abonnement Unibet Coolblue
pi_171010403
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 18:57 schreef synchroon1 het volgende:

[..]

Hmmm, interessant. Ik ga nu met een meid om die haar vader twee jaar geleden verloren heeft. Sindsdien heeft ze veel tattoos laten zetten, maar dat heeft ook met de leeftijd te maken dat het mag, ze is pas 19. Dus ik baseer mijn perceptie slechts op 1 meid. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben dat 'weinig aanwezige en lastig tevreden te stellen vaders' voor meer daddy issues zorgen. Dan zullen ze nog meer tegen me opkijken omdat ik het beter voor elkaar heb en liever ben dan haar vader. Dat zal mijn ego doen groeien en dat is net wat ik nodig heb. De Ingeborgs en Annelijns geven mij nooit complimenten namelijk, dat vind ik fnuikend.

[..]

Ik zoek niet eens op de verkeerde plek, ik ben op de verkeerde plek. Ik vertoef op de een of andere manier niet in die milieus. Ik ken ze alleen online en en zodoende maak ik ook contact met ze.
Als je vader overlijdt is dat een flinke klap natuurlijk en dan wil je misschien ook nog weleens gekke dingen doen. Alleen is dat vaak meer een vorm van rouwverwerking en dus tijdelijk.

Als je je vader tijdens het opgroeien maar 10 uur per week zag en/of niks wat je deed ooit goed was, dan groei je op met een sterke drang naar bevestiging. Dat is veel structureler en wordt vaak pas na jaren therapie enigszins overwonnen.

Dat lijkt mij de groep waar je je op wil richten. Moet je ook niet al te lief zijn, de techniek is juist om de rolpatroon van haar vader over te nemen (alleen af en toe groots belonen). Anders is er voor haar geen moeite meer aan en verliest ze al snel interesse.

Er zijn trouwens ook heel veel "ingeborgs en annelijns" die in deze groep vallen. Juist zij die met allerlei traineeships en nevenactiviteiten bezig zijn, altijd vooraan zitten, liters koffie wegwerken en af en aan eetstoornissen hebben zijn perfect. Tenminste, als dat je ding is. :P
pi_171021529
quote:
99s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
Je moet gewoon leuk en aantrekkelijk zijn en dan gaat het vanzelf.
Nee, je moet 'befmeister' zijn en dan maakt het niet uit hoe lelijk je bent want dan krijg je genoeg aandacht van de meisjes/dames aangezien die altijd wanneer ze iets 'tofs' meemaken dit binnen no time aan hun vriendinnen doorspelen die jou de volgende dag op school ineens wel zien staan en met hele andere ogen bekijken. :Y Dan heb je ineens een 'Axe' gevoel'

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2017 09:34:04 ]
pi_171021602
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 09:32 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nee, je moet 'befmeister' zijn en dan maakt het niet uit hoe lelijk je bent want dan krijg je genoeg aandacht van de meisjes/dames aangezien die altijd wanneer ze iets 'tofs' meemaken dit binnen no time aan hun vriendinnen doorspelen die jou de volgende dag op school ineens wel zien staan en met hele andere ogen bekijken. :Y Dan heb je ineens een 'Axe' gevoel'
En hoe krijg je die reputatie als befmeister wanneer je zo lelijk bent dat je nooit je snufferd in de rosbief van dat eerste meisje kunt begraven?

Denk eens na man.
pi_171021642
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 18:32 schreef synchroon1 het volgende:

[..]

Heeft syndroom ooit posts geschreven van meer dan 40 regels?
Heeft syndroom ooit aan een universiteit gezeten?
Heeft syndroom ooit een kantoorbaan gehad?
Heeft syndroom ooit te kennen gegeven op labiele en laagopgeleide meisjes te vallen?

Dacht het niet. Dit is meer de poststijl van syndroom:
- posts bevatten niet meer dan drie regels,
- mbo niet afgemaakt,
- nooit kantoorbaan gehad,
- valt op premium girls (hoogopgeleid en zulks).

Dit had je allemaal kunnen weten als je de OP eens rustig hebt gelezen, alvorens met van die domme aannames te komen waarvan het tegenovergestelde waar is.

[..]

[..]

[..]

Nog meer leuke aannames zo te lezen... Zie hierboven waarom er wederom geen reet van klopt.

Ik ga weer op Tumblr op zoek naar labiele meisjes die een moeilijke thuissituatie hebben gekend en die een makkelijke prooi voor mij vormen... :W
Goed verhaal weer, Syndroom.
pi_171021657
quote:
99s.gif Op donderdag 18 mei 2017 09:36 schreef TARDIS. het volgende:

En hoe krijg je die reputatie als befmeister wanneer je zo lelijk bent dat je nooit je snufferd in de rosbief van dat eerste meisje kunt begraven?

Denk eens na man.
Ik hoor het al. Totaal geen ervaring met de dames. Het gaat erom dat je je befmeister kwaliteiten bij de eerste kan uitoefenen. Hoe, dat moet jij zelf uitvinden, maar heeft te maken met "meisjes/dames leren begrijpen/ kunnen lezen." Kan je dat,dan kan je inspelen op hun gedrag en is het een kwestie van langzaam het visje uitgooien en wachten tot ze happen en dan binnenhalen en je bent er voor je moment suprême. En du moment zij dat ervaart kun je er gif opnemen dat zij dit doorspeelt,ook al zeg je dat jij dat niet wilt. Meisjes zijn i.v.g.jongens net een pack die alles met elkaar delen binnen no time. Vandaar dat ze ook altijd in groepjes bij elkaar staan, of samen naar de wc gaan.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2017 09:42:05 ]
pi_171021931
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 19:08 schreef Fatoeman het volgende:
Hou zelf ook niet van die kakwijven die altijd maar over hun studie praten en hoe slimze zijn.
Huh? Daar heb jij toch helemaal geen last van of kom je die soms regelmatig tegen?
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 19:11 schreef AnanYaw het volgende:
Er zijn trouwens ook heel veel "ingeborgs en annelijns" die in deze groep vallen. Juist zij die met allerlei traineeships en nevenactiviteiten bezig zijn, altijd vooraan zitten, liters koffie wegwerken en af en aan eetstoornissen hebben zijn perfect. Tenminste, als dat je ding is.
Als die Ingeborgs en Annelijns hun hart zouden uitstorten bij mij dan zou ik daar meteen mee aan de slag gaan. Maar dat soort wijven weten heel goed hoe ze dat soort zaken verborgen kunnen houden en doen er alles aan om geen zwaktes te tonen.
pi_171031396
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 09:52 schreef synchroon1 het volgende:

[..]

Huh? Daar heb jij toch helemaal geen last van of kom je die soms regelmatig tegen?

[..]

Als die Ingeborgs en Annelijns hun hart zouden uitstorten bij mij dan zou ik daar meteen mee aan de slag gaan. Maar dat soort wijven weten heel goed hoe ze dat soort zaken verborgen kunnen houden en doen er alles aan om geen zwaktes te tonen.
Ja ik kom ze weleens tegen. Maar ik mijd dat soort volk meestal zo veel als mogelijk is
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:53:42 #33
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171031431
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:42 schreef Argo het volgende:

[..]

Is ts een oude bekende?
NEEN. :(.
And so is the past
  zondag 21 mei 2017 @ 13:09:42 #34
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_171093321
Dit is een kloon van iemand anders. Hij heeft oa. Aquapur als nickname gehad, maar heb hem al vakaer ontmaskerd. Echt een zure vent als je het mij vraagt..

KLB / Vrouwen stellen mij teleur en zijn moeilijk bereikbaar
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 21 mei 2017 @ 13:14:49 #35
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_171093419
quote:
18s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

NEEN. :(.
Jawel B-)
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 13:28:05 #36
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171093629
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:09 schreef PrisTheShiz het volgende:
Dit is een kloon van iemand anders. Hij heeft oa. Aquapur als nickname gehad, maar heb hem al vakaer ontmaskerd. Echt een zure vent als je het mij vraagt..

KLB / Vrouwen stellen mij teleur en zijn moeilijk bereikbaar

Oh is hij Aquapur ja? :D
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 21 mei 2017 @ 13:32:42 #37
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_171093709
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh is hij Aquapur ja? :D
Lijk wel erg op elkaar hoor :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 13:34:11 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171093732
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:32 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Lijk wel erg op elkaar hoor :@
Ja maar die gozer heeft al zoveel kloons gehad. Kan best zijn dat dit m ook weer is. Het past wel.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 21 mei 2017 @ 13:37:14 #39
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_171093779
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar die gozer heeft al zoveel kloons gehad. Kan best zijn dat dit m ook weer is. Het past wel.
Ja denk het ook.

Haha alleen nu heeft hij een baan, wonderlijk dat er een werkgever is die hem wil hebben.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_171099240
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:34 schreef synchroon1 het volgende:
maar ook doordat iedereen langer in de schoolbanken blijft, worden meisjes minder sletterig. Bij mij aan de universiteit viel geen chick te regelen omdat ze het allemaal te goed voor elkaar hadden.
Onterechte klacht, uni wijven zijn echt de grootste sletten van allemaal.
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
  zondag 21 mei 2017 @ 17:33:55 #41
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171099534
Haha ik heb nooit sekstekort. Effe bellen en het is zo geregeld. Das het voordeel van het hebben van een goeie pimmel.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171103657
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:37 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ja denk het ook.

Haha alleen nu heeft hij een baan, wonderlijk dat er een werkgever is die hem wil hebben.
Daarom ben ik ook niet meer zo veel online. Dat komt er van als je werkt voor het grootste ingenieursbureau dat adviseert voor het Ministerie van Infrastructuur en Milieu. Daar kan jij alleen maar van dromen met je InHolland diplomaatje. Ga jij maar lekker de hele dag fokken, terwijl ik overdag in Den Haag zit en 's avonds druk bezig ben met het inpalmen van labiele vrouwtjes in Duindorp-Scheveningen.
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar die gozer heeft al zoveel kloons gehad. Kan best zijn dat dit m ook weer is. Het past wel.
Ja, ga je daar maar lekker in verdiepen. Jij bent gezien je pohi toch 24/7 op dit forum te vinden omdat je geen werk hebt.
  zondag 21 mei 2017 @ 21:44:14 #43
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_171105903
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 20:38 schreef synchroon1 het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook niet meer zo veel online. Dat komt er van als je werkt voor het grootste ingenieursbureau dat adviseert voor het Ministerie van Infrastructuur en Milieu. Daar kan jij alleen maar van dromen met je InHolland diplomaatje. Ga jij maar lekker de hele dag fokken, terwijl ik overdag in Den Haag zit en 's avonds druk bezig ben met het inpalmen van labiele vrouwtjes in Duindorp-Scheveningen.

[..]

Ja, ga je daar maar lekker in verdiepen. Jij bent gezien je pohi toch 24/7 op dit forum te vinden omdat je geen werk hebt.
Lol, heb je de moeite genomen om mijn pohi door te nemen? Ga jij maar labiele vrouwtjes scoren want een zelfstandige goedverdienende vrouw als mij ga je nooit krijgen, kneusje. :{w

Succes bij je ingenieursbureau, dat je maar heel rijk zal worden van je werk. Misschien compenseert dat de armoede in je sociale leven.

[ Bericht 3% gewijzigd door KapiteinIglo op 21-05-2017 21:51:17 ]
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')