dus ik vroeg me af hoe lang ik niets kan doen/geen gebruik kan maken van me tools. (heb atm geen vriendin meer... maar toch).
ik heb me werk voor zaterdag afgezegd (duh!).... maar iemand hier zo met ervaringen hiermee?? de uroloog had het nooit eerder gezien
> ik kom dus vandaag van die uroloog vandaan en binnen 1 week operatie (spoed dus). bloedprikken, urine afgeven enzo is allemaal af gedaan. nog ff chatten met anesthesist en ik ben klaar.
[Dit bericht is gewijzigd door emilios op 13-12-2002 00:06]
Ik denk dan maar zo, wees al lang blij dat het verholpen wordt en dat je zo gauw kunt worden geopereerd!! Dat het binnen zo'n korte tijd gebeurt is niet voor niets...
Oh en een tip: kijk op http://www.dokterdokter.nl
Daar kun je vrijwel alles opzoeken over ziektes, gebreken en ga zo maar door. Naar ik meen ook op trefwoord!
Nogmaals veel sterkte!!!
anyway. neem me minidisc en lotr deel 3 boek (sinds het uit geen treinreizen meer dus dat boek komt niet meer uit ) en ik sla me er wel doorheen
Jammer dat er niks op die site te vinden is. En als je maar een nachtje hoeft te blijven.... of weet je dat niet zeker, hangt het er van af wat er gevonden wordt??
Is trouwens wel een gevoelig gebied daar... hou er maar rekening mee dat je eeeeven een tijdje gaat liggen op bed, lijkt me...
quote:het is dan VAKANTIE!
Op donderdag 12 december 2002 23:53 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz, typisch dokters, zich zo op de vlakte houden... Ze zeggen nooit iets als ze ergens niet zeker van zijn (hoewel ik weinig ervaring heb met artsen, heb een recente ziekenhuiservaring en een paar jaar terug - alhoewel ik er niet hoefde te blijven en mijn pa is huisarts).
Dan blijf je toch in onzekerheid zitten op zo'n manier. Naja, je zult verbaasd staan over wat urologen voor elkaar kunnen krijgen!Jammer dat er niks op die site te vinden is. En als je maar een nachtje hoeft te blijven.... of weet je dat niet zeker, hangt het er van af wat er gevonden wordt??
Is trouwens wel een gevoelig gebied daar... hou er maar rekening mee dat je eeeeven een tijdje gaat liggen op bed, lijkt me...
quote:ik lees dit net ff terug. dit klopt niet
Op donderdag 12 december 2002 23:07 schreef emilios het volgende:
maar ik ben 8 jaar terug ook al behandeld vanwege een niet goed ingedaalde teelbal (ook rechts). dit schijnt een zwaardere behandeling te zijn
Maar een balzak zit geloof ik nogal ingewikkeld in elkaar, het is meer dan een lap huid met twee knikkers erin...
Lijkt me ook een zware operatie, als zo'n knobbeltje aan gevoelig weefsel zit ofzo. Een besnijdenis is knip, snij hecht en loop maar weer, maar dit?? Geen idee, weet totaal niks van medische zaken (behalve dan dingen die ik opvang uit artikelen ofzo...)
Denk dat het voor de dokter ook spannend is wat hij tegenkomt. En wie weet is het ook zo gedaan en mag je de volgende dag naar huis. Maar ik begrijp volkomen dat je helemaal in de stress zit als je met spoed moet worden geopereerd en zowel de huisarts als de uroloog niet weet wat het is. Probeer in ieder geval kalm te blijven! En die toetsen komen wel, je gezondheid gaat immers voor!
Even jing jang, kalmte in jezelf, en alles komt goed! Toch? Wat heeft de uroloog gezegd over de ernst van de zaak?
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 13-12-2002 00:20]
quote:hij zei dat ik me vooral geen zorgen moest maken
Op vrijdag 13 december 2002 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Zo gezegd zo gedaan... (alle kleuren en tekst liepen door elkaar heen...)Maar een balzak zit geloof ik nogal ingewikkeld in elkaar, het is meer dan een lap huid met twee knikkers erin...
Lijkt me ook een zware operatie, als zo'n knobbeltje aan gevoelig weefsel zit ofzo. Een besnijdenis is knip, snij hecht en loop maar weer, maar dit?? Geen idee, weet totaal niks van medische zaken (behalve dan dingen die ik opvang uit artikelen ofzo...)
Denk dat het voor de dokter ook spannend is wat hij tegenkomt. En wie weet is het ook zo gedaan en mag je de volgende dag naar huis. Maar ik begrijp volkomen dat je helemaal in de stress zit als je met spoed moet worden geopereerd en zowel de huisarts als de uroloog niet weet wat het is. Probeer in ieder geval kalm te blijven! En die toetsen komen wel, je gezondheid gaat immers voor!
Even jing jang, kalmte in jezelf, en alles komt goed! Toch? Wat heeft de uroloog gezegd over de ernst van de zaak?
en die toetsen komen idd wel. worden gewoon hers. (probleem voor volgende periode dus)...
het is trouwens yin-yang
Ik wens je wel heel veel sterkte! En laat je even weten hoe e.e.a. afloopt?
quote:tuurlijk
Op vrijdag 13 december 2002 10:11 schreef E.T. het volgende:
Als ik zo hoor dat je je vooral geen zorgen hoeft te maken volgens de uroloog denk ik eerder aan een vetbultje of een ontstoken talgkliertje oid.
Geloof me, als er wel wat zou zijn om je echt zorgen over te maken, had de uroloog het wel iets anders gebracht.
Dat ze het zo snel weg willen halen lijkt me logisch. In je balzak is het een groot labyrinth van zaadfabriekjes en leidinkjes.. en als zo'n bultje doorgroeit en iets in de verdrukking houdt, kan dat natuurlijk heel verregaande gevolgen hebben voor je vruchtbaarheid.Ik wens je wel heel veel sterkte! En laat je even weten hoe e.e.a. afloopt?
quote:ik kom dus van de anesthesist af... ik heb maar gekozen voor volledige verdoving
Op vrijdag 13 december 2002 12:01 schreef emilios het volgende:[..]
tuurlijk
en dat het goed komt was ik ook al over uit hoor
Dit even ter informatie, misschien dat je er wat aan hebt (?)
Laat je even weten hoe de operatie is afgelopen?? Mooi!
quote:zoiets lijkt het bij mij ook.
Op dinsdag 17 december 2002 19:55 schreef Martinezzz het volgende:
Ik ben een tijdje geleden ook bij de uroloog geweest, omdat ik boven mijn rechter bal, aan de bijbal eigenlijk, een soort verdikking/ovaal dingetje had. Ik in de stress... bla die bla, dus hij kijken met zo'n scan apparaat (een soort staaf die hij met een soort glijmiddel over mn ballen haalde...) om een echt te maken en het bleek vocht te zijn. Een soort spatader ofzow.. Was niet noodzakelijk om weg te halen, want het zou vrijwel zeker wer terug komen. Net zoals ik bij jou las krimp het soms, en is het soms wat groter.Dit even ter informatie, misschien dat je er wat aan hebt (?)
Laat je even weten hoe de operatie is afgelopen?? Mooi!
en die staat op je ballen was gewoon een echo. heb ik ook al gehad... en het was geen vochtophoping (kieste oid). het is BLOEDrijk bij mij...
de huisarts d8 namelijk eerst ook aan een kieste maar liet een echo voor de zekerheid maken. toen -> uroloog.
trouwens. hoe goed moet het geschoren zijn? ik doe dat namelijk altijd al maar ik scheer op het zicht als het gladder moet dan gaat het jeuken namelijk
(nu nooit) balzak moet zeker echt glad zijn? want die doe ik juist het minste vanwege jeuk
quote:Ik zou het niet weten, ben namelijk niet geopereerd, maar weet wel van een blindedarm-operatie (lijkt er niet op, maarja
Op woensdag 18 december 2002 00:10 schreef emilios het volgende:[..]
trouwens. hoe goed moet het geschoren zijn? ik doe dat namelijk altijd al maar ik scheer op het zicht
als het gladder moet dan gaat het jeuken namelijk
(nu nooit) balzak moet zeker echt glad zijn? want die doe ik juist het minste vanwege jeuk
quote:ja idd we dwalen af, maar je hebt wel gelijk. nou ja. dan maar ff alles eraf halen en vertrek ik over een uurtje naar ziekenhuis...
Op woensdag 18 december 2002 22:52 schreef Martinezzz het volgende:[..]
Ik zou het niet weten, ben namelijk niet geopereerd, maar weet wel van een blindedarm-operatie (lijkt er niet op, maarja
) dat alle haartjes weg moeten zijn, dus dat word toch helemaal glad dit keer!
Nouja, alleen de eerste keer jeukt het bij helemaal glad, daarna geen last meer van! Expert spreek hier
(is ook veel lekkerder als je meisje bij je, ow shit, we dwalen af!
)
quote:mocht je dit nog lezen, scheer ze
Op donderdag 19 december 2002 09:05 schreef emilios het volgende:[..]
ja idd we dwalen af, maar je hebt wel gelijk. nou ja. dan maar ff alles eraf halen en vertrek ik over een uurtje naar ziekenhuis...
![]()
hehe ben al blij dat t t waarschijnlijk dus geen carcinoom is (tumor/gezwel) er gingen al enkele hele enge gedachten door mijn hoofd
quote:Die gedachtes (tumor/niet meer vruchtbaar daardoor) speelde ook door mijn hoofd toen ik dit had. Na bezoek aan uroloog en scan bleek het dus vochtophoping/spatader te zijn. Kan geen kwaad gelukkig! Op het moment is het vrijwel weg, maar soms is het er opeens weer, en trekt dan langzaam weg. Maargoed, ik weet nu dat het niet ernstig is, en dat bespaart je een hoop denken en druk maken
Op donderdag 19 december 2002 14:07 schreef sniker het volgende:
hmmm dit schijnt dus vaker voor te komen ... ik weer blij ik ga dus morgen of maandag voor de echo
mooi te weten wat ik zou kunnen verwachtenhehe ben al blij dat t t waarschijnlijk dus geen carcinoom is (tumor/gezwel) er gingen al enkele hele enge gedachten door mijn hoofd
het was namelijk dat de bijbal uit 2 delen bestond. het zaad kon nooit vanuit de bal in de zaadleider komen (via bijbal dus). dus -> ophoping van zaad..... me rechterbal heeft dus nooit zaad kunnen leveren (links geen probleem hoor )....
ik zit nu in een soort broekje met veel watten dat alles nog een paar dagen op hun plekken moet behouden.
gelukkig weinig pijn, maar ik heb wel een nachtje moeten blijven... was op zich geen probleem behalve dat ze je geen slaaprust gunnen in je slaap. (infuus vervangen, bloeddruk meten, hartslag meten en kijken of je wel goed geplast heb (was vol
).
maar goed, over 2 weken terug voor de uitslag en controle. (uitslag van lab over me bijbal.., die was namelijk vrij hard)
> zoals vermoed had het inderdaad te maken met me bal die niet goed was ingedaald. als een bal niet goed indaalt komt dat meestal doordat er met die bal iets is... zoals met de mijne dus
maarre... allers werkt nog en volgens de dokter kan ik nog vele weeshuizen bevruchten
quote:alle zaadcallen samen maken nog geen 1% van de totale hoeveelheid sperma uit dus nee. sperma is nl meer voedingsstoffen, oplosmiddel en base om het sperma actief te maken en in leven te houden plus als het in de vagina van een vrouw geinjecteerd word is de kans groter op bevruchting dus vandaar dat een grrot volume beter is dat is nl makkelijker onder druk te zetten
Op vrijdag 20 december 2002 11:28 schreef PsychoDude_666 het volgende:
maar scheelt dat nou ook tering veel als je spuit? zeg in volume
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |