abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 mei 2017 @ 11:28:06 #51
163650 Greys
pi_171048075
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 mei 2017 @ 11:29:25 #52
163650 Greys
pi_171048106
Sorry jongens.
Ik ga me weer volwassen gedragen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171048150
pi_171048392
Na de winst van Portugal met dit nummer, denk ik dat Douwe Bob best met Jacob's Song had kunnen winnen vorig jaar. :Y
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 mei 2017 @ 11:45:43 #55
163650 Greys
pi_171048454
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 11:42 schreef Em31 het volgende:
Na de winst van Portugal met dit nummer, denk ik dat Douwe Bob best met Jacob's Song had kunnen winnen vorig jaar. :Y
Dat had denk ik best goed gekund ja. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 mei 2017 @ 11:48:31 #56
163650 Greys
pi_171048502
De president van Kroatië feliciteert de president van Portugal tijdens staatsbezoek met winst van Songfestival.

http://www.escportugal.pt(...)o-pais-felicita.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171048716
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 11:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat had denk ik best goed gekund ja. :Y
Maar het ene jaar is het andere jaar ook niet natuurlijk. :P Ben wel heel benieuwd wat voor invloed dit gaat hebben op de nummers van volgend jaar. Ik weet niet of het door TCL kwam, maar in 2015 vond ik de kwaliteit hoog, dus hopelijk gebeurt dat nu weer.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 mei 2017 @ 15:12:25 #58
163650 Greys
pi_171053452
Geen benul wat er in die speech gezegd wordt maar aan het eind van de video onderaan dit artikel krijgen Salvador en Luísa een staande ovatie van het gehele Portugese parlement.

http://www.escportugal.pt(...)laudir-salvador.html

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 mei 2017 @ 15:17:57 #59
163650 Greys
pi_171053572
Al z'n komende concerten in mei-juni-juli zijn inmiddels uitverkocht en er komen extra data bij. Ook de grote zalen zijn uitverkocht. Tof voor hem.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 mei 2017 @ 00:28:01 #60
163650 Greys
pi_171065886
Zagen er vandaag trouwens goed uit allebei. Uitgerust.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 20 mei 2017 @ 01:59:16 #61
368283 ato
pi_171066827
Ik dacht dat Portugal wel in de I tunes top 25) zou staan, niet dus 😢
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 mei 2017 @ 08:55:51 #62
163650 Greys
pi_171067919
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:59 schreef ato het volgende:
Ik dacht dat Portugal wel in de I tunes top 25) zou staan, niet dus 😢
Ik heb geen iTunes dus weet niet precies hoe dat werkt maar hier staat ie op 3 als ik klik op ITunes charts? Of doe ik het dan niet goed?

https://www.apple.com/nl/itunes/charts/songs/

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 20-05-2017 09:20:58 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171067969
Ik weet niet precies hoe het met al die hitlijsten naast elkaar werkt, maar echt representatief zijn ze natuurlijk al jaren niet meer.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_171068256
Ik had me beloofd me terug te trekken hier, maar wil toch even laten weten dat ik het merkwaardig vind HOE erg iemand (ja jij, Greys) z'n eigen persoonlijke winnaar kan verdedigen, zelfs ik ga niet zo ver met Armenië....

Dit is niet om te stoken maar ik krijg hele erge 'IK HEB GELIJK EN JIJ NIET PORTUGAL IS GEWELDIG DOEI' vibes hiervan..

En nee, ik weet dat je dat nergens zo letterlijk hebt gezegd en waarschijnlijk bedoel je het ook niet zo, maar dat is wel hoe het op me overkomt. Maar ja, i guess i am wrong.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 mei 2017 @ 09:59:33 #65
163650 Greys
pi_171068520
Oh wauw.
Waarom kan je je er niet gewoon bij neerleggen dat sommige mensen het geweldig vinden en anderen niet? Wat doe ik nóu weer verkeerd..?

Maar goed. Toe maar hoor. Gooi het er maar weer uit als het je oplucht. Take it away.

Weet je wat? Ik blijf zelf wel weg hier uit ESF. Ga je gang maar verder. Zeik me maar af. Je kunt het kennelijk toch niet laten.

Djeez, hoe je iemand haar ultieme blijdschap niet kunt gunnen zeg. Báh.

Doei! Bedankt voor het volledig verzieken van mijn after-blijdschap omdat na honderd jaar mijn favoriet eens één keer gewonnen heeft. Succes verder. Jij wint. Happy now? ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 20-05-2017 10:07:34 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 20 mei 2017 @ 10:11:15 #66
368283 ato
pi_171068658
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 08:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb geen iTunes dus weet niet precies hoe dat werkt maar hier staat ie op 3 als ik klik op ITunes charts? Of doe ik het dan niet goed?

https://www.apple.com/nl/itunes/charts/songs/
Ik bedoelde ITunes van Q-Music.
Maar inderdaad zijn de hitlijsten in Nederland niet meer wat het was.
De top 40) ( vroeger mijn favoriete hitlijst) wijkt weer af van de andere hitlijsten.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 10:26:07 #67
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_171068890
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 10:27:40 #68
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_171068907
Leuk doen en meningen over elkaar maar achterwege laten. Zo moeilijk is het niet. }:|
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_171069107
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:59 schreef Greys het volgende:
Oh wauw.
Waarom kan je je er niet gewoon bij neerleggen dat sommige mensen het geweldig vinden en anderen niet? Wat doe ik nóu weer verkeerd..?

Maar goed. Toe maar hoor. Gooi het er maar weer uit als het je oplucht. Take it away.

Weet je wat? Ik blijf zelf wel weg hier uit ESF. Ga je gang maar verder. Zeik me maar af. Je kunt het kennelijk toch niet laten.

Djeez, hoe je iemand haar ultieme blijdschap niet kunt gunnen zeg. Báh.

Doei! Bedankt voor het volledig verzieken van mijn after-blijdschap omdat na honderd jaar mijn favoriet eens één keer gewonnen heeft. Succes verder. Jij wint. Happy now? ^O^
Dit heeft niks te maken met winnen of verliezen, dit is geen spelletje voor mij.

Waar ik me aan erger is dat je het niet kan vertikken als iemand negatief praat over Portugal en dat dan vervolgens doodleuk loopt te verdoezelen met 'smaken verschillen' etc en al die sugarcoating bullshit.

Ik bedoel, kijk nu even hoe je doet. Ik probeer op een rustige manier iets duidelijk te maken (alhoewel dat waarschijnlijk niet zo overkomt) en jij bent gelijk triggered.

Mensen moeten gewoon Portugal leuk vinden en je duld geen tegenspraak, deze vibes krijg ik gewoon, heel naar word ik ervan. Lijkt bijna net alsof je zelf een act opzet. Het word gewoon irritant, en nu probeer je ook nog eens het te laten lijken alsof ik hier met m'n 2 duivelshorentjes je probeer te wegjagen, wat niet eens zo is.

Oh en side note: voor je nu gaat zeggen dat ik me kinderachtig gedraag, als ik me kinderachtig had gedragen was dit gesprek heel anders afgelopen en zat ik nu ook niet in formeel Nederlands te typen. ;)

Ik gun het je echt hoor, en ja je weet dat ik Portugal niks vind maar ik ben er inmiddels ook wel overheen dat het gewonnen heeft. De manier alleen waar jij ermee omgaat, daar word ik heel naar van.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_171069302
Nu weten we het wel...
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_171069690
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:43 schreef Nexum het volgende:

Mensen moeten gewoon Portugal leuk vinden en je duld geen tegenspraak, deze vibes krijg ik gewoon, heel naar word ik ervan. Lijkt bijna net alsof je zelf een act opzet. Het word gewoon irritant, en nu probeer je ook nog eens het te laten lijken alsof ik hier met m'n 2 duivelshorentjes je probeer te wegjagen, wat niet eens zo is.

Ik vond Portugal ook niet leuk (om meer dan eenmalig, oké twee keer, te horen), Greys is daar nooit over gevallen hoor.

Jongens toch, hebben we eindelijk onze kut inzending van dit jaar (Sorry :+ ) achter de rug en hoeven we daar niet meer over in discussie....
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_171069967
Hij lijkt me iig wel iemand die graag anders wíl zijn. Die Portugees. Met z'n rare gekke koppen steeds.
  † In Memoriam † zaterdag 20 mei 2017 @ 12:07:06 #73
368283 ato
pi_171070429
En dit is het Portugal topic, Greys mag lekker haar gang gaan.
Gewoon blijven doen hoor meid.

