abonnement Unibet Coolblue
pi_171115426
FITTIE!!1!!11!!!1!!11!!111!!!1!!11!!!11!!1!!
pi_171115719
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké. Maar Daniel Dekker heeft geen fuck te vertellen volgens mij en heeft nul songfestivalverstand en die hobbelt een beetje achter Jan aan heb ik het gevoel. Cornald is bijna altijd in de minderheid in de trosfamilieselectie. In dit geval helemaal. Helaas.
Daniel lijkt me meer een figuur dat met alle winden meewaait en geen eigen mening heeft (en zodra die er wel één heeft, is het toch onzin).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 13:27:59 #153
163650 Greys
pi_171115772
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:24 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Daniel lijkt me meer een figuur dat met alle winden meewaait en geen eigen mening heeft (en zodra die er wel één heeft, is het toch onzin).
Wat heeft die man toch ooit gedaan om plek in die selectiecommissie te verantwoorden? Net als bij Jan is me dat een raadsel. Bij Cornald en de directeur van AVROTROS kan ik me allebei nog een reden voorstellen maar die andere twee..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171115784
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:24 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Daniel lijkt me meer een figuur dat met alle winden meewaait en geen eigen mening heeft (en zodra die er wel één heeft, is het toch onzin).
De voorzitter van de supportersvereniging van Ajax... Als het aan hem ligt komt er een acapella hooligansong in Lissabon
pi_171116074
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Thanks! ^O^ Ik zal zo zelf ook nog wel even kijken. Vreemd dat ik het me niet herinner eigenlijk, want volgens mij had ik al die EIC filmpjes wel gezien.
Was het toevallig het Wiwi interview, vanaf 1:25?

Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_171116186
Via de instagram van hun vader (https://www.instagram.com/ricardo_vol/)

quote:
Verbijstering... .. hier in Maastricht, waar ik mijn vrouw bijsta tijdens slopende bestralingen, ontving ik 't bericht dat de meiden op twitter een reactie hadden gegeven op uitspraken van Bløf. De solide band afkomstig van dezelfde Zeeuwse bodem als mijn geboorteplaats Goes. Na het stuk te hebben gelezen begrijp ik mijn dochters niet alleen maar al te goed, maar ben ik persoonlijk woest. Whatever publiek of muzikanten/schrijvers van mijn liedje vindt, iedereen weet dat mijn vrouw en haar lijden de inspiratiebron van 'Lights And Shadows' is. Dieper vanuit ons hart kon dit liedje dus niet komen. Veel mensen uit Nederland hebben 't liedje omarmt en zijn achter OG3NE gaan staan. Hoe geweldig was dat. Dat zou indicatie genoeg moeten zijn voor de heren van Bløf. Maar mededogen en inlevingsvermogen heeft plaatsgemaakt voor zelfingenomenheid. Twistbaar blijft het of andere liedjes beter waren dan die van mij, maar dat 't ons om royalties te doen zou zijn is de meest schandalige uitspraak uit het hele stuk.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 13:58:26 #157
163650 Greys
pi_171116239
Hup en daar gaan we weer, moeder is ziek dus we mogen geen kritiek of commentaar krijgen. Hij gooit niet voor niets de termen slopende bestralingen erin etc.

Zeg vooral niet eerlijk tegen de familie G3NE dat je je eigen lied eigenlijk beter vond, heb vooral geen mening over het lied van pap want je krijgt de hele ziekte over je heen. Kritiek niet toegestaan want ziek.

Laag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 mei 2017 @ 13:59:38 #158
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_171116252
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:53 schreef Em31 het volgende:
Via de instagram van hun vader (https://www.instagram.com/ricardo_vol/)

[..]

Ik vind die moeder echt heel sneu en dat ze dit als gezin mee moeten maken ook. Laat ik dat vooropstellen.
Maar om in je eerste zin alweer het lijden van je vrouw tentoon te spreiden... ze doen het erom he. Krijg hierdoor echt niet meer sympathie voor de Vol- tjes
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 22 mei 2017 @ 14:00:16 #159
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_171116259
Meneer Vol wrijft nog eens in een vlek. :N
pi_171116275
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:53 schreef Em31 het volgende:
Via de instagram van hun vader (https://www.instagram.com/ricardo_vol/)

[..]

#TEAMBLØF
pi_171116290
Meneer is nogal Vol van zichzelf :')
  maandag 22 mei 2017 @ 14:03:06 #162
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_171116312
Overigens heb ik een diepe hekel aan het semi-poetische gerijmelarij van Blof, maar in dit geval: #teamblof
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 mei 2017 @ 14:03:50 #163
163650 Greys
pi_171116326
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:03 schreef MaLo het volgende:
Overigens heb ik een diepe hekel aan het semi-poetische gerijmelarij van Blof, maar in dit geval: #teamblof
Dito.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171116341
Dus de kwaliteit van het nummer doet niet ter zake, alleen de boodschap erachter. 8)7

Doe dan niet mee aan het ESF en breng het nummer zelfstandig uit. :r
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_171116362
Als iemand kritiek heeft op het liedje heeft die persoon toch niet meteen kritiek op het achterliggende verhaal? :')

Er zijn genoeg nummers die ik zelf echt volkomen kut vind, maar die wel een mooie persoonlijke boodschap uitdragen of een sterk persoonlijk verhaal vertellen. Ik en veel anderen met mij kunnen dat prima los van elkaar zien, maar pappa Vol blijkbaar niet.

Wat laag om iedere vorm van kritiek op het lied af te schuiven als een aanval op de persoonlijke situatie. Nu snap ik ergens wel waarom er eerder nooit kritiek op was in de media; je hoeft maar even een vleugje negativiteit te laten zien en je hebt meteen al geen mededogen en inlevingsvermogen. Bah.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_171116486
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:53 schreef Em31 het volgende:
Via de instagram van hun vader (https://www.instagram.com/ricardo_vol/)

[..]

Mijn god _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_171116590
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:04 schreef Fascination het volgende:
Dus de kwaliteit van het nummer doet niet ter zake, alleen de boodschap erachter. 8)7

Doe dan niet mee aan het ESF en breng het nummer zelfstandig uit. :r
Precies dit, en die reactie van paps geeft juist perfect aan waar de schoen wringt. Zij zijn van mening dat niemand hun gevoel zo kan verwoorden als zij zelf. Dat mag je vinden, maar doe dan niet alsof anderen een reele kans hebben.

En paps had het na Kiev vooral over het feit dat 'zijn' lied 5e was geworden bij de jury's. Je hebt het dan misschien niet voor de pegels geschreven maar wel om ontzettend te kunnen egotrippen. Enge vent.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter maandag 22 mei 2017 @ 14:18:52 #168
87554 Cee
Welluk?
pi_171116593
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:03 schreef MaLo het volgende:
Overigens heb ik een diepe hekel aan het semi-poetische gerijmelarij van Blof, maar in dit geval: #teamblof
Helemaal mee eens.
pi_171116615
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mijn god _O-
ik heb gereageerd, kon het niet laten. Kom maar op met de haat OgeenLovers..
dag
pi_171116624
En eigenlijk vind ik de reactie van vader een stuk respectlozer naar moeder dan simpelweg wat kritiek op de kwaliteit van het nummer. Omdat pappa en de meisjes niet met kritiek om kunnen gaan, wordt haar ziekte nu ingezet als censuurmiddel. Walgelijk.

Als het ook echt daadwerkelijk niet klopt dat andere liedjes geen kans hadden (zelf geloof ik van niet, maar stel) dan kan ik begrijpen dat paps boos wordt over zulk soort uitspraken. Maar dan had hij gewoon op een normale manier die beweringen kunnen weerleggen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_171116649
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies dit, en die reactie van paps geeft juist perfect aan waar de schoen wringt. Zij zijn van mening dat niemand hun gevoel zo kan verwoorden als zij zelf. Dat mag je vinden, maar doe dan niet alsof anderen een reele kans hebben.

En paps had het na Kiev vooral over het feit dat 'zijn' lied 5e was geworden bij de jury's. Je hebt het dan misschien niet voor de pegels geschreven maar wel om ontzettend te kunnen egotrippen. Enge vent.
Het is toch ook leuk voor die beste man dat zijn liedje goed scoort onder de professionals? Dat gevoel begrijp ik best wel hoor.
  maandag 22 mei 2017 @ 14:22:39 #172
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_171116656
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mijn god _O-
Gelukkig voor hem is er daar op Instagram nog een flinke Og3ne-fanclub aanwezig om hem te steunen.
pi_171116669
Wat een pathetische reactie van vader Vol. Bah.

Prima dat er kritiek komt op de keuze voor het nummer. Hoe je het ook wendt of keert, het was het nummer dat ervoor heeft gezorgd dat OG3NE de top-10 niet heeft gehaald, en niets anders. Gewoon niet goed genoeg. Dat mensen het in hun hart hebben gesloten is meer vanuit sympathie dan iets anders, vermoed ik. Ik heb werkelijk nog niemand gesproken die het echt een goed nummer vindt.

Ik geloof meteen dat het nummer van Paskal Jacobsen beter was. Wat je ook vindt van onze Zeeuwse vrienden, een liedje schrijven kunnen ze wel. In het Engels valt het misschien ook wel mee met die wauwelteksten, die schrijft hun bassist trouwens.
pi_171116692
Heeft Bløf social media waar we kunnen steunen?
dag
  maandag 22 mei 2017 @ 14:26:03 #175
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_171116707
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:24 schreef Peter het volgende:
Heeft Bløf social media waar we kunnen steunen?
https://www.instagram.com/blof/
pi_171116713
Ik vind trouwens niet dat ze de ziekte van hun moeder en vrouw inzetten als censuurmiddel. Ze verdedigen gewoon het nummer, omdat het op persoonlijk vlak gewoon erg veel voor hen betekent.

De selectieprocedure had zo te lezen beter en netter gemogen, maar wat heeft BLØF eraan om daar nu achteraf over te gaan liggen miepen? Had dat dan gewoon eerder al gedaan.

Ik snap dat ze verbitterd reageren op deze zure kritiek. In zo'n situatie als met hun moeder zou ik ook precies hetzelfde reageren. Een beetje inlevingsvermogen moet toch wel op te brengen zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2017 14:27:22 ]
pi_171116736
Voorspelbare reactie van vader. Dat moeders ziek is heeft er niets mee te maken, dus dat mag hij gewoon achterwege laten.

Dat van die royalties is natuurlijk pure (en behoorlijk gemene) speculatie van die band, maar dat het van tevoren al duidelijk was dat pa het nummer zou schrijven lag er gewoon metersdik bovenop.
pi_171116740
Ze hadden dat hele writerscamp nooit moeten houden, maar ik weet niet of dat nou echt de schuld is van OG3NE of van de AvroTros.
pi_171116765
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:26 schreef Unites het volgende:
Ik vind trouwens niet dat ze de ziekte van hun moeder en vrouw inzetten als censuurmiddel. Ze verdedigen gewoon het nummer, omdat het op persoonlijk vlak gewoon erg veel voor hen betekent.

Sorry hoor, maar ik vind dat ook aandachttrekkerij. Mijn moeder is ook overleden aan kanker op haar 53e (ik zeg dit niet om aandacht te trekken ;) ) en je kunt prima het ziekbed van je moeder of vrouw verwerken zonder het bij elke vorm van kritiek of tegenslag aan te voeren.

Dus nee, houd dat lekker binnen je familie en ga het niet als argument gebruiken waarom anderen niets zouden mogen zeggen.
pi_171116802
Vanavond gaat de inhoud van de reactie van papa herhaald worden door de presentators bij rtl boulevard en shownieuws. Dat weet je nu al.

"Oh wat misselijk van Blof, de meiden en hun vader hebben het al zo zwaar. Het zijn zulke lieve meiden en ze hebben het zo goed gedaan."
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_171116839
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:31 schreef Fascination het volgende:
Vanavond gaat de inhoud van de reactie van papa herhaald worden door de presentators bij rtl boulevard en shownieuws. Dat weet je nu al.

