abonnement Unibet Coolblue
pi_171026013
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is dat niet a la horoscoop: overal staat IETS herkenbaars, zodat mensen zich er altijd in herkennen?
Ja, dat bedoelde ik ook. Daar is uitgebreid onderzoek naar gedaan.
pi_171026031
(In tegenstelling tot deze Myers Briggs test, wat niet is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek.)
pi_171026055
Voor zover je Psychologie een wetenschap kunt noemen, natuurlijk. :D
pi_171026150
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is dat niet a la horoscoop: overal staat IETS herkenbaars, zodat mensen zich er altijd in herkennen?
Ja, ik heb een paar andere verhaaltjes deels gelezen en die zouden evengoed wel kloppen haha.
pi_171026190
Maar intussen wordt deze test (of iets vergelijkbaars) wel gebruikt om te bepalen hoe geschikt iemand is voor een bepaalde functie. :{ :{ :{
pi_171026239
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:01 schreef Great-Expectations het volgende:
Maar intussen wordt deze test (of iets vergelijkbaars) wel gebruikt om te bepalen hoe geschikt iemand is voor een bepaalde functie. :{ :{ :{
Ik heb de afgelopen maand ook al diverse psychologische testen moeten maken voor sollicitaties ja. En binnenkort een sollicitatiegesprek met twee normale werknemers van de organisatie waar ik solliciteer, maar ook een willekeurige psycholoog als derde persoon bij het gesprek. Zint me totaal niet eigenlijk.
pi_171026416
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:02 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen maand ook al diverse psychologische testen moeten maken voor sollicitaties ja. En binnenkort een sollicitatiegesprek met twee normale werknemers van de organisatie waar ik solliciteer, maar ook een willekeurige psycholoog als derde persoon bij het gesprek. Zint me totaal niet eigenlijk.
Misschien heb ik het al een keer genoemd, maar bij een vorige werkgever moest iedereen een psychologische test afleggen, in het kader van een her-evaluatie van alle functies.

Een van mijn collega's was een bekende expert op het gebied van creatief probleem oplossen en co-auteur van een aantal boeken over dat onderwerp.

Uit de test kwam bij hem naar voren dat hij erg zwak scoorde op het onderwerp "creatief probleem oplossend vermogen", met als advies om een aantal boeken te lezen over dit onderwerp. Waaronder boeken die hij zelf heeft geschreven...

Dit (met een aantal andere vreemde uitslagen) zorgde ervoor dat het management besloot om de uitslag van dat onderzoek maar te negeren.
  donderdag 18 mei 2017 @ 13:13:00 #233
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_171026505
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:09 schreef Great-Expectations het volgende:

[..]

Misschien heb ik het al een keer genoemd, maar bij een vorige werkgever moest iedereen een psychologische test afleggen, in het kader van een her-evaluatie van alle functies.

Een van mijn collega's was een bekende expert op het gebied van creatief probleem oplossen en co-auteur van een aantal boeken over dat onderwerp.

Uit de test kwam bij hem naar voren dat hij erg zwak scoorde op het onderwerp "creatief probleem oplossend vermogen", met als advies om een aantal boeken te lezen over dit onderwerp. Waaronder boeken die hij zelf heeft geschreven...

Dit (met een aantal andere vreemde uitslagen) zorgde ervoor dat het management besloot om de uitslag van dat onderzoek maar te negeren.
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_171026524
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:02 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen maand ook al diverse psychologische testen moeten maken voor sollicitaties ja. En binnenkort een sollicitatiegesprek met twee normale werknemers van de organisatie waar ik solliciteer, maar ook een willekeurige psycholoog als derde persoon bij het gesprek. Zint me totaal niet eigenlijk.
Waar de fuck solliciteer je voor?
Ze laten je door aardig wat hoepels springen.
pi_171026540
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:09 schreef Great-Expectations het volgende:

[..]

Misschien heb ik het al een keer genoemd, maar bij een vorige werkgever moest iedereen een psychologische test afleggen, in het kader van een her-evaluatie van alle functies.

Een van mijn collega's was een bekende expert op het gebied van creatief probleem oplossen en co-auteur van een aantal boeken over dat onderwerp.

Uit de test kwam bij hem naar voren dat hij erg zwak scoorde op het onderwerp "creatief probleem oplossend vermogen", met als advies om een aantal boeken te lezen over dit onderwerp. Waaronder boeken die hij zelf heeft geschreven...

Dit (met een aantal andere vreemde uitslagen) zorgde ervoor dat het management besloot om de uitslag van dat onderzoek maar te negeren.
Haha, heerlijk dit.
pi_171026566
quote:
7s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:13 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Waar de fuck solliciteer je voor?
Ze laten je door aardig wat hoepels springen.
Jij wil altijd alles van anderen weten en niks over jezelf delen. Beetje vreemd.
pi_171026636
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:14 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Jij wil altijd alles van anderen weten en niks over jezelf delen. Beetje vreemd.
Naja, het is een openbaar forum. Dat is mijn grootste bezwaar om iets (persoonlijks) te delen.
Met vrienden ben ik best wel open. En dat conflicteert op deze manier.
  donderdag 18 mei 2017 @ 13:20:56 #238
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171026700
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik had meer verwacht.....

The Slut (SSSS-S)

0% introvert / extrovert vs SLUT!
0% intuitive / observant vs SLUT!
0% thinking / feeling vs SLUT!
0% judging / prospecting vs SLUT!
84% turbulent vs assertive

Hmmz.
De 2e snap ik niet helemaal, want ik kijk enorm de kat uit de boom.
Die judging snap ik volledig :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_171026701
quote:
11s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:18 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Naja, het is een openbaar forum. Dat is mijn grootste bezwaar om iets (persoonlijks) te delen.
Met vrienden ben ik best wel open. En dat conflicteert op deze manier.
Prima natuurlijk, maar beetje gek dat je dan vaak zulke persoonlijke dingen van anderen wil weten.
pi_171026708
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

_O-
pi_171026710
Daarom moeten we dit ook verplaatsen naar een besloten alternatief waar niet de hele wereld kan meegenieten. :P

RIP Fok.
  donderdag 18 mei 2017 @ 13:22:06 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171026723
quote:
7s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:13 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Waar de fuck solliciteer je voor?
Ze laten je door aardig wat hoepels springen.
Ik denk opvolger van Trump.
Want t moet idd wel heel wat zijn zou ik zoveel tructjes er voor over willen hebben :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 18 mei 2017 @ 13:22:36 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171026732
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:21 schreef Great-Expectations het volgende:
Daarom moeten we dit ook verplaatsen naar een besloten alternatief waar niet de hele wereld kan meegenieten. :P

RIP Fok.
IRC?
Snapchat?
Kik?

Dan hebben we binnen de korste keren overall leuters :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_171026747
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

IRC?
Snapchat?
Kik?

Dan hebben we binnen de korste keren overall leuters :{
Dat moeten we niet willen.
  donderdag 18 mei 2017 @ 13:24:06 #245
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_171026757
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:23 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat moeten we niet willen.
Nee, wordt niemand blij van. :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_171026759
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:21 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Prima natuurlijk, maar beetje gek dat je dan vaak zulke persoonlijke dingen van anderen wil weten.
Mja, kan er niks anders van maken. Zo zit ik nu in elkaar. Het nieuwsgierige en openbaar gereserveerd botst hier met elkaar.
pi_171026760
quote:
7s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:13 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Waar de fuck solliciteer je voor?
Ze laten je door aardig wat hoepels springen.
Ik vermoed een traineeship bij een grote organisatie. Misschien rijkstrainee of zoiets, maar ik denk eerder bij een grote multinational. :P
pi_171026778
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

IRC?
Snapchat?
Kik?

Dan hebben we binnen de korste keren overall leuters :{
Discord! :D
pi_171026802
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:24 schreef Great-Expectations het volgende:

[..]

Ik vermoed een traineeship bij een grote organisatie. Misschien rijkstrainee of zoiets, maar ik denk eerder bij een grote multinational. :P
Je bent wel redelijk heet. Alle populaire startfuncties/traineeships na wo hebben helaas minimaal drie rondes plus allerlei malle testjes, assessments en opdrachtjes. Om gek van te worden joh. :P
pi_171026870
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:25 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Je bent wel redelijk heet. Alle populaire startfuncties/traineeships na wo hebben helaas minimaal drie rondes plus allerlei malle testjes, assessments en opdrachtjes. Om gek van te worden joh. :P
Ja, ik weet het. Een intelligentie-test kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar de rest...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')