abonnement Unibet Coolblue
pi_173487345
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Opnieuw problemen met Emté Supermarkten:

http://www.bd.nl/veghel/h(...)d28/#comments-anchor
Ze draaien minder goed dan concurrenten maar maken volgens mij geen verlies.
pi_173487404
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:48 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh bah na zo'n opmerking zou ik er meteen klaar mee zijn.
Had ik ook een keer bij Hi, was ik naar telefoontjes aan t kijken. Was er ook een verkoopster die vroeg of ze kon helpen dus ik zei dat ik even aan t rondkijken was (ik checkte op grote toetsen omdat t n telefoon voor m'n ouders was). Zegt ze "wat je nu doet is geen kijken hè"
Nee wat ik doe is nu weglopen naar de concurrent, bye bitch :')
Ik ga niet meer naar Rituals. Bij het afrekenen ook de vraag of ik interesse had in een Rituals handzeep want als ik deze kocht zou ik de navulling de volgend keer gratis krijgen. Ik bestel het voortaan wel bij bol.com.
pi_173488168
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:48 schreef Elvi het volgende:

Oh bah na zo'n opmerking zou ik er meteen klaar mee zijn.
Had ik ook een keer bij Hi, was ik naar telefoontjes aan t kijken. Was er ook een verkoopster die vroeg of ze kon helpen dus ik zei dat ik even aan t rondkijken was (ik checkte op grote toetsen omdat t n telefoon voor m'n ouders was). Zegt ze "wat je nu doet is geen kijken hè"
Nee wat ik doe is nu weglopen naar de concurrent, bye bitch :')
Oh wow, dan liep ik ook de winkel uit :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173488469
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 19:24 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik ga niet meer naar Rituals. Bij het afrekenen ook de vraag of ik interesse had in een Rituals handzeep want als ik deze kocht zou ik de navulling de volgend keer gratis krijgen. Ik bestel het voortaan wel bij bol.com.
Die extra vragen aan de kassa storen mij ook altijd enorm. Ik wil gewoon afrekenen, en ik hoef geen klantenkaart, ik wil mijn persoonlijke gegevens niet delen, en ik heb geen interesse in extra meuk die je nog met speciale korting kan krijgen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_173488709
Bij de Douglas is t weer de andere kant op; daar zijn ze meer met zichzelf bezig om zich op te maken dan met de klant. Komen niet naar je toe terwijl je aan t zoeken bent, zeggen niks, zeggen ook niks terug, en soms lijken ze wel beledigd dat je ze stoort om iets af te rekenen :')
pi_173489668
Bij de wibra was een medewerkster eens een privégesprek aan het voeren op dr mobiel, reageerde nog gepikeerd ook toen een klant een vraag stelde en ging na de vraag meteen verder met haar gesprek, maar de klant was nog niet klaar met haar vraag. Werd er diep gezucht.
Kutwinkel ook.
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2017 @ 22:25:24 #232
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_173492414
Afijn, redenen genoeg voor nog véél mer faillissementen. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 23:27:02 #233
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_173493896
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:04 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die extra vragen aan de kassa storen mij ook altijd enorm. Ik wil gewoon afrekenen, en ik hoef geen klantenkaart, ik wil mijn persoonlijke gegevens niet delen, en ik heb geen interesse in extra meuk die je nog met speciale korting kan krijgen.
online hoeven ze dat niet te vragen, daar hebben ze al je gegevens al
Same shit, different day
SC hopper present
pi_173497321
quote:
99s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, redenen genoeg voor nog véél mer faillissementen. :Y
Sommige winkels gun je het echt hoor door dat vreselijke personeel wat er met chagrijnige koppen bij loopt. Laatst overigens wel keurig geholpen bij de aankoop van een set koffers. Vriendelijke begroet, geïnformeerd en geholpen. Zo kan het ook!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_173499202
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Bij de wibra was een medewerkster eens een privégesprek aan het voeren op dr mobiel, reageerde nog gepikeerd ook toen een klant een vraag stelde en ging na de vraag meteen verder met haar gesprek, maar de klant was nog niet klaar met haar vraag. Werd er diep gezucht.
Kutwinkel ook.
Daar betaal je dan ook voor.
For great justice!
pi_173501470
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:14 schreef Elvi het volgende:
Bij de Douglas is t weer de andere kant op; daar zijn ze meer met zichzelf bezig om zich op te maken dan met de klant. Komen niet naar je toe terwijl je aan t zoeken bent, zeggen niks, zeggen ook niks terug, en soms lijken ze wel beledigd dat je ze stoort om iets af te rekenen :')
In de Douglas heb ik altijd het gevoel dat ze op basis van mijn uiterlijk mijn besteedbaar inkomen schatten, en dan besluiten of ze me wel of niet gaan helpen :')
Wanne kutzaak zeg.
pi_173501628
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:00 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

