*Professor Lurky tuurt ondertussen met een verrekijker de kust af. Met name de rotspunt in het ZuidWesten heeft haar aandacht.
HEE MOE! Ik heb t tegen je: geef me nou 's een keer aandacht!!!
Die krijg je al genoeg merk ik. Vermaken jullie je maar. Ik zoek iets...
Naja. Nummie mag ik 's aan het roer?
[Dit bericht is gewijzigd door lurky-jr op 04-12-2000 17:11]
* Num neemt het roer over en zet de boot weer op de juiste koers.
*Ze heeft het roer beet maar bukt om in de combuis te gluren of daar nog iets van haar gading is. De ruk die ze daardoor per ongeluk aan het roer geeft, laat het schip overstag gaan. De professor plonst overboord. Niemand heeft het door.
De kombuis:
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 04-12-2000 17:29]
MOEHOEDEHERRR!!!
*Aan de rotskust zwaait en gebaart een zwemster.
...de ingang...ga maar...ik ga klimmen...Dag Num!...Tot vannacht Loerka!!!
Zo is ze: knettergek en altijd onverwacht weg. In plaats van dat ze op haar uiterlijk let vanwege vannacht gaat ze dr handen en schenen schaven aan die stomme rotswand. Ach kan mij wat schelen ook.
Num, zijn we toch nog 's met z'n tweetjes. Kom vanavond naar m'n show: ik zal speciaal voor jou dansen.
Met dank aan de kerst winkel van BMG!
Wow Hoekie! Jij kunt zoenen!
[Langzaam vallen ze met zijn 2en neer op het warme zand zonder hun zoenen te onderbreken]
Hoekie, lieverd, dit kan toch helemaal niet?
Hoelang kennen we elkaar?
Wat weten we van elkaar?
[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 13-12-2000 15:12]
Erg kort, erg weinig. Maar laten we gewoon van elkaar genieten. Zorgen maken kunnen we altijd nog. We leven nu.
Hij probeert Wilgje nog een keer te zoenen, maar Wilgje trekt subtiel haar gezicht weg als hij te dicht in de buurt komt]
Waar ben je nou zo bang voor?
Ik ben niet echt bang Hoekie, het is meer eum, euh...
*Ze kan niet uit haar woorden komen en kijkt verlegen naar de golven die op het strand rollen....
[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 13-12-2000 15:55]
*Hoekie vraagt zich af of er iets is dat hij moet weten voordat hij te veel gaat verlangen van Wilgje
Is er soms iets dat ik niet weet?
Vertel het nou maar Wilgje. Echt, je kunt me alles vertellen
*Even kijkt Wilgje hem onzeker aan en begint dan te vertellen.
Over haar vader, die een boom was. Haar moeder, die een prachtige elf was.
Hoe zij verliefd werden en hoe Wilgje daar het resultaat van is geworden, een sylfide...
Ze is niet te stoppen, woorden komen als een waterval over haar lippen.
*Hoekie omarmt Wilgje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |