quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:04 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
1,50.
En die zijn een stuk lekkerder.
Met dunne bodem vind ik wel goed te doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Schei toch uit joh... die diepvriesmeuk is echt niet te kanen.
Die zijn beter te doen, maar nog steeds niet goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met dunne bodem vind ik wel goed te doen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met dunne bodem vind ik wel goed te doen.
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Schei toch uit joh... die diepvriesmeuk is echt niet te kanen.
Jij woont er naast.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:58 schreef Azpilicueta het volgende:
Hier is de domino's altijd ruim op tijd. Onherkenbare klacht
Je hoeft niet per se een tweedr pizza te bestellen, het kan ook een kommetje pasta zijn biv.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:04 schreef Psychopaatje het volgende:
[..]
Is gewoon een slimme marketingtruc, weet ik ook wel. Maar vind gewoon dat ze er wat duidelijker in moeten zijn. Want dan was het netter geweest als ze in de advertentie zetten, .... Dan ontvangt u bij uw volgende bestelling de 2e gratis.
Maar goed, dan werkt hun marketing niet meer natuurlijk.
kan idd..quote:Op woensdag 17 mei 2017 03:00 schreef Hdero het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se een tweedr pizza te bestellen, het kan ook een kommetje pasta zijn biv.
Ben je dik ofzo dat je zelf niet ff die pizza kan gaan afhalen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 02:25 schreef Zwolsboy het volgende:
Pizzas van shoarma schuren die lui kunnen pas slecht bezorgen, zeg je nummer 89 gaan ze naar 98...
Jaren lang op Nr 579 gewoond bestel je een pizza, na een uur niks, bel je ja we waren aan de deur, ik nee? zeg ik wat was het nummer, zegt ie het op een $#%^& manier, van dude het is in losse letters VIJF ZEVEN NEGEN, NIET VIJF NEGEN ZEVEN, oh sorry we komen, dit 3x meegemaakt terwijl ze wel redelijk lekkere pizza's maken maarja iq van die lui die daar werken is bagger.
![]()
Wonen op vijf zeven negenquote:Op woensdag 17 mei 2017 02:25 schreef Zwolsboy het volgende:
Pizzas van shoarma schuren die lui kunnen pas slecht bezorgen, zeg je nummer 89 gaan ze naar 98...
Jaren lang op Nr 579 gewoond bestel je een pizza, na een uur niks, bel je ja we waren aan de deur, ik nee? zeg ik wat was het nummer, zegt ie het op een $#%^& manier, van dude het is in losse letters VIJF ZEVEN NEGEN, NIET VIJF NEGEN ZEVEN, oh sorry we komen, dit 3x meegemaakt terwijl ze wel redelijk lekkere pizza's maken maarja iq van die lui die daar werken is bagger.
![]()
Of alsof het op de Laan van Meerdervoort is.quote:Op woensdag 17 mei 2017 09:52 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wonen op vijf zeven negen![]()
Dude
Klinkt als één slaapkamer, een satellietschotel en veel scooters voor de deur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |