Hier kom er gezellig bij zitten en drink een lekker koel biertje met ons.
quote:* Jojogirl is na al dat gedans ook wel toe aan een drankje.
Op 02 januari 2001 16:57 schreef kasper het volgende:
Sorry Superbam, ik zag je niet staan. Liefde maakt blind... snap jeHier kom er gezellig bij zitten en drink een lekker koel biertje met ons.
Proost, op het nieuwe jaar.
Aaaaaaaaaah
Zo ja, dan zou ik daar graag een keer gebruik van maken...
Num, bedankt voor het bier!
Kasper...heb je geen dienst? Alweer een biertje!
Jojo..lekker gedanst
Iedereen....ga weer verder lezen bij Wilgje.
Tot later
[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 02-01-2001 17:06]
*plons
Zo ik zal je even uitleggen waar de knoppen voor zijn, dit is gas, dit is het stuur maar dat zal wel duidelijk zijn zeg eeeh je bent niet dronken of stoned of zo heh?
* Hartstochtelijk neemt Dr. Kasper afscheid van zijn geliefde Jojogirl. Op de kade kijkt hij nog 1 keer om en zwaait uitbundig terug naar Jojogirl.
quote:* Faat geeft Jezus een klein roze pilletje met een zonnetje erop en neemt er zelf ook een.
Op 02 januari 2001 16:50 schreef -Jezus- het volgende:
*Jezus, de onnozele knaap, buigt z'n hoofd in Faats haar en fluistert terug...Ken het niet. Is er iets mis mee dan? Als jij zegt dat het goed is, is het ok voor mij.
Hey Superbam benje er ook weer?
[offtopic] Je kop ligt hier onder mijn scanner [/offtopic]
Doei
Gewoon dit zonnetje doorslikken?
*De jongen stopt op aanraden van Faat het pilletje in zijn mond.
Beleven? Wat gaat mij gebeuren dan? Ik moet wel normaal doen van de eilandvergadering.
Chandler ziet num hard aankomen rennen en helpt hem overeind maar heeft meer intresse voor de wiet dan voor Chandler zelf... dus besluit Chandler maar een goede heftige kneiter te roken omdat hij snel weer weg moet..
Hij is zeker een 30 minuten bezig voordat hij af is maar wat wil je ook met een joint van zeker 40 gram
Eindelijk is hij klaar en Chandler steekt um aan en begint heftig te roken, ow wat lekker... na een paar stevige trekken paast hij de joint richting Num en de rest van de mensen die er omheen staan te kijken naar hoe machtig deze joint wel niet is en Chandler vertrekt weer doordat de helicopter van zijn pa um van de boot afhaalt
Mazzels!
Ik weet het hij is nog niet vol
maar hier gaan we lekker door met de lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |