abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 19 mei 2017 @ 15:50:43 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171054318
Hahaha TS, je bent een kleuter met je gedrag. Stel je niet zo aan.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 19 mei 2017 @ 15:57:59 #52
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_171054453
Mensen, graag onthouden dat er hier iets mis gaat in de communicatie. 80% van de informatie die aankomt interpreteert hij verkeerd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 19 mei 2017 @ 15:59:09 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_171054475
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Mensen, graag onthouden dat er hier iets mis gaat in de communicatie. 80% van de informatie die aankomt interpreteert hij verkeerd.
Hoe weet jij dat dan?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_171054989
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Mensen, graag onthouden dat er hier iets mis gaat in de communicatie. 80% van de informatie die aankomt interpreteert hij verkeerd.
??
pi_171055008
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:18 schreef Lippensplijter het volgende:

[..]

Ik claim haar niet, ik ben gewoon boos op haar omdat ik nooit gevoelens voor haar had gekregen als zij zelf niet begonnen was. Als zij die vriend zou dumpen en bij mij zou aanbellen of ik haar vriend wil worden zou ik dit niet willen, want ze is echt een zeikwijf.

En ik heb nogal weinig ervaring met dit soort dingen, dit was voor mij de eerste keer dat ik verliefd werd en ik voel me er niet lekker over.
En ik heb ook niemand waarmee ik er goed over kan praten ( mijn vrienden hebben ook nog nooit zoiets meegemaakt, en mijn ouders zijn sinds hun 16e samen en nu zijn ze 51 en nog steeds samen)
Je wilt haar niet eens dus, waarom dan alle dramalama :')

Oh ja, je trots is gekrenkt.
pi_171055036
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Meisje heeft zijn culturele achtergrond niet in acht genomen.
Die noemt hij ook nergens ?? Vreemde aanname.
pi_171055095
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Mensen, graag onthouden dat er hier iets mis gaat in de communicatie. 80% van de informatie die aankomt interpreteert hij verkeerd.
Deze discussie gaan we hier niet voeren.
Hell To The Liars
pi_171055192
Zulke situaties zijn heel vervelend, alleen ik denk dat iedereen wel de nodige blauwtjes oploopt in zijn of haar leven. Het hoort er helaas bij...
Wraak nemen heeft geen zin en wrok koesteren ook niet. Je blijft dan hangen in een spiraal van negatieve gevoelens, terwijl je nog jong genoeg bent om duizend kansen te hebben op een meisje dat wel bij je past. Bedenk het zo, neem een relatie als iemand je echt graag wilt en anders niet. Je maakt jezelf anders zo ongelukkig.
Dus kop op TS, het komt allemaal wel goed :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_171056675
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Mensen, graag onthouden dat er hier iets mis gaat in de communicatie. 80% van de informatie die aankomt interpreteert hij verkeerd.
Ik weet niet hoe oud jij bent , waarom je denkt alles te weten en wat jij tegen mij hebt, maar ik zou geen domme dingen gaan roepen over mij zonder dat je mij kent, en ik ben benieuwd wat jij zou doen in mijn situatie
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:06:23 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_171056867
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 17:56 schreef Lippensplijter het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud jij bent , waarom je denkt alles te weten en wat jij tegen mij hebt, maar ik zou geen domme dingen gaan roepen over mij zonder dat je mij kent, en ik ben benieuwd wat jij zou doen in mijn situatie
Als ik jou was een oudere wijze man vinden waarmee je dit kan bespreken en vooral de kans krijgt om je gevoelens te uiten en daar erkenning en begrip voor krijgen. Daarna zou ik het met rust laten... Je komt haar een keer weer tegen op latere leeftijd en dan kan je van daaruit verder kijken.

Mag ik vragen wat je etnische achtergrond is? Ben je gewoon Nederlands?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_171056901
dit soort onzin niet in R&P

[ Bericht 59% gewijzigd door Droopie op 19-05-2017 18:11:55 ]
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_171056928
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als ik jou was een oudere wijze man vinden waarmee je dit kan bespreken en vooral de kans krijgt om je gevoelens te uiten en daar erkenning en begrip voor krijgen. Daarna zou ik het met rust laten... Je komt haar een keer weer tegen op latere leeftijd en dan kan je van daaruit verder kijken.

Mag ik vragen wat je etnische achtergrond is? Ben je gewoon Nederlands?
Ik ben de volle 100% nederlander, en ik heb ook geen rare geloofsovertuiging dus ik snap niet hoe je bij al die rare ideeën komt.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:13:49 #63
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_171056990
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:10 schreef Lippensplijter het volgende:

[..]

Ik ben de volle 100% nederlander, en ik heb ook geen rare geloofsovertuiging dus ik snap niet hoe je bij al die rare ideeën komt.
Omdat je overkomt als een puber die zijn eer erg belangrijk vindt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:18 schreef Lippensplijter het volgende:

[..]ik ben gewoon boos op haar omdat ik nooit gevoelens voor haar had gekregen als zij zelf niet begonnen was.
Maar goed, je kan ook gewoon gewoon erg jong zijn voor 17, daar is niets mis mee.
Prrrrr
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:15:56 #64
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_171057017
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:10 schreef Lippensplijter het volgende:

[..]

Ik ben de volle 100% nederlander, en ik heb ook geen rare geloofsovertuiging dus ik snap niet hoe je bij al die rare ideeën komt.
Waarom wil je "wraak" nemen?

Begrijp me niet verkeerd, ik snap die woede heel goed... Alleen wraak nemen is niet het juiste of verstandige oplossing. Ga gewoon door met je leven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_171057113
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:15 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom wil je "wraak" nemen?

Begrijp me niet verkeerd, ik snap die woede heel goed... Alleen wraak nemen is niet het juiste of verstandige oplossing. Ga gewoon door met je leven.
Omdat zij het voor mij moelijk maakt om verder te gaan met mijn leven, want als ik bijvoorbeeld gewoon aan het sporten ben of wat dan ook krijg ik een soort van "flashbacks" over dat meisje en dan ben ik er even helemaal niet bij, Ik heb zegmaar een soort spookgedachtes over haar.
pi_171057126
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:22 schreef Lippensplijter het volgende:

[..]

Omdat zij het voor mij moelijk maakt om verder te gaan met mijn leven, want als ik bijvoorbeeld gewoon aan het sporten ben of wat dan ook krijg ik een soort van "flashbacks" over dat meisje en dan ben ik er even helemaal niet bij, Ik heb zegmaar een soort spookgedachtes over haar.
Doe eens normaal jankmuil.
pi_171057127
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:22 schreef Lippensplijter het volgende:

[..]

Omdat zij het voor mij moelijk maakt om verder te gaan met mijn leven, want als ik bijvoorbeeld gewoon aan het sporten ben of wat dan ook krijg ik een soort van "flashbacks" over dat meisje en dan ben ik er even helemaal niet bij, Ik heb zegmaar een soort spookgedachtes over haar.
Maar waarom heb je haar dan niet eerder versierd?
misunderstood
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:25:00 #68
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_171057146
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:22 schreef Lippensplijter het volgende:

[..]

Omdat zij het voor mij moelijk maakt om verder te gaan met mijn leven, want als ik bijvoorbeeld gewoon aan het sporten ben of wat dan ook krijg ik een soort van "flashbacks" over dat meisje en dan ben ik er even helemaal niet bij, Ik heb zegmaar een soort spookgedachtes over haar.
Klinkt als een obsessie. Zoek hulp. Of een ander meisje.
Prrrrr
  Moderator vrijdag 19 mei 2017 @ 18:28:02 #69
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171057184
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:22 schreef Lippensplijter het volgende:

[..]

Omdat zij het voor mij moelijk maakt om verder te gaan met mijn leven, want als ik bijvoorbeeld gewoon aan het sporten ben of wat dan ook krijg ik een soort van "flashbacks" over dat meisje en dan ben ik er even helemaal niet bij, Ik heb zegmaar een soort spookgedachtes over haar.
Wat ben jij een jankmuil zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:28:40 #70
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_171057191
Deze gevoelens zijn gewoon normaal hoor, hoort bij liefdesverdriet. Ik snap niet waarom anderen hier zo hard en gemeen reageren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_171057204
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Deze gevoelens zijn gewoon normaal hoor, hoort bij liefdesverdriet. Ik snap niet waarom anderen hier zo hard en gemeen reageren.
Wraak willen nemen is heel normaal ja :')
pi_171057216
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:22 schreef Lippensplijter het volgende:

[..]

Omdat zij het voor mij moelijk maakt om verder te gaan met mijn leven, want als ik bijvoorbeeld gewoon aan het sporten ben of wat dan ook krijg ik een soort van "flashbacks" over dat meisje en dan ben ik er even helemaal niet bij, Ik heb zegmaar een soort spookgedachtes over haar.
Hoe is het haar schuld dat jij flashbacks krijgt? Zoekt zij nog contact met jou?
pi_171057218
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Deze gevoelens zijn gewoon normaal hoor, hoort bij liefdesverdriet. Ik snap niet waarom anderen hier zo hard en gemeen reageren.
Ach iedereen loopt wel eens een blauwtje.
misunderstood
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:31:50 #74
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_171057234
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:23 schreef Lippensplijter het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een meisje leren kennen, ze heeft zelf om mijn nummer gevraagd en ik heb hem toen niet gegeven. Later is ze toch aan mijn nummer gekomen en ze zei toen letterlijk dat ze me leuk vond. Hiermee heeft ze mij gek gemaakt en ben ik haar ook leuk gaan vinden, we hebben wat geflirt maar zijn nooit iets begonnen.

Nu is het zo dat zij nu voor een andere jongen heeft gekozen, en dat ze mij heeft achtergelaten met gevoelens voor haar. Nu ben ik echt heel boos op haar en zoek ik een legale normale manier om wraak op haar te nemen waarmee ik haar toch duidelijk kan maken dat ze ter is gegaan.
Iemand is onbekend met het concept vrije wil?
Ergens snap ik die ex-scharrel van TS wel. Die meid had mensenkennis. Heeft een andere keus gemaakt dan TS zou willen. Such. Is. Life.

En een paar jaar geleden, en je zit er nu nog mee?

Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_171057236
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Deze gevoelens zijn gewoon normaal hoor, hoort bij liefdesverdriet. Ik snap niet waarom anderen hier zo hard en gemeen reageren.
Dat je ze hebt na 2 maanden logisch, dat je het doet is wat anders.

Na een paar jaar zo obsessief bezig zijn met passanten in je leven is gewoon ziekelijk gedrag punt!
Hell To The Liars
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')