abonnement Unibet Coolblue
pi_171029807
Gemeentes zijn erg bezig met hoe burgers meer betrokken kunnen worden bij beslissingen van gemeentes. Ik vraag mij daarom af: Zou het een goede stap zijn om crowdsourcing meer in te zetten voor beleidsbepaling binnen gemeentes?

Ik zie dit als volgt voor me: Er is een crowdsource platform waar gemeentes hun vragen stellen en inwoners op kunnen antwoorden. Net zoals hier, zijn de vragen onder verdeeld in onderwerpen, bijvoorbeeld: duurzaamheid, transport, beleid, etc. Zo kunnen mensen zelf kiezen welk onderwerp de meeste affiniteit mee hebben. De gemeente bepaald op zijn beurt de rol van de inwoners. Worden de inwoners geïnformeerd, mogen ze raadplegen, coproduceren, meebeslissen of wordt er zelfs zelfbeheer verwacht? Inwoners kunnen input leveren door te stemmen, feedback te geven, ideeën te generen of zelfs te supporten.

Deze antwoorden worden morgen middag gepresenteerd aan een groot aantal gemeentes.
pi_171029848
Bedankt Hans
pi_171029871
Wat is dezen?
Hanzehogeschool weer bezig?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 18 mei 2017 @ 15:43:32 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171029913
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat is dezen?
Hanzehogeschool weer bezig?
Niet met de Nederlandse taal zo te zien.
And so is the past
pi_171029924
quote:
9s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Niet met de Nederlandse taal zo te zien.
Nee, dat zijn ze al jaren niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171030012
Eh, de gemeente moet gewoon lekker zijn eigen werk doen, dat hoeven de burgers niet voor hun te doen.
pi_171030113
quote:
3s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:38 schreef doemee het volgende:
Deze antwoorden worden morgen middag gepresenteerd aan een groot aantal gemeentes.
Zo, je bent wel heel wanhopig als je een dag van te voren om hulp schreeuwt op FOK!
pi_171030178
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:53 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Zo, je bent wel heel wanhopig als je een dag van te voren om hulp schreeuwt op FOK!
Nou eigenlijk helemaal niet. Alles is al voorbereid. Ik dacht hier opeens aan en toen dacht ik misschien dat hier nog wat intelligenten antwoorden uitkomen. Dus ik ben benieuwd.
pi_171030192
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:48 schreef LurkJeRot het volgende:
Eh, de gemeente moet gewoon lekker zijn eigen werk doen, dat hoeven de burgers niet voor hun te doen.
Bedankt voor je antwoord! Ik ben benieuwd naar je motivatie waarom.
pi_171030241
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:57 schreef doemee het volgende:

[..]

Nou eigenlijk helemaal niet. Alles is al voorbereid. Ik dacht hier opeens aan en toen dacht ik misschien dat hier nog wat intelligenten antwoorden uitkomen. Dus ik ben benieuwd.
Wattus??!?!?!??
U MAD?
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:00:36 #11
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171030243
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:57 schreef doemee het volgende:

[..]

Nou eigenlijk helemaal niet. Alles is al voorbereid. Ik dacht hier opeens aan en toen dacht ik misschien dat hier nog wat intelligenten antwoorden uitkomen. Dus ik ben benieuwd.
Succes met je herkansing.
And so is the past
pi_171031860
Ik ben hier nieuw dus ik geloof dat ik het allemaal nog niet zo snap. FOK is toch een plek om gedachtes uit te wisselen? En als het antwoord daar 'ja' op is, wat doe ik dan niet goed in dit topic?

Anders verwoord: Hoe kan ik ervoor zorgen dat reacties op mijn topic wel serieus / serieuzer zijn?
pi_171032384
Eén topic lijkt me al méér dan genoeg. :{
pi_171037153
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:09 schreef doemee het volgende:
Ik ben hier nieuw dus ik geloof dat ik het allemaal nog niet zo snap. FOK is toch een plek om gedachtes uit te wisselen? En als het antwoord daar 'ja' op is, wat doe ik dan niet goed in dit topic?

Anders verwoord: Hoe kan ik ervoor zorgen dat reacties op mijn topic wel serieus / serieuzer zijn?
pics van je tieten posten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')