"Oh wat misselijk van Blof, de meiden en hun vader hebben het al zo zwaar. Het zijn zulke lieve meiden en ze hebben het zo goed gedaan."
Voor het eerst dat ik hoop dat die vreselijke Ronald Molendijk daar vanavond staat. :')
  maandag 22 mei 2017 @ 14:34:34 #182
354103 Magica
gna gna
pi_171116856
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:33 schreef Em31 het volgende:

[..]

Voor het eerst dat ik hoop dat die vreselijke Ronald Molendijk daar vanavond staat. :')
:D
  maandag 22 mei 2017 @ 14:34:49 #183
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_171116860
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:33 schreef Em31 het volgende:

[..]

Voor het eerst dat ik hoop dat die vreselijke Ronald Molendijk daar vanavond staat. :')
Die zegt best vaak dingen die hout snijden, hoor.

Dat het niet moeders mooiste is, daar moet je maar doorheen kijken.
pi_171116899
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind dat ook aandachttrekkerij. Mijn moeder is ook overleden aan kanker op haar 53e (ik zeg dit niet om aandacht te trekken ;) ) en je kunt prima het ziekbed van je moeder of vrouw verwerken zonder het bij elke vorm van kritiek of tegenslag aan te voeren.

Dus nee, houd dat lekker binnen je familie en ga het niet als argument gebruiken waarom anderen niets zouden mogen zeggen.
Die beste man mag toch wel gewoon de hele motivatie achter het nummer benadrukken?

Iedereen snapt toch hopelijk wel dat hij op deze manier reageert. Geprikkeld, geïrriteerd en boos. De familie zit in een uiterst treurige en heftige situatie. Zeker omdat moeders op dit moment in Maastricht zware behandelingen ondergaat. Mij lijkt het niet prettig om je geliefde zo te moeten zien.

En dan deze zure en gemene kritiek nog moeten lezen ook, omdat de media er bovenop zit en hij ziet wat het met zijn bloedeigen dochters doet. Dat valt gewoon verkeerd.

Het is ook maar een mens hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2017 14:38:35 ]
pi_171116909
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:34 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Die zegt best vaak dingen die hout snijden, hoor.

Dat het niet moeders mooiste is, daar moet je maar doorheen kijken.
Oh het ging me totaal niet om zijn uiterlijk, vind het gewoon een vervelende vent.
pi_171117022
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:22 schreef Unites het volgende:

[..]

Het is toch ook leuk voor die beste man dat zijn liedje goed scoort onder de professionals? Dat gevoel begrijp ik best wel hoor.
Tuurlijk snap ik dat gevoel, alleen zou je er dan ook nog wel een zinnetje aan kunnen wijden dat je ook blij bent voor Nederland en de fans.

Deze hele familie is maar met één ding bezig en dat is vooral hun eigen toko runnen en uitmelken. Dat blijkt ook dat ze AVROTROS verder niet nodig dachten te hebben bij de voorbereiding. Nu ben ik daar ook niet altijd lyrisch over maar van elke actie van het gezin Vol druipt de zelfingenomenheid en arrogantie af.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2017 @ 14:42:27 #187
43556 miss_dynastie
pi_171117033
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat heeft die man toch ooit gedaan om plek in die selectiecommissie te verantwoorden? Net als bij Jan is me dat een raadsel. Bij Cornald en de directeur van AVROTROS kan ik me allebei nog een reden voorstellen maar die andere twee..
Hij is Head Of Delegation he... hoe hij aan die baan komt terwijl dat de mijne moet zijn is ook iedereen een raadsel geloof ik :7

quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:36 schreef Unites het volgende:

[..]

Die beste man mag toch wel gewoon de hele motivatie achter het nummer benadrukken?

Iedereen snapt toch hopelijk wel dat hij op deze manier reageert. Geprikkeld, geïrriteerd en boos. De familie zit in een uiterst treurige en heftige situatie. Zeker omdat moeders op dit moment in Maastricht zware behandelingen ondergaat. Mij lijkt het niet prettig om je geliefde zo te moeten zien.

En dan deze zure en gemene kritiek nog moeten lezen ook, omdat de media er bovenop zit en hij ziet wat het met zijn bloedeigen dochters doet. Dat valt gewoon verkeerd.

Het is ook maar een mens hoor.
Het is geen zure en gemene kritiek, het is volledig feitelijk. Dat hij geen spatje vermogen heeft tot zelfreflectie maakt dat niet anders. En om dan de kanker-kaart te gaan spelen als je het op feiten niet kan winnen, vind ik, als dochter van een vader die aan kanker is overleden, walgelijk.
pi_171117052
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:36 schreef Unites het volgende:

[..]

Die beste man mag toch wel gewoon de hele motivatie achter het nummer benadrukken?

Natuurlijk. Maar die eerste zin is gewoon een poging om medelijden op te wekken. "Ja, ik kom net met mijn vrouw weer uit een bestraling" is net zo relevant voor het verhaal als "Ja, ik zat net bloederige poep te kakken op de plee want ik heb gisteren zwaar getafeld". Het is een poging om het argument wat gemaakt wordt neer te sabelen door te schermen met persoonlijk leed. Er hoeft geen sprake te zijn van "mededogen". Kritiek is kritiek en treurige persoonlijke omstandigheden pleiten je niet vrij van die kritiek.

Dat de opmerking over royalties laagbijdegronds is, ben ik met je eens. Maar die opmerking is niet lagerbijdegronds omdat zijn vrouw ziek is. Het één sluit het ander niet uit, natuurlijk.
  maandag 22 mei 2017 @ 14:43:41 #189
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_171117067
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:36 schreef Unites het volgende:

[..]

Die beste man mag toch wel gewoon de hele motivatie achter het nummer benadrukken?

Iedereen snapt toch hopelijk wel dat hij op deze manier reageert. Geprikkeld, geïrriteerd en boos. De familie zit in een uiterst treurige en heftige situatie. Zeker omdat moeders op dit moment in Maastricht zware behandelingen ondergaat. Mij lijkt het niet prettig om je geliefde zo te moeten zien.

En dan deze zure en gemene kritiek nog moeten lezen ook, omdat de media er bovenop zit en hij ziet wat het met zijn bloedeigen dochters doet. Dat valt gewoon verkeerd.

Het is ook maar een mens hoor.
de eerste echte sneer was in mijn ogen toch de tweet van ogene richting blof...
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_171117068
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:31 schreef Fascination het volgende:
Vanavond gaat de inhoud van de reactie van papa herhaald worden door de presentators bij rtl boulevard en shownieuws. Dat weet je nu al.

"Oh wat misselijk van Blof, de meiden en hun vader hebben het al zo zwaar. Het zijn zulke lieve meiden en ze hebben het zo goed gedaan."
Ik denk dat dit nog wel eens precies de andere kant uit kan slaan dan waar de Volletjes nu op hopen... ik lees toch ook vooral veel reacties van mensen die deze sneer van Og3ne en paps wel iets te ver vinden gaan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_171117083
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:36 schreef Unites het volgende:

[..]

Die beste man mag toch wel gewoon de hele motivatie achter het nummer benadrukken?

Iedereen snapt toch hopelijk wel dat hij op deze manier reageert. Geprikkeld, geïrriteerd en boos. De familie zit in een uiterst treurige en heftige situatie. Zeker omdat moeders op dit moment in Maastricht zware behandelingen ondergaat. Mij lijkt het niet prettig om je geliefde zo te moeten zien.

En dan deze zure en gemene kritiek nog moeten lezen ook, omdat de media er bovenop zit en hij ziet wat het met zijn bloedeigen dochters doet. Dat valt gewoon verkeerd.

Het is ook maar een mens hoor.
Ze hoeven toch niet altijd die ziekte erbij te betrekken? Het is een zwaktebod. 'Kom niet aan ons, want wij zijn zielig'. Het is niet de heer Jakobsen die daarover begint.

Ik geloof best dat er een oprechte emotie in het nummer zit. Maar die komt niet over, dat blijkt wel uit het slechte televoting-resultaat. Ik ben zelf erg gevoelig voor emotie in nummers, maar bij dit nummer voelde ik helemaal niks. Terwijl ik OG3NE best goed vind.
pi_171117132
Dat ik Blof nog eens zou verdedigen trouwens _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 22 mei 2017 @ 14:48:05 #193
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_171117150
Ogene ( of hun team, ik weet niet wie hun twitter beheert) had die tweet niet moeten doen en Pa Vol maakt het alleen maar erger. Ze hadden ook kunnen zeggen, we nemen de mening van Paskal ter kennisgeving aan en wij staan nig steeds 100% achter de keuzes die we gemaakt hebben.
Dan was het klaar geweest.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 22 mei 2017 @ 14:49:28 #194
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_171117186
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:46 schreef TheVulture het volgende:
Dat ik Blof nog eens zou verdedigen trouwens _O-
ik ook, ik moet even naar adem happen _O-

Ik hou echt niet van blof, zo totaal niet mijn smaak, maar dat het professionele artiesten zijn ontken ik niet.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_171117207
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:48 schreef MaLo het volgende:
Ogene ( of hun team, ik weet niet wie hun twitter beheert) had die tweet niet moeten doen en Pa Vol maakt het alleen maar erger. Ze hadden ook kunnen zeggen, we nemen de mening van Paskal ter kennisgeving aan en wij staan nig steeds 100% achter de keuzes die we gemaakt hebben.
Dan was het klaar geweest.
Dit dus, maar ik ben ergens wel blij dat het nu zo loopt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_171117228
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk dat dit nog wel eens precies de andere kant uit kan slaan dan waar de Volletjes nu op hopen... ik lees toch ook vooral veel reacties van mensen die deze sneer van Og3ne en paps wel iets te ver vinden gaan.
Waar lees je dat dan, buiten fok neem ik aan. :o
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2017 @ 14:52:16 #197
43556 miss_dynastie
pi_171117246
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:43 schreef Mystikvm het volgende:

Dat de opmerking over royalties laagbijdegronds is, ben ik met je eens. Maar die opmerking is niet lagerbijdegronds omdat zijn vrouw ziek is. Het één sluit het ander niet uit, natuurlijk.
Waarom is dat laag bij de grond dan? Het is toch gewoon feitelijk: aan een eigen nummer verdien je meer dan met het zingen van het nummer van een ander. Niemand zou dat een professionele artiest kwalijk nemen. Het probleem is hier alleen dat:

a. Ze ons land vertegenwoordigen met een matig liedje (doe dat lekker op de braderie zou ik zo zeggen) en
b. Ze mensen moeite voor zich hebben laten doen, terwijl ze toch al wisten dat ze met een productie van papa en Roooorie op pad gingen.
pi_171117272
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ze hoeven toch niet altijd die ziekte erbij te betrekken? Het is een zwaktebod. 'Kom niet aan ons, want wij zijn zielig'. Het is niet de heer Jakobsen die daarover begint.

Ik weet precies weer waarom ik het ondanks alles (ja, zielige moeder, dat zie ik heus wel) uitmelken van de ziekte vind.
En vandaag bevestigt het weer.

Nu komt de pity card weer. Want oh hij is bezig met bestralingen en dus is het ongepast dat er een reactie komt, yeah right.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 22 mei 2017 @ 14:53:48 #199
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_171117286
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:03 schreef MaLo het volgende:
Overigens heb ik een diepe hekel aan het semi-poetische gerijmelarij van Blof, maar in dit geval: #teamblof
Hetzelfde, als je de teksten van sommmige Blof nummers leest is het eigelijk te erg voor woorden soms...maar als schrijver/componist heb ik Jacobsen toch echt wel hoog zitten. Als je even kijkt hoeveel platen Blof heeft verkocht, en hoelang ze al meedraaien....Papa Vol komt daar echt niet bij in de buurt. Zal hij ook nooit komen.
En wat betreft de royalties, als er een writers camp wordt organiseerd (zelfs al was het niet helemaal je eigen idee), en je dan toch voor het liedje van papa kiest, dan ligt die verdenking er gewoon bovenop. Dat mensen het daar over gaan hebben, moet je slikken, en je mond over houden. Wat je ook zegt, niemand gaat dat echt geloven.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_171117330
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Waar lees je dat dan, buiten fok neem ik aan. :o
Op twitter reageren er toch best veel mensen die zeggen dat Paskal recht heeft op zijn eigen mening en dat het een kwestie van smaak is...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')