abonnement Unibet Coolblue
pi_171054362
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, leuk, maar het probleem zit hem in de mensen die de cursussen geven, er zijn nauwelijks bekwame trainers te vinden, het merendeel doet maar wat. Ik heb nu al een flink aantal "resultaten" gezien van slechte trainers en die doen meer schade dan wie dan ook.
Hier heb ik laatst een flinke discussie over gehad met schoonfamilie. Die hebben ook een ontzettend irritant kutkeffertje (hun eerste hond), en daar zijn ze dan mee op "puppytraining" geweest. Een of andere gare hippie gaf die cursus met als bottom-line: als de hond iets doet dat je vervelend vindt, moet je hem afleiden met iets dat hij nóg interessanter vindt.

Dus als die hond bij mensen in de auto springt, tegen de benen opspringt/krast, aan het meubilair knaagt, ineens wegrent, wat gebeurt er dan? DAN KRIJGT HIJ EEN SNOEPJE :')!!!

En ik gaf meteen al als tip (niet dat ik zoveel ervaring met honden heb, maar toch, een paar jaar is meer dan niets): als je nu vanaf dag één duidelijke grenzen stelt, dan heb je er de komende jaren geen kind meer aan. En het is natuurlijk wel even moeilijk om zo'n schattig beestje met puppyoogjes terecht te wijzen wanneer hij enthousiast tegen je opspringt, maar dat doe je tien keer en daarna is het niet meer nodig.

Maar ze willen het hondje niet terecht wijzen, geen tik geven, en ook niet op z'n rug leggen. Dus nu hebben ze een irritant schijtbeest dat je niet fatsoenlijk mee kan nemen in het openbaar, waarmee je ook niet in goed fatsoen mensen bij je thuis uit kan nodigen en maar zoveel mogelijk chaos veroorzaakt omdat hij weet dat hij dan snoepjes krijgt.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 15:53:20 #77
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171054367
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:40 schreef xpompompomx het volgende:
Poezen zijn veel leuker dan honden, mensen.
Nee, beide zijn even kut/leuk.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  vrijdag 19 mei 2017 @ 15:54:35 #78
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171054388
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:53 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Hier heb ik laatst een flinke discussie over gehad met schoonfamilie. Die hebben ook een ontzettend irritant kutkeffertje (hun eerste hond), en daar zijn ze dan mee op "puppytraining" geweest. Een of andere gare hippie gaf die cursus met als bottom-line: als de hond iets doet dat je vervelend vindt, moet je hem afleiden met iets dat hij nóg interessanter vindt.

Dus als die hond bij mensen in de auto springt, tegen de benen opspringt/krast, aan het meubilair knaagt, ineens wegrent, wat gebeurt er dan? DAN KRIJGT HIJ EEN SNOEPJE :')!!!

En ik gaf meteen al als tip (niet dat ik zoveel ervaring met honden heb, maar toch, een paar jaar is meer dan niets): als je nu vanaf dag één duidelijke grenzen stelt, dan heb je er de komende jaren geen kind meer aan. En het is natuurlijk wel even moeilijk om zo'n schattig beestje met puppyoogjes terecht te wijzen wanneer hij enthousiast tegen je opspringt, maar dat doe je tien keer en daarna is het niet meer nodig.

Maar ze willen het hondje niet terecht wijzen, geen tik geven, en ook niet op z'n rug leggen. Dus nu hebben ze een irritant schijtbeest dat je niet fatsoenlijk mee kan nemen in het openbaar, waarmee je ook niet in goed fatsoen mensen bij je thuis uit kan nodigen en maar zoveel mogelijk chaos veroorzaakt omdat hij weet dat hij dan snoepjes krijgt.
Whehe, dat wordt een monstertje. Maar jij kan het nog redden door pack leader te worden.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171054399
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Nee, beide zijn even kut/leuk.
Dan maar dood de bami draaien.
pi_171054462
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Whehe, dat wordt een monstertje. Maar jij kan het nog redden door pack leader te worden.
Hij is bang voor mij omdat ik hem wel eens op z'n rug legde als hij niet luisterde of aan mijn zooi ging lopen knagen. Maar dat mag ik nu niet meer doen :') "JE MOET NIET MIJN HOND SLAAN! IK SLA JOUW HOND TOCH OOK NIET!?".

En dan kijk ik even naar hoe dat mormel mijn laptop naar de filistijnen heeft geholpen, hoe het beest van mevr. ("mijn" hond) een beetje 'n dutje ligt te doen onder mijn stoel, en onthoud ik mij van verder commentaar om mijn positie binnen de schoonfamilie maar niet onder nog meer spanning te zetten.

Maar goed, toen ik uitlegde hoe de aansprakelijkheid voor schade veroorzaakt door dieren op de bezitter wordt verhaald kreeg ik als repliek dat ze een fantastische WA-verzekering hebben die ongetwijfeld ook ontzettend blij met hen is.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 15:59:41 #81
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171054487
Lang verhaal, voorspelbare conclusie.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_171054497
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:58 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Hij is bang voor mij omdat ik hem wel eens op z'n rug legde als hij niet luisterde of aan mijn zooi ging lopen knagen. Maar dat mag ik nu niet meer doen :') "JE MOET NIET MIJN HOND SLAAN! IK SLA JOUW HOND TOCH OOK NIET!?".

En dan kijk ik even naar hoe dat mormel mijn laptop naar de filistijnen heeft geholpen, hoe het beest van mevr. ("mijn" hond) een beetje 'n dutje ligt te doen onder mijn stoel, en onthoud ik mij van verder commentaar om mijn positie binnen de schoonfamilie maar niet onder nog meer spanning te zetten.

Maar goed, toen ik uitlegde hoe de aansprakelijkheid voor schade veroorzaakt door dieren op de bezitter wordt verhaald kreeg ik als repliek dat ze een fantastische WA-verzekering hebben die ongetwijfeld ook ontzettend blij met hen is.
Bordje aan de voordeur betreden op eigen risico!
Eventueel met een afbeelding van het hondje, en jij kan fluiten naar je centjes!
pi_171054540
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:59 schreef GSbrder het volgende:
Lang verhaal, voorspelbare conclusie.
Is al snel een lang verhaal hè. Zal 140 tekens aanhouden.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:03:42 #84
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171054565
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:58 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Hij is bang voor mij omdat ik hem wel eens op z'n rug legde als hij niet luisterde of aan mijn zooi ging lopen knagen. Maar dat mag ik nu niet meer doen :') "JE MOET NIET MIJN HOND SLAAN! IK SLA JOUW HOND TOCH OOK NIET!?".

En dan kijk ik even naar hoe dat mormel mijn laptop naar de filistijnen heeft geholpen, hoe het beest van mevr. ("mijn" hond) een beetje 'n dutje ligt te doen onder mijn stoel, en onthoud ik mij van verder commentaar om mijn positie binnen de schoonfamilie maar niet onder nog meer spanning te zetten.

Maar goed, toen ik uitlegde hoe de aansprakelijkheid voor schade veroorzaakt door dieren op de bezitter wordt verhaald kreeg ik als repliek dat ze een fantastische WA-verzekering hebben die ongetwijfeld ook ontzettend blij met hen is.
Klinkt als een leuke familie. Hondje bovenaan de hierarchie en alle gasten onderaan. :{
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:03:50 #85
66825 Reya
Fier Wallon
pi_171054568
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:58 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Hij is bang voor mij omdat ik hem wel eens op z'n rug legde als hij niet luisterde of aan mijn zooi ging lopen knagen. Maar dat mag ik nu niet meer doen :') "JE MOET NIET MIJN HOND SLAAN! IK SLA JOUW HOND TOCH OOK NIET!?".

En dan kijk ik even naar hoe dat mormel mijn laptop naar de filistijnen heeft geholpen, hoe het beest van mevr. ("mijn" hond) een beetje 'n dutje ligt te doen onder mijn stoel, en onthoud ik mij van verder commentaar om mijn positie binnen de schoonfamilie maar niet onder nog meer spanning te zetten.

Maar goed, toen ik uitlegde hoe de aansprakelijkheid voor schade veroorzaakt door dieren op de bezitter wordt verhaald kreeg ik als repliek dat ze een fantastische WA-verzekering hebben die ongetwijfeld ook ontzettend blij met hen is.
"Per ongeluk" afschieten tijdens de jacht. Probleem opgelost.
pi_171054594
Wat is Pokkelmans een watje. Beetje die schoonfamilie en die stinkhond over hem heen laten walsen.

Denk niet dat z'n schoonvader hem respecteert.
pi_171054619
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:03 schreef Reya het volgende:

[..]

"Per ongeluk" afschieten tijdens de jacht. Probleem opgelost.
Laten we eens een POL-Jachtmeet houden dan. Gaat vast goed, die setting van opgekropte agressie en onverantwoorde alcoholconsumptie van de gewone meets kan slechts verrijkt worden door vuurwapens aan dat recept toe te voegen.
pi_171054620
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Klinkt als een leuke familie. Hondje bovenaan de hierarchie en alle gasten onderaan. :{
Bij een kleintje kan het bij een grote en al helemaal eentje die bekend staat ervoor niet.
Tijdens het puberen net als bij mensen, moet het gebeuren, ernaar kan ook wel moeilijker, ervoor heeft geen doel.
pi_171054631
Honden stinken.
pi_171054644
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:06 schreef Tem het volgende:
Honden stinken.
Je zou mij eens moeten ruiken als ik mij niet zou verzorgen!
pi_171054659
Wat Tem zegt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:09:12 #92
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171054667
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Bij een kleintje kan het bij een grote en al helemaal eentje die bekend staat ervoor niet.
Tijdens het puberen net als bij mensen, moet het gebeuren, ernaar kan ook wel moeilijker, ervoor heeft geen doel.
Elke hond moet zich compleet onderwerpen aan elk mens in het huis. Bij twijfel direct afschieten.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171054677
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:05 schreef Kaas- het volgende:
Wat is Pokkelmans een watje. Beetje die schoonfamilie en die stinkhond over hem heen laten walsen.

Denk niet dat z'n schoonvader hem respecteert.
Enige voor wie hondje banger is dan voor mij is de schoonvader. Die geeft hem ook echt klappen als die hond niet luistert.

Was schoonvader maanden bezig met het opknappen van een oldtimer, komt hij daarmee op visite, springt die hond eerst tegen de portier op (opnieuw lakken) om vervolgens door het interieur te knallen (modderflatsen op het dashboard en in de bekleding).

Er zijn beesten voor minder om zeep geholpen.
pi_171054686
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Elke hond moet zich compleet onderwerpen aan elk mens in het huis. Bij twijfel direct afschieten.
Nee er zal maar eens eentje het huis willen betreden welke ik niet de toezegging geven heb!
pi_171054775
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:06 schreef Tem het volgende:
Honden stinken.
Net als katten.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:17:28 #96
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:18:17 #97
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171054845
Bejaarden stinken.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171054853
Bolle mensen stinken
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:19:15 #99
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171054864
Wielrenners stinken.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:20:38 #100
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')