abonnement Unibet Coolblue
pi_170968802
Na 18 jaar lang gedacht te hebben dat ik op de verkeerde planeet geboren moest zijn, ben ik erachter gekomen dat ik dus ADD heb ¯\_(ツ)_/¯. Nu ben ik bezig met rijlessen en ik heb op mijn eigen verklaring vraag 3 en 9 met ja beantwoord hierom. Ik moet een onderzoek ondergaan, en dan een rijtest doen bij een bureau in Amsterdam (waar ik zelf voor mag betalen, want het is natuurlijk mijn schuld dat ik een met een psychiatrische stoornis geboren ben ^O^) . Mijn tussentijdse toets staat gepland halverwege juni, en de eerstvolgende tijd voor wanneer ik bij dat bureau terechtkan is vlak daarna. De vrouw van het bureau die ik aan de lijn had wist niet zeker of mijn eigen verklaring al in orde moest zijn voor de tussentijdse toets. Weten jullie het? Want anders moet ik die tussentijdse toets nog verzetten n stuff.
pi_170968908
quote:
10s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:56 schreef LompeHork het volgende:
Lokquote.
pi_170968960
quote:
17s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:04 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ja ik was al aan het lezen pipo.

@TS: Voor je TTT heb je geen eigen verklaring nodig, die heb je alleen nodig voor je praktijkexamen. Het is wel handig om nu al een doktersverklaring te gaan regelen, dat kan tot 8 weken duren.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2017 21:06:53 ]
  maandag 15 mei 2017 @ 21:11:34 #4
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_170969141
Naast de kenner die LompeHork is, hebben we nog een mooi forum met veel kenners: PTA.

Ik zet je topic even daar naartoe :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_170970801
ADD is een psychiatrische stoornis?
pi_170971293
Vraag je rijschool eens? Die weten dat vast hoor: maar even wat anders, ik vind het totaal onterecht dat je in dit land als autist word gediscrimineerd!

Daarom heb ik mij pas laten diagnosticeren nadat ik geslaagd was voor mijn rijbewijs, zodoende kon ik overal nee op antwoorden. Want waar je nog niet voor gediagnosticeerd bent, kun je ook niet als ja invullen :D
pi_170971791
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
Vraag je rijschool eens? Die weten dat vast hoor: maar even wat anders, ik vind het totaal onterecht dat je in dit land als autist word gediscrimineerd!
:o Weet je wat pas discriminatie is? Als je ADD en autisme met elkaar gaat verwarren! :P
pi_170974495
quote:
14s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:06 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja ik was al aan het lezen pipo.

Je reageert anders wel bijzonder traag :6
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
Vraag je rijschool eens? Die weten dat vast hoor: maar even wat anders, ik vind het totaal onterecht dat je in dit land als autist word gediscrimineerd!

Daarom heb ik mij pas laten diagnosticeren nadat ik geslaagd was voor mijn rijbewijs, zodoende kon ik overal nee op antwoorden. Want waar je nog niet voor gediagnosticeerd bent, kun je ook niet als ja invullen :D
Vertel eens. Hoe exact is het discriminatie?
pi_170975682
Omdat het CBR die mensen verplicht om weer naar een pyscholoog te gaan, dat terwijl al die andere gekken dat niet hoeven.
pi_170976086
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:40 schreef Diqiu-Long het volgende:
Omdat het CBR die mensen verplicht om weer naar een pyscholoog te gaan, dat terwijl al die andere gekken dat niet hoeven.
Hoe is dat discriminatie?

Je hebt nou eenmaal een sterretje achter je naam. Er rijden al genoeg gekken op de weg, dus laten we dat niet erger maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2017 10:05:11 ]
pi_170976979
Omdat autisten net zo goed auto kunnen rijden, en ze zijn al bij een pyscholoog geweest. Dan gaat het CBR ze nog eens verplichten om een te bezoeken.
pi_170977538
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 10:50 schreef Diqiu-Long het volgende:
Omdat autisten net zo goed auto kunnen rijden, en ze zijn al bij een pyscholoog geweest. Dan gaat het CBR ze nog eens verplichten om een te bezoeken.
Die psycholoog heeft niet beoordeeld of je in staat bent om te rijden. Bij mij iig nooit.

Als je als auti opeens een paniekaanval krijgt is dat pittig gevaarlijk.
pi_170978748
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:13 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die psycholoog heeft niet beoordeeld of je in staat bent om te rijden. Bij mij iig nooit.

Als je als auti opeens een paniekaanval krijgt is dat pittig gevaarlijk.
Die psycholoog die je test doet dat ook niet hoor. Daar heb je dan weer een rijtest voor wat uiteraard ook weer extra geld kost.
IT'er in hart en nieren
pi_170986849
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 12:13 schreef PascalDutch het volgende:

[..]

Die psycholoog die je test doet dat ook niet hoor. Daar heb je dan weer een rijtest voor wat uiteraard ook weer extra geld kost.
Die kijkt of je mentaal bekwaam bent.

Als de kans aanwezig is dat je huilend in een foetushouding gaat liggen krijg je echt geen goedkeuring van een arts.
pi_170996612
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:26 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die kijkt of je mentaal bekwaam bent.

Als de kans aanwezig is dat je huilend in een foetushouding gaat liggen krijg je echt geen goedkeuring van een arts.
Mwa, ik heb het ervaren als pure geldklopperij. Ik ben destijds niet meer dan een kwartier bij die psycholoog binnen geweest en moest daar toch ruim honderd euro voor aftikken. Ik vraag me altijd af of je dat in zo'n korte tijd kan beoordelen.
IT'er in hart en nieren
pi_170998735
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:12 schreef Krollie het volgende:
ADD is een psychiatrische stoornis?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')