele dag gedragen, soms mogelijk meerdere keren.
Zeeman is inderdaad prima. Action ook. Kan ook gewoon net aan die ene muts liggen, maar het is niet bepaald klantenbindingquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik kom regelmatig in de zeeman en ik word altijd vriendelijk begroet en geholpen.
Gelukkig heb ik meestal een grotere maat dan de slanke dennen in de kledingwinkelsquote:Op vrijdag 1 september 2017 09:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dat is in veel kledingwinkels het beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |