abonnement Unibet Coolblue
pi_171351441
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:18 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Als je problemen hebt met de moderatie buiten VBL hoef je niet in de VBL FB te klagen hoor
Ik heb geen problemen met welke moderatie dan ook.
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 16:19:32 #177
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171351462
quote:
7s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:18 schreef Vasion het volgende:

[..]

Het is feedback. Wat voor jullie ''gewoon'' is, komt heel rot over op de TS. Dat geef ik jullie alleen maar mee. Misschien lost het Tong-probleem zich dan ook op ;)
Jullie verdedigen jezelf teveel, dat wekt opstandigheid op.
Ja, maar wat wil je dat we dan doen? Een uitgebreid betoog houden over waarom een topic dicht is in de sluitpost of hoe zie je het voor je?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 16:20:46 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171351495
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:18 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Klopt
Sportief dat je dit toegeeft ^O^

Siert je :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171351606
quote:
14s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Sportief dat je dit toegeeft ^O^

Siert je :)
Houd jij nou eens je bek dicht, klootzak. Jij bent mede verantwoordelijk voor het verkankeren van de sfeer hier. Blijf vooral denken dat het de schuld van Tong is of dat wij het zogenaamd niet in de hand zouden hebben. Ik kan veel hebben, maar dit soort ongeremde hypocrisie niet. Kijk toch eens naar jezelf in livetopics en overal waar je komt. Constant aan het kloten, topics verpesten en weet ik wel niet wat; kom jij hier opeens klagen over het niveau van moderators.

Echt? Pleur op, stik erin. Wij zitten niet voor de gein te modden, het is ook maar vrije tijd en dan heb ik, en ook de andere mods, liever mensen die echt mee willen denken dan overal lopen te baggeren, hier komen baggeren en bijkans ook nog afgeven op mods ook. Al zal je dit wel weer niet begrijpen: ''Wat doe ik verkeerd?". Net als GGMM, ook zo'n figuur.

Niet Tong, maar jullie zijn hoofdverantwoordelijk voor het compleet vertyfde plezier in het modden. Je mag gerust weten dat ik al langer maal over het stoppen met modereren en dit soort sneue reacties helpen daar niet bij.

Doei.
pi_171351611
Waarom worden er eigenlijk zoveel pareltjes van Tong80 gesloten de laatste tijd? Bleven die tot voor kort niet gewoon open (zelfs als er niemand reageert)
blablablabla
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 16:27:48 #181
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171351712
Ga ergens gewoon inhoudelijk op in of ga ergens anders naartoe, dank
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171351800
Vraag aan Stijn:
Waarom krijgen die mensen geen ban, als dit al zo lang speelt? En kennelijk zo hoog is opgelopen bij jou. Is dat niet een betere oplossing dan gaan schelden?
blablablabla
pi_171351816
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:19 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ja, maar wat wil je dat we dan doen? Een uitgebreid betoog houden over waarom een topic dicht is in de sluitpost of hoe zie je het voor je?
Lees goed mee en maak notities.

Als een user op de FP zich misdraagt dan sturen wij hem een DM. Dit kun je autoritair doen met een wijzend vingertje, maar dat wekt ellenlange discussies op omdat de user opstandig gaat worden en het als een gevecht ziet. Je kunt er ook voor kiezen om dit meedenkend te doen. Dus geef concreet aan op welke punten de user zich heeft misdragen en geef aan, op een users-onderling-toon, welk gedrag je in het vervolg graag zou willen zien. Niet autoritair, consequent en zoals je zelf ook graag zou worden aangesproken. Binnen no-time is het opgelost.

Nu het topic-probleem hier. Tong vindt dat hij veel doet voor het forum door topics te openen over jan en alleman. Dat neemt hij heel serieus en wil daar graag krediet voor krijgen. Niet alle topics van hem kunnen open blijven. Daar waar twijfelgevallen over zijn, bespreek je met hem via een DM. Geef aan op welke punten het topic niet goed zou zijn en geef hem een kans om zodanig aan te passen dat het topic wél ermee door kan gaan. Dan denk je dus mee ipv de strijd met hem aan te gaan.
Hij blij, jullie geen gezeik.
Als het topic helemaal niet voldoet, dan stuur je hem ook een DM precies zoals ik hierboven heb beschreven en zet je het nog eens in het topic zelf. Het vraagt wat tijd, klopt, maar of je zo'n betoog eindeloos hier voert of in één keer goed met de persoon zelf, kies maar.

Tot zover mijn feedback. :)
pi_171351819
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:27 schreef Tagliano het volgende:
Ga ergens gewoon inhoudelijk op in of ga ergens anders naartoe, dank
Wat was er niet inhoudelijk aan mijn post?
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 16:33:29 #185
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171351872
quote:
7s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:31 schreef Vasion het volgende:

[..]

Lees goed mee en maak notities.

Als een user op de FP zich misdraagt dan sturen wij hem een DM. Dit kun je autoritair doen met een wijzend vingertje, maar dat wekt ellenlange discussies op omdat de user opstandig gaat worden en het als een gevecht ziet. Je kunt er ook voor kiezen om dit meedenkend te doen. Dus geef concreet aan op welke punten de user zich heeft misdragen en geef aan, op een users-onderling-toon, welk gedrag je in het vervolg graag zou willen zien. Niet autoritair, consequent en zoals je zelf ook graag zou worden aangesproken. Binnen no-time is het opgelost.
Knap dat jij inzage hebt in mijn DM-box. Natuurlijk spreken wij ook users in DM aan en proberen we op die manier topics de goede kant op te sturen, soms om over wat problemen te praten, enzovoorts.
quote:
Nu het topic-probleem hier. Tong vindt dat hij veel doet voor het forum door topics te openen over jan en alleman. Dat neemt hij heel serieus en wil daar graag krediet voor krijgen. Niet alle topics van hem kunnen open blijven. Daar waar twijfelgevallen over zijn, bespreek je met hem via een DM. Geef aan op welke punten het topic niet goed zou zijn en geef hem een kans om zodanig aan te passen dat het topic wél ermee door kan gaan. Dan denk je dus mee ipv de strijd met hem aan te gaan.
Hij blij, jullie geen gezeik.
Als het topic helemaal niet voldoet, dan stuur je hem ook een DM precies zoals ik hierboven heb beschreven en zet je het nog eens in het topic zelf. Het vraagt wat tijd, klopt, maar of je zo'n betoog eindeloos hier voert of in één keer goed met de persoon zelf, kies maar.

Tot zover mijn feedback. :)
Ook hier, dat gebeurt gewoon. Als dan toch zo'n topic geopend wordt, ja natuurlijk gaat dat dan dicht.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 16:34:58 #186
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171351925
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat was er niet inhoudelijk aan mijn post?
Nee, sarcastisch wat commentaar leveren, daar schieten we echt wat mee op. Probeer hier nou gewoon eens op een inhoudelijke manier met elkaar om te gaan, maar dat schijnt te moeilijk te zijn.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_171351992
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:33 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Knap dat jij inzage hebt in mijn DM-box. Natuurlijk spreken wij ook users in DM aan en proberen we op die manier topics de goede kant op te sturen, soms om over wat problemen te praten, enzovoorts.

[..]

Ook hier, dat gebeurt gewoon. Als dan toch zo'n topic geopend wordt, ja natuurlijk gaat dat dan dicht.
Ik heb geen Dm gehad, grote vriend. En nogmaals, het gaat om de manier waarop je iets zegt. Kijkend alleen al naar hoe je hier communiceert met de users dan zou ik mijn feedback nog eens goed doornemen.
pi_171352007
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:34 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Nee, sarcastisch wat commentaar leveren, daar schieten we echt wat mee op. Probeer hier nou gewoon eens op een inhoudelijke manier met elkaar om te gaan, maar dat schijnt te moeilijk te zijn.
Hoezo was het sarcastisch? Waaruit concludeer je dat? Het is namelijk 1 van Stijn's tactieken: iemand negeren die je spontaan niet meer mag.
pi_171352021
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Dit zei ik maanden geleden al, Stijn kan het gewoon niet aan die is veel te sensitief en te jong om rustig te kunnen modereren. Je moet wel een beetje over een olifantenhuid beschikken.
Dit is complete flauwekul. Stijn was een prima mod een bijzonder lange tijd.
pi_171352125
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat was niet de insteek van mijn post
Het gaat niet om wat jij of ik van de moderator Stijn vinden het gaat er om dat hij er blijkbaar persoonlijk zoveel last van heeft dat hij overweegt te stoppen. Dan ben je toch ongeschikt?
Eh nee, dan ben je het gewoon op een gegeven moment zat. Dat heeft niets met iemands kwaliteiten als mod te maken. Er persoonlijk last van hebben is iets wat je er zelf bij hebt gedacht, Stijn geeft alleen maar aan dat hij het modden niet meer leuk vindt omdat hij een verschil van inzicht heeft in het posten in dit forumdeel.
pi_171352260
Ik 'vind' dat jullie uit het oog zijn verloren dat moderators ook 'gewone' users zijn. Ik weet dat jullie me allemaal fantastisch vinden, hartstikke leuk maar die andere mods zijn er ook. Benader ze eens als volwassen mensen en maak ze gewoon niet kapot omdat ze een andere visie op iets hebben, alsjeblieft jongens. Dit gaat al weken nergens meer over, inclusief Tong. Jullie kunnen wel iedere keer Tong als excuus gebruiken, maar zo gaat het gewoon niet. Inmiddels hebben jullie KingRoland al volledig gedemoniseerd en dat dreigt ook te gebeuren met Tagliano. Dat vind ik gewoon triest om te zien, die steken net als mij hun vrije tijd in het modereren hier.

Hier komen klagen in de feedback of meeposten is niet alleen zoeken naar je eigen bevestiging die je wat sneller bij Don of mij vindt, maar ook andere kanten van het verhaal leren begrijpen. Daar probeer ik al maanden tegen aan te hikken, maar dat kwartje wil bij jullie maar niet vallen. Ik weet inmiddels ook wel hoe alle groene en andersgekleurde hazen hier lopen, maar toch is het allemaal triest/pijnlijk (je mag kiezen) om te zien.
pi_171352365
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik 'vind' dat jullie uit het oog zijn verloren dat moderators ook 'gewone' users zijn. Ik weet dat jullie me allemaal fantastisch vinden, hartstikke leuk maar die andere mods zijn er ook. Benader ze eens als volwassen mensen en maak ze gewoon niet kapot omdat ze een andere visie op iets hebben, alsjeblieft jongens. Dit gaat al weken nergens meer over, inclusief Tong. Jullie kunnen wel iedere keer Tong als excuus gebruiken, maar zo gaat het gewoon niet. Inmiddels hebben jullie KingRoland al volledig gedemoniseerd en dat dreigt ook te gebeuren met Tagliano. Dat vind ik gewoon triest om te zien, die steken net als mij hun vrije tijd in het modereren hier.

Hier komen klagen in de feedback of meeposten is niet alleen zoeken naar je eigen bevestiging die je wat sneller bij Don of mij vindt, maar ook andere kanten van het verhaal leren begrijpen. Daar probeer ik al maanden tegen aan te hikken, maar dat kwartje wil bij jullie maar niet vallen. Ik weet inmiddels ook wel hoe alle groene en andersgekleurde hazen hier lopen, maar toch is het allemaal triest/pijnlijk (je mag kiezen) om te zien.
Ik begrijp hier (oprecht) echt helemaal niets van. Wat is er gedemoniseerd aan Tagliano of KingRoland dan? Ik neem die 2 net zo serieus als dat ik Don of jou serieus neem.
  woensdag 31 mei 2017 @ 16:52:52 #193
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_171352380
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:50 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dat spreek je niet en dat weet Stijn ook.
Precies
#INSTIJNWETRUST
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_171352417
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:52 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Precies
#INSTIJNWETRUST
pi_171352460
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:53 schreef Elan het volgende:
Dus alle VBL-moderators worden regelmatig gedemoniseerd . Tagliano meen je dit? Of lult Stijn maar wat :P
Ik zei al eerder tegen ze, de personen die je respectloos te woord staan, gewoon geen aandacht geven. Was ook weer feedback van mij. :*
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 17:27:23 #196
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_171353170
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik 'vind' dat jullie uit het oog zijn verloren dat moderators ook 'gewone' users zijn. Ik weet dat jullie me allemaal fantastisch vinden, hartstikke leuk maar die andere mods zijn er ook. Benader ze eens als volwassen mensen en maak ze gewoon niet kapot omdat ze een andere visie op iets hebben, alsjeblieft jongens. Dit gaat al weken nergens meer over, inclusief Tong. Jullie kunnen wel iedere keer Tong als excuus gebruiken, maar zo gaat het gewoon niet. Inmiddels hebben jullie KingRoland al volledig gedemoniseerd en dat dreigt ook te gebeuren met Tagliano. Dat vind ik gewoon triest om te zien, die steken net als mij hun vrije tijd in het modereren hier.

Hier komen klagen in de feedback of meeposten is niet alleen zoeken naar je eigen bevestiging die je wat sneller bij Don of mij vindt, maar ook andere kanten van het verhaal leren begrijpen. Daar probeer ik al maanden tegen aan te hikken, maar dat kwartje wil bij jullie maar niet vallen. Ik weet inmiddels ook wel hoe alle groene en andersgekleurde hazen hier lopen, maar toch is het allemaal triest/pijnlijk (je mag kiezen) om te zien.
De VBL modleef is hard, dat weet ik maar al te goed :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 31 mei 2017 @ 22:27:36 #197
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_171362100
Ik heb eerder een post gemaakt die opeens weg was, mijn vraag daarover is ook opeens weg.

Is dit die FP mod die loopt te gastmodden?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator woensdag 31 mei 2017 @ 22:28:57 #198
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_171362138
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb eerder een post gemaakt die opeens weg was, mijn vraag daarover is ook opeens weg.

Is dit die FP mod die loopt te gastmodden?
Natuurlijk niet. Als het enige wat je in FB doet het persoonlijk bashen en vooral het niet leveren van feedback is hoef je ook niet te verwachten dat het heel lang blijft staan.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 31 mei 2017 @ 22:35:17 #199
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_171362290
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:28 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Als het enige wat je in FB doet het persoonlijk bashen en vooral het niet leveren van feedback is hoef je ook niet te verwachten dat het heel lang blijft staan.
Dat is helegaar niet waar, maar laat ik daar maar geen discussie over met je beginnen.
Het zou je iig sieren als er een melding van komt, het had mij namelijk niets verbaasd als die vasion stiekem zelf had zitten gastmodden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_171362314
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is helegaar niet waar, maar laat ik daar maar geen discussie over met je beginnen.
Het zou je iig sieren als er een melding van komt, het had mij namelijk niets verbaasd als die vasion stiekem zelf had zitten gastmodden.
Ik kan niet modden op het forum :W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')