quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:20 schreef Nober het volgende:
Gewoon op een veld in plaats van een bos en laat ze elkaar maar kapot maken, degene die overblijven schieten we dood. Alles live op SBS6.
tnx!quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:26 schreef Morendo het volgende:
Iets dergelijks heb je in Italie al. Ik zal even zoeken....
Zo te zien heb jij al hersenbeschadiging, begin er maar niet aan dus.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:28 schreef goodtripbob het volgende:
geschieenis van voetbal deden ze de schedel avneeen koning of zo van stad naar stad vcoebtallen en elkaar doodtrappen.
voetbal is oorlog
ik ben peace hippie en vecht niet. maar vind sport wel tof en mensen die graag vechten moetenm met elkaar vechten niet op feesten of zo.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij al hersenbeschadiging, begin er maar niet aan dus.
Rugby voor mietjes.quote:Op woensdag 17 mei 2017 13:44 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
AMerican football maar dan echt voetbal
ze dragen helmenquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Rugby voor mietjes..
We pakken een ei in de hand en gaan er mee rennen.... laten we het voetbal noemen..
Nog altijd beter dan voetbal:quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:41 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
ik had het over american football.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan voetbal:
[ afbeelding ]
Tot Pepe je half lam trapt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan voetbal:
[ afbeelding ]
Dat is ook geen voetballer en hoort in een gesticht.....quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:59 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Tot Pepe je half lam trapt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |