abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:47:50 #51
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_171055328
Voortgang zit nu snel muurvast....... Edith kan snel rapporteren en dan na de zomer nieuwe verkiezingen zodat iedereen met vakantie kan en "ze" de tijd van hun leven hebben.

Niemand wil PVV, CU wil geen voltooid verleden tijd van (l)eventjes hebben, SP wil geen VVD, D66 wil geen CU, PvdA heeft geen zin (meer) in regeren en zoals we weten wil GL geen vice versa CDA/D66/VVD.

Wellicht dat ze het compleet over links kunnen doen waarbij ik al voorzie dat SP het met niemand gaat vinden die z'n hand uitsteekt.

Of toch maar een minderheidskabinet...... of waarbij Rutte desnoods kan opzouten zodat er geen persoonlijke obstakels meer zijn voor de PVV als gedoog(de)partner.....
Zo erg is de PVV (voor de ingezetenen) nu ook weer niet.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_171055465
Uiteindelijk zal D'66 wel schoorvoetend de CU aan laten schuiven. Alle andere opties zijn nog minder waarschijnlijk. Of het dan lukt is een tweede.
pi_171055479
Ofwel tijd voor een competente formateur.
pi_171055527
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:54 schreef 99.999 het volgende:
Ofwel tijd voor een competente formateur.
Mwa. De partijen willen hun kaarten niet op tafel leggen, dat is begrijpelijk. Ik denk dat de koning hier een positieve rol zou kunnen spelen, maar die heeft de Kamer buitenspel gezet.
pi_171055534
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:54 schreef 99.999 het volgende:
Ofwel tijd voor een competente formateur.
Dat stadium hebben we nog lang niet bereikt :P
pi_171055556
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:57 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dat stadium hebben we nog lang niet bereikt :P
Oeps :P
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 19 mei 2017 @ 17:37:56 #57
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171056356
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:47 schreef Vallon het volgende:
Voortgang zit nu snel muurvast....... Edith kan snel rapporteren en dan na de zomer nieuwe verkiezingen zodat iedereen met vakantie kan en "ze" de tijd van hun leven hebben.

Niemand wil PVV, CU wil geen voltooid verleden tijd van (l)eventjes hebben, SP wil geen VVD, D66 wil geen CU, PvdA heeft geen zin (meer) in regeren en zoals we weten wil GL geen vice versa CDA/D66/VVD.

Wellicht dat ze het compleet over links kunnen doen waarbij ik al voorzie dat SP het met niemand gaat vinden die z'n hand uitsteekt.

Of toch maar een minderheidskabinet...... of waarbij Rutte desnoods kan opzouten zodat er geen persoonlijke obstakels meer zijn voor de PVV als gedoog(de)partner.....
Zo erg is de PVV (voor de ingezetenen) nu ook weer niet.
Met de PVV komt er geen stabiele coalitie.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171056442
En nadat ze Thierry hebben neergesabeld in de MSM kunnen ze ook het "zakenkabinet" niet van stal halen, want dan spelen ze de populisten in de kaart.

Schaakmat :7
pi_171056939
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 17:42 schreef Nintex het volgende:
En nadat ze Thierry hebben neergesabeld in de MSM kunnen ze ook het "zakenkabinet" niet van stal halen, want dan spelen ze de populisten in de kaart.

Schaakmat :7
Dat is nooit een serieuze optie geweest. Omtzigt wilde zelf niet eens :')
  vrijdag 19 mei 2017 @ 22:08:13 #60
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_171062674
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 17:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Met de PVV komt er geen stabiele coalitie.
Kan mij er wat van voorstellen en desondanks lijkt mij dat meer de hoop uiten dan de kans proberen te nemen. Daag de PVV maar uit om deel te nemen aan een kabinet, dan hebben we dat ook gehad.

Links of rechts, is de PVV de tweede partij en je moet (kan dan ooit nog?) serieus dan over je schaduw van je weerzin heen kunnen stappen. Probleem is natuurlijk dat met de PVV op bepaalde punten (ik denk dan aan immigratie & EU) geen overeenstemming zal kunnen worden verkregen. Bestaansrecht van de PVV is nl. op grond van die afwijkende "elite" punten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')