abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170985963
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:06 schreef Tauren het volgende:
Het is een concept uit de jaren 80. De jaren 80 liggen ver achter onzzzzz. Ze hebben weinig gedaan om met de tijd mee te gaan. En nu komen de klappen.
Bij dit soort uitspraken vraag ik me altijd af:r hoe zou een eigentijdse Blokker eruit moeten zien als ze met de tijd mee waren gegaan?
Somebody that I used to know
pi_170986418
Mijn ervaring bij de nieuwe Blawkker, waar volgens SJP alles te krijgen is.
Ik wilde een nieuwe fohn. Voorkeur 1 was niet op voorraad, kon wel besteld worden en dan kon ik hem de volgende dag in de winkel halen. Thuis laten bezorgen zou 4 euro kosten.
Voorkeur 2 dan maar, niet op voorraad, zelfde verhaal.
Dan maar via het internet bij een andere winkel zonder bezorgkosten gewoon de volgende dag in huis.

Accessoire voor mijn airfryer, ik heb het geprobeerd, maar nee, niet op voorraad in de winkel. Kon wel besteld, volgende dag afhalen bla bla.....
Via internet volgende dag zonder bezorgkosten thuis.

Maar eerlijk is eerlijk, ik heb er nog wel een patatsnijder gescoord.

Wij hebben zo'n hippe nieuwe Blokker, geen speelgoedje meer te bekennen.

En ik weet niet hoe het bij andere filialen is, maar de verlichting is hier zo enorm fel dat je geen tel langer binnen blijft dan nodig is.
pi_170986486
Ik heb vorige week wat besteld bij Blokker via internet. Is nog niet binnen.
pi_170987125
Blokker moet de reukkaarsen de deur uit doen. Het stinkt hartstikke. Maak een koffiehoek bij de koffiezetapparaten en laat het naar koffie ruiken.
pi_170987328
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 16:48 schreef Nielsch het volgende:
De speelgoedafdeling van de Blokker is ook heel treurig. Rommelig en heel duur. Soms moet ik wel eens last-minute een cadeautje kopen voor een kinderfeestje maar dan kun je beter naar de Kruidvat gaan. Daar hebben ze altijd Lego en Playmobil in de aanbieding; bij Blokker betaal je het dubbele.
Waarom zeggen mensen de Kruidvat? Het is toch het vat.
pi_170987349
De nieuwe formule is dan ook compleet sfeerloos...
pi_170987394
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:44 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Waarom zeggen mensen de Kruidvat? Het is toch het vat.
De winkel, dus de Kruidvat.
Somebody that I used to know
pi_170987405
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:47 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

De winkel, dus de Kruidvat.
Eh.. nee, zo werkt het taalkundig niet.
pi_170987444
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:48 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Eh.. nee, zo werkt het taalkundig niet.
http://www.startpagina.nl/v/taal/vraag/332187/kruidvat-kruidvat
pi_170989278
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:37 schreef Loekie1 het volgende:
Blokker moet de reukkaarsen de deur uit doen. Het stinkt hartstikke. Maak een koffiehoek bij de koffiezetapparaten en laat het naar koffie ruiken.
Dan kunnen de zwervers mooi verhuizen vanuit de koffiehoek van de Albert Heijn.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:13:01 #136
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_170989318
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
De nieuwe formule is dan ook compleet sfeerloos...
Het vorige probeersel, van een jaar of twee terug, zag er leuker uit. Wat kleuriger. Het werkte alleen niet.



[ Bericht 7% gewijzigd door Eightyone op 16-05-2017 20:20:44 ]
pi_170989337
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:18 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Een kaasschaaf koop ik tegenwoordig op de non-foodafdeling van de Appie, of bij de kaasafdeling van de Jumbo (die kosten 10 euro, maar dan heb je ook het beste kaasschaafmerk van heel NL).
Joy :')
pi_170989503
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
De nieuwe formule is dan ook compleet sfeerloos...
Dat valt me ook op.

Een heleboel winkels menen dat als ze een minimalistische "webshop" design en inrichting gebruiken dat ze dan ineens hip en modern zijn en er wel weer bovenop komen maar daarmee zetten ze alleen een stap dichter bij de dood. Volgens mij kun je beter op het knusse en kneuterige mikken, misschien met een bakkerij erbij of een koffiebar. De hema doet het bv goed als formule. De blokker moet wat minder naar webwinkels kijken en wat meer naar wat succesvolle vaste locaties succesvol maakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 16-05-2017 20:26:00 ]
pi_170990144
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Joy :')
He, je hebt het wel over Hollands glorie he? o|O Is belangrijk! w/
Somebody that I used to know
pi_170990204
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:37 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik heb in verschillende huizen gewoond waar al pleeborstels waren, dus weinig ervaring mee. Maar nu ben ik wel benieuwd: hoe vaak zou je ongeveer je pleeborstel moeten vervangen?
Als die versleten is? Ik ken veel mensen die een nieuwe kopen als de oude vies is maar je kunt 'm gewoon schoonmaken. Ik zet de mijne regelmatig een nacht in een bak met puur bleekwater, daarna in het gat van de wc pot en spoel de wc meerdere keren door, dan is de borstel weer schoon.
pi_170990405
Van Big Bazar hebben ze de afgelopen tijd filialen gesloten (onder andere in Assen en Groningen (Paddepoel) en filiaal Vismarkt is deze week voor het laatst open.

En morgen openen ze 2 nieuwe filialen in Hoogezand en 's-Gravenzande.
pi_170990468
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:49 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Als die versleten is? Ik ken veel mensen die een nieuwe kopen als de oude vies is maar je kunt 'm gewoon schoonmaken. Ik zet de mijne regelmatig een nacht in een bak met puur bleekwater, daarna in het gat van de wc pot en spoel de wc meerdere keren door, dan is de borstel weer schoon.
En hoelang doe je daarover? In mijn ogen verslijt een pleeborstel nauwelijks, vandaar. Volgens mij kom je dan alsnog richting de tien jaar.
Natuurlijk tussentijds schoonmaken, maar voor de rest blijft dat ding prima in vorm.
Somebody that I used to know
pi_170990494
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:59 schreef Alieda-R het volgende:
Van Big Bazar hebben ze de afgelopen tijd filialen gesloten (onder andere in Assen en Groningen (Paddepoel) en filiaal Vismarkt is deze week voor het laatst open.

En morgen openen ze 2 nieuwe filialen in Hoogezand en 's-Gravenzande.
Ik wou eigenlijk zeggen: jammer, maar eerlijk gezegd boeit het me niet en kwam ik er toch al nooit (en ik woon nu niet meer in Groningen, maar dat terzijde).
Somebody that I used to know
pi_170990517
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:02 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

En hoelang doe je daarover? In mijn ogen verslijt een pleeborstel nauwelijks, vandaar. Volgens mij kom je dan alsnog richting de tien jaar.
Natuurlijk tussentijds schoonmaken, maar voor de rest blijft dat ding prima in vorm.
Slijt inderdaad niet snel, de mijne tenminste niet. Sommige gaan wel kapot, die met zo'n apart borsteltje aan de zijkant voor onder de rand, zo'n borstel breekt er soms af. Maar ik heb gewoon een normale en die gaan jaren mee, onder de rand van de pot maak ik gewoon schoon met een zeepschuursponsje.
pi_170990531
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 21:03 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik wou eigenlijk zeggen: jammer, maar eerlijk gezegd boeit het me niet en kwam ik er toch al nooit (en ik woon nu niet meer in Groningen, maar dat terzijde).
Ik ben laatst 1 keer in de Big Bazar in Roden geweest, vond het maar een rommelige winkel en ook geen ruim assortiment.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 22:04:48 #146
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_170992026
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:49 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Als die versleten is? Ik ken veel mensen die een nieuwe kopen als de oude vies is maar je kunt 'm gewoon schoonmaken. Ik zet de mijne regelmatig een nacht in een bak met puur bleekwater, daarna in het gat van de wc pot en spoel de wc meerdere keren door, dan is de borstel weer schoon.
Dirkjan en Bert doen hem in de vaatwasser
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_170992309
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:37 schreef Loekie1 het volgende:
Blokker moet de reukkaarsen de deur uit doen. Het stinkt hartstikke. Maak een koffiehoek bij de koffiezetapparaten en laat het naar koffie ruiken.
Dat is een goed idee! c_/ het kan zomaar klanten lokken (en gratis zoekers dus er moet wel over nagedacht worden) ;)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_170992531
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 15:31 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik ook. Vind Blokker dan ook vooral een 'uitzet-winkel'. Eenmalige aanschaf en daarna 10 jaar niet meer. (pannen, keukenhulpjes, wasmanden, wasrekken, elektrische apparaten, teiltjes, emmers, pleeborstels, etc.)
Ja ze moeten het hebben van de uitzet en vervanging daarvan.

Nu zou je denken dat nu de woningmarkt weer goed is dat ze een inhaalslag kunnen maken qua omzet. Maar ja het kan zijn dat dit te laat komt.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_170995867
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:46 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

He, je hebt het wel over Hollands glorie he? o|O Is belangrijk! w/
Dat is ook weer zo.
pi_170995912
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 22:25 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Ja ze moeten het hebben van de uitzet en vervanging daarvan.

Nu zou je denken dat nu de woningmarkt weer goed is dat ze een inhaalslag kunnen maken qua omzet. Maar ja het kan zijn dat dit te laat komt.
Denk juist dat ze niet veel klanten hebben die er voor hun uitzet komen. Ik loop soms weleens de Blokker in (verschillende filialen) en zie er vooral oudere klanten. Jongeren die op zichzelf gaan wonen kopen meer bij de Action.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')