En Nexum, als je je ergert sla je dit topic toch over. Het wordt te persoonlijk nu.
Dat is niet de bedoeling, elkaar respecteren en in elkaars waarde laten.
Ook al vind je het liedje ruk, zeg je dat. Maar maak het niet te persoonlijk.

Zo weer on topic:

Ik ben zo benieuwd hoe de organisatie eruit gaat zien. Ik hoop op veel Fado muziek.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 mei 2017 @ 12:08:57 #74
163650 Greys
pi_171070456
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:43 schreef Nexum het volgende:
Mensen moeten gewoon Portugal leuk vinden en je duld geen tegenspraak,
Misschien moet je even zeven delen teruglezen. Zát mensen in ESF wiens smaak het niet was, die heb ik niet aangevallen hoor? Integendeel. Ik zei hier lachend dat m'n moeder het stom vond, dat mijn baas het afgrijselijk vond. Heb je me met m'n moeder zien breken en ontslag zien nemen? Of iets lelijkste over hen horen zeggen? Ik heb hier geen enkele user aangevallen om diens smaak (!). Kan je een voorbeeld aan nemen. Tuurlijk ging ik er tegenin als iemand zei dat ie het een mongool vond of dat het leek alsof ie een hersenbloeding kreeg. Maar dat is gewoon m'n mening terug op andermans mening. Nog steeds zonder user aan te vallen.

quote:
De manier alleen waar jij ermee omgaat, daar word ik heel naar van.
Dan mag je dus nu het heuglijke feit gaan vieren dat je niet meer naar van me hoeft te worden met m'n blijdschap. Ik kap met ESF. Kan er niet tegen dat men naar wordt van iemand die andere users geen vlieg kwaad doet. Me dunkt dat er ergere dingen zijn om je kwaad om te maken of naar van te worden dan een blij iemand. Dan hoor ik hier niet meer dus. Simpel.

Wilde trouwens net weer mod gaan worden omdat ik dat miste en vond dat ESF en ik bij elkaar horen na die jaren. Dus je mag dúbbel feest vieren, dat word je ook bespaard. It's your lucky day. :)

En hou ajb op met dat je het me gunt. Als dat zo was voelde je niet naar over me en had je erom gelachen om m'n blijdschap en me eerlijk beoordeeld.

Bedankt voor de wél leuke momenten jongens. En ik ga dr dit keer niet op terugkomen. Het is ook geen hysterisch emotioneel besluit, was het gister eigenlijk al zat met die 'te dom om je reet af te vegen' opmerking in een ander topic en het Whitebeard gedoe met z'n seksuele toespelingen en getroll. Het feit dat iemand naar van me wordt is de druppel.
Ben geen 43 geworden om dat soort dingen te willen lezen. Kwam hier voor m'n plezier en niet om te horen dat mensen naar van me worden.

Ik zie een deel van jullie wel weer op FB! :* OBRIGADO!

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 20-05-2017 12:33:54 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 20 mei 2017 @ 12:16:53 #75
368283 ato
pi_171070568
Wat is ESF zonder Greys😢
Life can be a bitch, so like it..
pi_171070596
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:08 schreef Greys het volgende:

was het gister eigenlijk al zat met die 'te dom om je reet af te vegen' opmerking in een ander topic en het Whitebeard gedoe met z'n seksuele toespelingen en getroll.

Dit snap ik wel, dat je daar klaar mee bent.

Maar ik wacht toch tot je weer meeschrijft hoor :* Zonder de users, die buiten de halve finale / finale om ook posten, is het niet eens leuk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 12:31:18 #77
375570 crew  Cyan9
pi_171070796
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dit snap ik wel, dat je daar klaar mee bent.

Maar ik wacht toch tot je weer meeschrijft hoor :* Zonder de users, die buiten de halve finale / finale om ook posten, is het niet eens leuk.
Dit. ESF draait op ons, om het maar even heel egoďstisch te brengen. Ik kan me nog een jaar herinneren dat dit subforum dicht ging voor een geruime tijd. Dat was me toch een zwarte periode..
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:32:39 #78
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171070814
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:26 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171071275
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:31 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dit. ESF draait op ons, om het maar even heel egoďstisch te brengen. Ik kan me nog een jaar herinneren dat dit subforum dicht ging voor een geruime tijd. Dat was me toch een zwarte periode..
Zelfs al gaat het niet dicht en zouden er anderen zijn, vaste users mis ik gewoon, de gezelligheid O+ ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_171071622
Ik ben de treurwilgen ook wel een beetje zat. Mensen die het nodig vinden om anderen persoonlijk aan te vallen. Mensen die het niet bij discussie over smaak kunnen houden.

Laat ze alsjeblieft een eind opflikkeren. Dit zijn users die zichzelf in andere subfora ook al onmogelijk gemaakt hebben. Laat je alsjeblieft niet wegjagen door deze sneuneuzen. Anders wordt dit ook weer een forum wat overgeleverd is aan boze, zure mensen die het verschil niet kennen tussen "sportief" van mening verschillen of andere users tot aan de knieën afzagen. Daar zit ik niet op te wachten.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 mei 2017 @ 13:36:41 #81
163650 Greys
pi_171071874
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:43 schreef Nexum het volgende:
Mensen moeten gewoon Portugal leuk vinden en je duld geen tegenspraak, heel naar word ik ervan.
Dit laat me niet los en kwetst me écht. Dus ik bladerde even door zomaar anderhalf deel van dit topic en zag onderstaande. Ik zie het tegengestelde van wat jij beweert. En dat is precies de reden dat het me zo raakt. En nu ga ik het echt proberen los te laten want verdomme, het zou me niet zo'n pijn moeten doen als een vreemde dit zegt.





Onderstaande was tegen jou, je rant tegen Portugal was te lang om te screenshotten maar dit was mijn reactie toen naar jou,
nota bene dat je je niks moet aantrekken van mensen die vinden dat je het mooi moet vinden.. Echt exact het tegendeel dus. En dan vind je echt uitgerekend van mij dat ik geen tegenspraak duld? HOE DAN?







[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 20-05-2017 14:20:58 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171071961
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:36 schreef Greys het volgende:

En dat is precies de reden dat het me zo raakt. En nu ga ik het echt proberen los te laten want verdomme, het zou me niet zo'n pijn moeten doen als een vreemde dit zegt.
Maar Greys, in LIVE topics bij de finale, daar komt ook een emmer bagger uit van sommige users. Sommige mensen roepen gewoon echt maar wat (onzinnigs). Já ik snap wel dat het je kwetst, maar als je het in perspectief zet. Er wordt op Fok toch zoveel uit de nek gekletst. Kun je dat niet in perspectief zien? Dat je dat soort onzin niet eens serieus kán nemen?
Laat je euforie O+ niet verpesten door dom gezwets.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 mei 2017 @ 13:50:38 #83
163650 Greys
pi_171072074
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar Greys, in LIVE topics bij de finale, daar komt ook een emmer bagger uit van sommige users. Sommige mensen roepen gewoon echt maar wat (onzinnigs). Já ik snap wel dat het je kwetst, maar als je het in perspectief zet. Er wordt op Fok toch zoveel uit de nek gekletst. Kun je dat niet in perspectief zien? Dat je dat soort onzin niet eens serieus kán nemen?
Laat je euforie O+ niet verpesten door dom gezwets.
Dat is anders. Daar is kritiek en commentaar op de deelnemers en wat ze zien. Logisch. Heb ik zelf ook, ik vind ook dingen en liedjes en deelnemers stom en dan zegt een ander dat ie dat niet vindt en klaar. Niet rechtstreekse beschuldigingen of aanvallen tegen users met een andere mening. Tenminste, die heb ik niet gekregen in de live topics en verder ging dat te snel om te zien. Dit is een rechtstreekse beschuldiging van iets dat niet waar is, integendeel, en iemand die nu al voor de zoveelste keer zegt dat ie naar van me wordt. Sorry maar ja, dat trek ik me heel erg aan en neemt m'n plezier hier weg. Is gewoon menselijk vind ik.

En ik zal dan geen dik genoege huid daarvoor hebben om dat steeds weer over me heen te krijgen, samen met gisteren over 'te dom om je reet af te vegen' etc van een ander en ander gedoe met Whitebeard oa. Ik val zelf geen users aan om hun mening, hooguit zeg ik iets over de manier van úiten van die mening. Zonder mensen daarbij vals te beschuldigen en smerige dingen over ze te roepen. Datzelfde verwacht ik terug. En aangezien ik dat hier niet meer mag/kan verwachten bespaar ik mezelf en anderen het gedoe verder. Het is het me niet meer waard.

Nog geen drie dagen geleden gaf Nexum hier zelf toe dat hij opmerkingen maakte waar hij niet trots op was en zette dat enigszins recht waar ik hem nog voor bedankte en hop, vanuit het niets komt ie even later toch weer natrappen en roepen wat ie allemaal van me vindt. Helemaal klaar met me excuseren voor enthousiasme en blijdschap. Bekijk het maar.

En nu ga ik lekker met de honden het bos in. Jij bedankt voor je bijval dat ik je nooit heb aangevallen op je mening ook al vond je het niks. :*

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 20-05-2017 16:58:35 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171072182
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is anders. Daar is kritiek en commentaar op de deelnemers een wat ze zien. Logisch. Heb ik zelf ook. Niet rechtstreekse beschuldigingen of aanvallen tegen users met een andere mening. Tenminste, die heb ik niet gekregen en verder ging dat te snel om te zien. Dit is een rechtstreekse beschuldiging van iets dat niet waar is, integendeel, en iemand die nu al voor de zoveelste keer zegt dat ie naar van me wordt. Sorry maar ja, dat trek ik me heel erg aan en neemt m'n plezier hier weg. Is gewoon menselijk vind ik.

En ik zal dan geen dik genoege huid daarvoor hebben om dat steeds weer over me heen te krijgen, samen met gisteren over 'te dom om je reet af te vegen' etc van een ander en ander gedoe met Whitebeard oa. Ik val zelf geen users aan om hun mening, hooguit zeg ik iets over de manier van úiten van die mening. Zonder mensen daarbij vals te beschuldigen en smerige dingen over ze te roepen. Datzelfde verwacht ik terug. En aangezien ik dat hier niet meer mag/kan verwachten bespaar ik mezelf en anderen het gedoe verder. Het is het me niet meer waard.

En nu ga ik lekker met de honden het bos in. Jij bedankt voor je bijval dat ik je nooit heb aangevallen op je mening ook al vond je het niks. :*
Ik snap het, daar heb je idd een punt dat het algemener is.

Ik hoop dat je morgen na je hoofd legen weer langs komt waaien :*
En bedanken hoeft zeker niet, je valt nooit iemand aan ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 14:36:00 #85
375570 crew  Cyan9
pi_171072807
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zelfs al gaat het niet dicht en zouden er anderen zijn, vaste users mis ik gewoon, de gezelligheid O+ ;(
Oh, dat ook zeker. :)
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_171073754
Greys :*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter zaterdag 20 mei 2017 @ 16:45:41 #88
87554 Cee
Welluk?
pi_171075096
Ik ben effe zelf met een hond wandelen en de boel fikt af! :(
Ja ho effe dan regel ik via FB wel dat we volgend jaar naar Lissabon gaan.
pi_171075180
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 20 mei 2017 10:43 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Mensen moeten gewoon Portugal leuk vinden en je duld geen tegenspraak, deze vibes krijg ik gewoon, heel naar word ik ervan.
Wat een onzin-uitspraak...
  PR en moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 16:58:55 #90
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171075533
Ik ben ook eens anderhalve dag weg en ineens hele topic loesoe :o

Love love peace peace O+
and a man in a hamster wheel
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_171076130
Ten eerste: ik maakte geen directe beschuldiging. Ik zei ik VOEL, het komt zo op MIJ over.

Ten tweede: Ik begon pas deze indruk te krijgen nadat Portugal gewonnen had. Daarvoor had ik met geen enkele posts van je een probleem.

Ten derde: Ik wil niet dat je je hierom naar gaat voelen, dat is nooit mijn bedoeling geweest. Ik kan heel erg vals en gemeen zijn tegen mensen en ze het bloed onder hun nagels vandaan halen maar dat doe ik alleen tegen mensen die ik echt niet mag.

Het enige wat ik probeer te zeggen is dat het VANAF MIJN PERSPECTIEF lijkt alsof je Portugal te erg verdedigt.

Ik kan ook niet weten welke emotie je op
je smoel hebt als je iets typt. Dat is denk ook het probleem van iets online zeggen, je weet niet op welke manier iemand het bedoeld.

Kijk, ik kan het je ook niet kwalijk nemen als je het ooit zo bedoeld hebt, want er word ook heel erg gehaat op Portugal
dus ik snap het ook wel als je je favoriet wilt verdedigen, IF thats the case.

Als je je echt gekwetst voelt door wat ik gezegd heb, dan spijt me dat oprecht en dat is nooit m'n bedoeling geweest. Ik wil ook niet dat je hier weggaat daarom, of wat de reden dan ook mag zijn. Jij als
persoon zit me niet dwars, alleen van sommige posts, de manier hoe ze op
me overkomen, vind ik niet fijn. Het ESC forum is niet hetzelfde zonder jou, Greys.

Peace out
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  PR en moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 17:35:03 #92
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171076493
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:20 schreef Nexum het volgende:
Het ESC forum is niet hetzelfde zonder jou, Greys.
Eens.

Greys' blijheid en enthousiasme (inclusief de duizenden onnodige verontschuldigingen voor die blijheid en enthousiasme O+ ) mogen hier imo niet gemist worden.

^O^
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_171076610
quote:
Ik vind dat hij met die tekst een prima versie gebakken heeft.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171077046
Ik ben nieuw hier (hoewel, niet echt nieuw - in het verleden was ik hier als Jumping-Skippy en die naam is niet in de vuilnisbak gegooid), maar lees al een hele tijd mee en lees gealarmeerd wat Greys heeft besloten.

Greys, ik hoop oprecht dat je op je besluit terugkomt want juist door jou heb ik onze Portugese held/winnaar leren kennen. Ik had voor de finale nog nooit van hem gehoord en hem ook nog nooit gezien. Ik heb zelfs zijn optreden in de finale niet gezien, want had de uitzending voor die tijd afgezet wegens veel te veel geflikkerlicht en te veel gedoe. Allemaal veel te druk. Maar ik kon het toch niet laten en heb later weer gekeken en zodoende was ik getuige van een memorabele winst.

Juist door jouw posts (die ik heb gebruikt als encyclopedie) - en jouw enthousiasme, wat mij zeer aansprak - ben ik op zoek gegaan naar hem en heb ik iemand gevonden in wie ik mezelf niet alleen een beetje herken, maar die voor mij zelfs een inspiratiebron kan zijn. En ik heb zeer grote waardering voor dat hij er als 'outsider' heeft gestaan en dat hij gewoon zichzelf is geweest. Ook zijn zus kan ik erg waarderen, je moet het maar wel even allemaal doen.

Ik ben zelf opgegroeid met Top 40-muziek en helemaal niet bekend met jazz etc.. Ik heb het jarenlang slaapverwekkend gevonden, maar ik kan me helemaal vinden in de beschrijving die je hebt gegeven over wat het liedje met jou doet.

Hij komt op mij over als een beelddenker, iemand die het hele verhaal in zijn hoofd voor zich beleeft terwijl hij het staat te zingen. Wat ik herken, zoiets is mij ook ooit verteld. Iemand die zo in het nu staat en zo open is heb ik nog maar zelden gezien. Iets met puurheid en oorspronkelijkheid. Authentiek. Of, zoals ik iemand anders (niet van hier of van het ESF in het algemeen) heb horen omschrijven, 'omarm je gekkigheid'. Dat is precies wat hij doet.

Jarenlang was Alexander Rybak mijn favoriete winnaar, maar volgens mij moet hij deze plaats nu afstaan - als dat al niet is gebeurd.

Ik hoop, Greys, dat deze post van mij je weer een hart onder de riem steekt en dat je toch besluit om te blijven. Ik meen echt wat ik heb geschreven en ik herken mezelf helemaal in jouw enthousiasme. Als ik helemaal weg ergens van ben dan kan ik mezelf er ook helemaal in verliezen en er over blijven praten. Wij hebben gewoon herkenning in Salvador en dat is prettig.

Salvadorable groetjes van Prinses uit Frankrijk.

P.S. Wil iemand desnoods Greys op deze post attenderen? Ik kan nog geen PM of DM's sturen en wil graag dat ze het leest. Dit bedoel ik niet om te slijmen, maar ik wil graag dat ze blijft.

[ Bericht 1% gewijzigd door PrincessofFrance op 20-05-2017 18:13:32 ]
pi_171077258
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Eens.

Greys' blijheid en enthousiasme (inclusief de duizenden onnodige verontschuldigingen voor die blijheid en enthousiasme O+ ) mogen hier imo niet gemist worden.

^O^
Dit.
  PR en moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 18:14:13 #96
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_171077296
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:01 schreef PrincessofFrance het volgende:
Ik ben nieuw hier (hoewel, niet echt nieuw - in het verleden was ik hier als Jumping-Skippy en die naam is niet in de vuilnisbak gegooid), maar lees al een hele tijd mee en lees gealarmeerd wat Greys heeft besloten.

Greys, ik hoop oprecht dat je op je besluit terugkomt want juist door jou heb ik onze Portugese held/winnaar leren kennen. Ik had voor de finale nog nooit van hem gehoord en hem ook nog nooit gezien. Ik heb zelfs zijn optreden in de finale niet gezien, want had de uitzending voor die tijd afgezet wegens veel te veel geflikkerlicht en te veel gedoe. Allemaal veel te druk. Maar ik kon het toch niet laten en heb later weer gekeken en zodoende was ik getuige van een memorabele winst.

Juist door jouw posts (die ik heb gebruikt als encyclopedie) - en jouw enthousiasme, wat mij zeer aansprak - ben ik op zoek gegaan naar hem en heb ik iemand gevonden in wie ik mezelf niet alleen een beetje herken, maar die voor mij zelfs een inspiratiebron kan zijn. En ik heb zeer grote waardering voor dat hij er als 'outsider' heeft gestaan en dat hij gewoon zichzelf is geweest. Ook zijn zus kan ik erg waarderen, je moet het maar wel even allemaal doen.

Ik ben zelf opgegroeid met Top 40-muziek en helemaal niet bekend met jazz etc.. Ik heb het jarenlang slaapverwekkend gevonden, maar ik kan me helemaal vinden in de beschrijving die je hebt gegeven over wat het liedje met jou doet.

Hij komt op mij over als een beelddenker, iemand die het hele verhaal in zijn hoofd voor zich beleeft terwijl hij het staat te zingen. Wat ik herken, zoiets is mij ook ooit verteld. Iemand die zo in het nu staat en zo open is heb ik nog maar zelden gezien. Iets met puurheid en oorspronkelijkheid. Authentiek. Of, zoals ik iemand anders (niet van hier of van het ESF in het algemeen) heb horen omschrijven, 'omarm je gekkigheid'. Dat is precies wat hij doet.

Jarenlang was Alexander Rybak mijn favoriete winnaar, maar volgens mij moet hij deze plaats nu afstaan - als dat al niet is gebeurd.

Ik hoop, Greys, dat deze post van mij je weer een hart onder de riem steekt en dat je toch besluit om te blijven. Ik meen echt wat ik heb geschreven en ik herken mezelf helemaal in jouw enthousiasme. Als ik helemaal weg ergens van ben dan kan ik mezelf er ook helemaal in verliezen en er over blijven praten. Wij hebben gewoon herkenning in Salvador en dat is prettig.

Salvadorable groetjes van Prinses uit Frankrijk.

P.S. Wil iemand desnoods Greys op deze post attenderen? Ik kan nog geen PM of DM's sturen en wil graag dat ze het leest. Dit bedoel ik niet om te slijmen, maar ik wil graag dat ze blijft.
Wat ontzettend lief O+
Ik zal haar een DM sturen!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_171077330
Wat naar om dit hele gebeuren te lezen. :{

Maar ik hoop in ieder geval dat Greys hier niet weggaat. Ik heb hier al een account sinds 2011, maar lees vooral mee en post zelden. Juist dit jaar werd ik enthousiast om meer te gaan posten door het Portugal-enthousiasme van Greys (wat ook mijn favoriet was).

Hopelijk praten jullie dit uit Greys en Nexum. Ik ben het ermee eens dat ESF niet hetzelfde is zonder Greys!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_171077404
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:14 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wat ontzettend lief O+
Ik zal haar een DM sturen!
Dank je wel! :)
  zaterdag 20 mei 2017 @ 19:09:28 #99
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171078388
Blijf Greys. Zit, blijf. Braaf.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_171078591
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Eens.

Greys' blijheid en enthousiasme (inclusief de duizenden onnodige verontschuldigingen voor die blijheid en enthousiasme O+ ) mogen hier imo niet gemist worden.

^O^
+1
Nog steeds niks.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')