In de Douglas heb ik altijd het gevoel dat ze op basis van mijn uiterlijk mijn besteedbaar inkomen schatten, en dan besluiten of ze me wel of niet gaan helpen :')
Wanne kutzaak zeg.
Van die plamuurkoppen bij Rituals/Douglas/ICI Paris XL krijg ik sowieso altijd de kriebels :r
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_173501637
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:

Van die plamuurkoppen bij Rituals/Douglas/ICI Paris XL krijg ik sowieso altijd de kriebels :r
Die worden daar volgens mij ook alleen aangenomen op grond van magazine-uiterlijk en niet op grond van klantvriendelijkheid of vaardigheden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 31 augustus 2017 @ 13:18:22 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173501768
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:00 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

In de Douglas heb ik altijd het gevoel dat ze op basis van mijn uiterlijk mijn besteedbaar inkomen schatten, en dan besluiten of ze me wel of niet gaan helpen :')
Wanne kutzaak zeg.
Ja, mooi is dat ICI Paris idem, en ik stap daar ook rustig zonder make-up op binnen :')
Geurtje voor mijn man gekocht, nog een paar testers voor u erbij mevrouw? Nee dank u, doe maar voor mijn man, ik gebruik al 32 jaar hetzelfde parfum (die ze 9 van de 10 keer niet op voorraad hebben).
Dat soort antwoorden zijn heel verwarrend voor ze, vrouwen die geen gratis geurtje voor zichzelf willen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 31 augustus 2017 @ 13:23:42 #240
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173501848
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Van die plamuurkoppen bij Rituals/Douglas/ICI Paris XL krijg ik sowieso altijd de kriebels :r
Idem. Vaak zijn het van die meisjes die net iets te goed weten van zichzelf dat ze er wel mogen wezen (wat, eerlijk is eerlijk, vrijwel altijd zo is). En zichtbaar neerkijken op mensen die het minder getroffen hebben.

Maar dit verschijnsel komt uberhaupt vaak voor bij personeel van net-iets-duurdere winkels. De Men At Work, ik ga er alleen al vanwege het personeel niet naar binnen. Maar inmiddels ben ik de leeftijdsdoelgroep dermate ver ontgroeid dat het uberhaupt moeilijk zou zijn om daar iets te vinden, dus dat scheelt.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 13:23:44 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173501849
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Laat die toko gewoon kopen door Jumbo.
Neeeeeeee niet de Jumbo :r ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 31 augustus 2017 @ 13:30:35 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173501936
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:23 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Idem. Vaak zijn het van die meisjes die net iets te goed weten van zichzelf dat ze er wel mogen wezen (wat, eerlijk is eerlijk, vrijwel altijd zo is). En zichtbaar neerkijken op mensen die het minder getroffen hebben.

Maar dit verschijnsel komt uberhaupt vaak voor bij personeel van net-iets-duurdere winkels. De Men At Work, ik ga er alleen al vanwege het personeel niet naar binnen. Maar inmiddels ben ik de leeftijdsdoelgroep dermate ver ontgroeid dat het uberhaupt moeilijk zou zijn om daar iets te vinden, dus dat scheelt.
Nou ja, ik heb dan altijd zoiets van "Ik sta iig niet tegen een kutsalaris in een winkel".
En normaal heb ik dat niet, ik heb echt waardering voor de meeste winkelmedewerkers, maar die figuren die in een winkel staan arrogant te doen met kleding die ze zich van hun salaris tegen de normale prijzen niet zouden kunnen permitteren ben ik heel snel klaar mee.

Mijn moeder (die altijd behoorlijk wat te besteden heeft gehad op dat vlak, maar er soms bijloopt alsof ze amper rond kan komen; van oude regenjassen maakt ze boodschappentasjes, en daarvan zitten er altijd een hele voorraad in haar fietstas :D ) komt daarom al jaren niet meer bij een van de duurdere kledingwinkels in de stad, ze gaat echter met liefde naar een winkel met hetzelfde assortiment in Schubbekutteveen, want de verkoopsters daar weten dondersgoed dat je aan het uiterlijk niet kunt afzien wat iemand te besteden heeft, die boerenvrouwen lopen er ook niet altijd in een "we zijn winkelen" outfit bij als ze wat nieuws gaan kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173502059
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:14 schreef Elvi het volgende:
Bij de Douglas is t weer de andere kant op; daar zijn ze meer met zichzelf bezig om zich op te maken dan met de klant. Komen niet naar je toe terwijl je aan t zoeken bent, zeggen niks, zeggen ook niks terug, en soms lijken ze wel beledigd dat je ze stoort om iets af te rekenen :')
Bij Ici Paris ooit wel eens na 10 min. wachten weggelopen. Eén iemand achter de kassa die bezig was met een klant te adviseren. De rest had het blijkbaar nogal druk met zich zelf. Heb het af te rekenen product bij de kassa achtergelaten. Nooit meer een stap binnen gezet.
pi_173502539
Mooi hoe we hier in 5-10 reacties eigenlijk verwoorden hoe ook een groot deel van de bevolking fysiek winkelen ervaart :D Ik ben er echt heilig van overtuigd dat door slecht/irritant/opdringerig/lui personeel heel veel winkels klandizie terug zien lopen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_173502673
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooi hoe we hier in 5-10 reacties eigenlijk verwoorden hoe ook een groot deel van de bevolking fysiek winkelen ervaart :D Ik ben er echt heilig van overtuigd dat door slecht/irritant/opdringerig/lui personeel heel veel winkels klandizie terug zien lopen.
Ja, ik dacht ook al: dat is voor veel mensen dus gewoon de reden om dingen online te kopen. Matig personeel. Zo'n opmerking als wat Evi te horen kreeg ("dat is geen kijken hè") dat is gewoon kleuterjufniveau en geen enkele volwassene wenst zo behandelt te worden. Online is er ook genoeg te koop.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173502756
Ik kom sws niet in de douglas of de ici. Ik krijg spontaan koppijn van die allesoverheersende parfumlucht.
pi_173502862
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 10:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Daar betaal je dan ook voor.
Ben ik niet met je eens. Ik kom regelmatig in de zeeman en ik word altijd vriendelijk begroet en geholpen.
pi_173520440
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
Cool Cat is al een tijd armoe troef, maar wat ik dit weekend hoorde...
Dit komt echt van een medewerkster van Cool Cat:

Ze moeten verplicht kleding van Cool Cat zelf aan, maar ze krijgen dit niet. Ze kunnen het of zelf kopen, of uit de winkel pakken. Als het uit de winkel wordt gepakt moet het 's avonds achter worden gehangen, met iets als Febreze worden behandeld en met nieuwe labels weer in de winkel worden gehangen de volgende dag. Is dan dus gewoon de hele dag gedragen, soms mogelijk meerdere keren.
Dat is in veel kledingwinkels het beleid.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_173520459
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ik kom regelmatig in de zeeman en ik word altijd vriendelijk begroet en geholpen.
Zeeman is inderdaad prima. Action ook. Kan ook gewoon net aan die ene muts liggen, maar het is niet bepaald klantenbinding :')
Tap tap tap
pi_173521783
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Dat is in veel kledingwinkels het beleid.
Gelukkig heb ik meestal een grotere maat dan de slanke dennen in de kledingwinkels *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')