Leg eens uit.quote:
Column op de laatste pagina. Gelukkig geen voetballer die een redacteur telefoneert die er een stukje over schrijft. Ik solliciteer niet. ik wil gevraagd worden.quote:
Neem nog een hijs.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
Snapt iemand TS?
Waar zou hij op doelen? Gaat deze klacht over Nico? Of over DWDD ? Of toch over Jerry Hormone ?
Roesjes zijn echt relaxxxxxxx
Corky de Grouw, Jack de Heer.quote:
Nu ga je weer op details in. Het gaat me gewoon om het feit dat ie als pispaal wordt gebruikt terwijl ie kwaliteit levert.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:28 schreef LurkJeRot het volgende:
Eh, nee? Waarom zou ik geen kritiek mogen hebben op iemand puur omdat hij ooit een fokker was?
Ik ben ook een fokker, en jij hebt vaak zat kritiek op mij
Kwaliteit is een subjectief begrip, zoals maar weer blijkt.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu ga je weer op details in. Het gaat me gewoon om het feit dat ie als pispaal wordt gebruikt terwijl ie kwaliteit levert.
Schijnbaar voor mensen die kwaliteit niet herkennen en achter de meute aanlopen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:33 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Kwaliteit is een subjectief begrip, zoals maar weer blijkt.
Tong is in de war met Nico Haak.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:35 schreef jogy het volgende:
Nico is hier toch niet echt een pispaal of wel?
In de DWDD-topics wel. Lees maar terug.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:35 schreef jogy het volgende:
Nico is hier toch niet echt een pispaal of wel?
Nu haak ik afquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:35 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Tong is in de war met Nico Haak.
Ooooh, check. Ach, ik vind hem wel geinig.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de DWDD-topics wel. Lees maar terug.
Als je Nico goed vindt loop je toch juist achter de meute aanquote:Op donderdag 18 mei 2017 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schijnbaar voor mensen die kwaliteit niet herkennen en achter de meute aanlopen.
Nee hoor, hij krijgt meer kritiek dan dekselse Dirkie uit Katwijk voor zijn hattrick.quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Als je Nico goed vindt loop je toch juist achter de meute aan
Je gaat hem helemaal afschrijven omdat hij ooit in een uitkerinkje heeft gezeten?quote:Op donderdag 18 mei 2017 12:41 schreef Monkeymind het volgende:
Pffff die voormalig uitkeringstrekker Nico Dijkshoorn (want ja, waarom zou je werken als je ook je hand op kunt houden?) had allang weer van de buis af moeten zijn, wat een treurige man met treurige 'gedichten'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |