abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 mei 2017 @ 23:59:16 #26
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_170973154
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:33 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in ;)
Chrome is ook helemaal niet handig als je veel tabbladen gebruikt. 10 tabbladen, betekent minimaal 11 processen. Verbruikt ook veel meer geheugen als firefox met veel tabbladen.
Heb nu 7 tabbladen in chrome, 2gb geheugen in gebruik.(alle processen opgeteld) Firefox met 12 tabbladen, gebruikt nog geen 900mb.
Jup, in Chrome gebruikte ik daar dan weer een tabbladmanager plugin voor. Dan kon ik tabbladen die ik bijv morgen weer nodig had even opslaan en later weer in een nieuw venster openen... Redelijke workaround maar gewoon open laten staan heeft toch de voorkeur.

Plus dat de tabbladen bij chrome behoorlijk snel zo klein werden dat je niet meer kon zien wat 't voor iets was.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_170973256
Vivaldi _O_
Gebruik hem nu bijna 2 jaar (vanaf Preview versie 4) en hij draait als een zonnetje. Intussen zit ook al een tijdje alles wat ik nodig heb er gewoon in. Die nieuwe Opera bleef "raar" voelen (Na een decennium de oude Opera gebruikt te hebben), maar dit is een perfecte vervanger _O_

Firefox ook een tijdje gedraaid, maar voelde te log.
pi_170974668
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:21 schreef jodelahity het volgende:
ccleaner delete gewoon wel alles bij mijn chrome..
in chrome kan je ook incognito tabblad(en) mee openen.. dan hoef je niks te deleten daarna
Lekker omslachtig allemaal, plus bij icognito heb je geen cookies en logins meer.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_170975280
Waar merk je aan dat Firefox gedateerd is dan? Ik vind het nog steeds de fijnste browser die er is, sinds alpha versies al. 'Al die problemen' heb ik ook geen last van. Noem eens wat, zomaar wat kreten neergooien heeft niemand wat aan.

Ik heb een paar keer Chrome en Chrome-based browsers geprobeerd, als belangrijkste nag vind ik de fontrendering, ik kan er niet aan wennen. Daarnaast kan je wel een minimaal interface hebben, maar functioneel is het niet.
Powered by JanetjeŽ
  Forum Admin dinsdag 16 mei 2017 @ 09:31:21 #30
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_170975552
Ik blijf lekker bij firefox.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_170975729
Ik gebruik nog steeds NCSA Mosaic 1.0, al die updates, daar doe ik niet aan hoor. Wel jammer dat ie nog geen frames en javascript ondersteunt, maar goed, is wel lekker veilig!
pi_170979025
Safari, en soms nog Firefox als back-up.
pi_170979789
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb deze browser gebruikt sinds 2004/2005. Het liep in die tijd vooruit maar je merkt helaas dat de browser te gedateerd is en teveel problemen heeft. Ik heb daarom maar besloten om over te stappen naar een andere browsere, een Chromium-based browser. Momenteel gebruik ik Vivaldi (nog een paar probleempjes aangezien het nieuw is maar veelbelovend), het maakt enorm veel verschil in de snelheid van het laden en het al dan niet vastlopen bij het afspelen van video's. Zijn er meer mensen hier die na een lange tijd FF te hebben gebruikt het dumpen? Als jullie een andere browser gebruiken die niet een van de grote browsers is, welke gebruiken jullie?
Bram, ik weet dat je al vaker topics hebt geopend om je beklag te doen over Firefox, maar ik denk toch echt dat je de oorzaak van je problemen vooral bij je eigen software en hardware moet zoeken. De problemen die je hier weer beschrijft herken ik niet, waarmee ik niet wil zeggen dat er geen problemen zijn.

Ik heb pas bij wijze van proef een SSD ingebouwd in een ouder systeem en daarop Win 7 SP1 x64 schoon geīnstalleerd met de actuele 64-bits versie van Firefox. Nou, dat draait echt als een tierelier. Opstarten van Firefox (met enkele tientallen tabbladen geopend) gaat flitsend en vastlopers heb ik nog nooit gehad. Online video van diverse bronnen speelt vloeiend af (ja, ook in HD), behalve als de aanbieder zijn zaakjes niet op orde heeft, bijvoorbeeld omdat die het nodig vindt te klieren met DRM en daarom wil dat je één bepaalde browser gebruikt zoals IE of Chrome (dat is thans het geval bij stievie.be en bij horizon.tv).
  dinsdag 16 mei 2017 @ 18:38:16 #34
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_170987150
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 13:12 schreef Riparius het volgende:

[..]

Bram, ik weet dat je al vaker topics hebt geopend om je beklag te doen over Firefox, maar ik denk toch echt dat je de oorzaak van je problemen vooral bij je eigen software en hardware moet zoeken. De problemen die je hier weer beschrijft herken ik niet, waarmee ik niet wil zeggen dat er geen problemen zijn.
Ik sluit niet uit dat het te maken heeft met allerlei details die bij mijn configuratie horen maar het is niet enkel op dit systeem dat ik het heb ondervonden. Inmiddels heb ik sinds september (ik klaagde voor die tijd) een clean install van W7 en je merkt nog steeds bepaalde problemen bij FF die ik niet merk bij chromium-browsers. Het kan best dat het te maken heeft met bepaalde addons die ik gebruik maar aangezien ik er niet veel gebruik en ik ze (adblocker) niet zwaar had ingesteld zou dat niet een probleem mogen zijn. De problemen die ik had op mijn oude systeem waren nog veel erger: heel erg traag openen en aflsluiten, zelfs bij een lichte load. Dat is niet meer maar ik merk wel andere problemen, bijvoorbeeld dat FF er heel erg veel moeite mee heeft om het af te sluiten en zelfs soms crasht zo gauw het meer dan 2 GB aan RAM benut. Alles wat ertoe doet is hoe de gebruikservaring is met het complete pakket, dat is bij FF voor mij heel wat minder geworden dan dat in het verleden (pak hem beet voor 2010) het geval was. De vele updates waarbij ze nodeloze en vaak negatief uitpakkende wijzigingen doorvoeren helpen ook niet. Ik geef FF in de toekomst weer een kans als het een nieuwe codebasis gebruikt, voor nu is het mijn backupbrowser.

Onder welk besturingssysteem draai jij Firefox? Windows 7/8/10 of Linux? Dat kan mogelijk veel verschil maken. Hoe gebruik jij Firefox? Ik heb bijvoorbeeld regelmatig 10-20 video's open staan (na het afgespeeld te hebben staat die nog in een open tabblad), ik laat vaak mijn computer in slaap vallen en ik heb vaak veel tabbladen open. Dat heeft ook allemaal invloed. Ik merk bij FF dat het bij het afspelen van video's minder stabiel is, op een gegeven moment, als het lang genoeg heeft aangestaan en er genoeg tabbladen zijn geopend en weer gesloten, dan merk je dat er een lag onstaat. Sowieso kom ik niet van een lag af voor de input op het moment dat je fullscreen Youtube gebruikt. Echter, ook iets simpels als het laden van Hotmail gaat op een Chromium-browser sneller dan op Firefox.
Ik heb nog geen SSD (dat komt binnenkort waaraschijnlijk). Ja, zo'n SSD camoufleert een mindere performance.

Tot nu toe bevalt Vivaldi mij uitstekend, De enige klacht tot nu toe is dat de tabs steeds kleiner worden naarmate je er meer opent en dat het eerder zou moeten starten met de tabs op een scrollbalkje te plaatsen. Het is een relatief jonge browser. Je kan de GUI voor een groot deel aanpassen, je kan alle addons voor Chrome gebruiken, als ik in een Youtubefilmpje @ fullscreen de muiscursor verplaats naar de zijkant dan verdwijnt direct de overlay van de GUI, ik kan meerdere pagina's op dezelfde tab zetten (ideaal voor bijv. Youtube of Fok),,,veel goede details die net het verschil maken. Dat was aanvankelijk de reden dat ik meer dan 10 jaar geleden begon met FF te gebruiken: de tweakbaarheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bram_van_Loon op 16-05-2017 18:49:43 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 16 mei 2017 @ 18:40:23 #35
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_170987191
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:06 schreef CrashO het volgende:
Vivaldi _O_
Gebruik hem nu bijna 2 jaar (vanaf Preview versie 4) en hij draait als een zonnetje. Intussen zit ook al een tijdje alles wat ik nodig heb er gewoon in. Die nieuwe Opera bleef "raar" voelen (Na een decennium de oude Opera gebruikt te hebben), maar dit is een perfecte vervanger _O_

Firefox ook een tijdje gedraaid, maar voelde te log.
Goed omschreven: "te log". Dat is hoe ik het ook ervaar, ik vind het spijtig om het te zeggen aangezien ik een zwak heb voor FF (de browser die als eerste het monopolie van IE aanviel en misschien wel het pad baande voor Chrome, functies en tweakbaarheid vs. allerlei proprietary bullshit).
Wat betreft het verschil in logheid zit het hem in kleine dingen, zelfs als ik hier klik op "bericht wijzigen" zie je dat het venster sneller wordt geopend.

quote:
2s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waar merk je aan dat Firefox gedateerd is dan? Ik vind het nog steeds de fijnste browser die er is, sinds alpha versies al. 'Al die problemen' heb ik ook geen last van. Noem eens wat, zomaar wat kreten neergooien heeft niemand wat aan.
Logheid, minder wordende performance naarmate je meer tabs open hebt (veel sneller en veel meer dan chromium-browsers), instabiliteit wanneer er 'te veel' (veel minder dan wat beschikbaar is) RAM-geheugen wordt gebruikt, bij mij vanaf 1-2 GB...

quote:
Ik heb een paar keer Chrome en Chrome-based browsers geprobeerd, als belangrijkste nag vind ik de fontrendering, ik kan er niet aan wennen. Daarnaast kan je wel een minimaal interface hebben, maar functioneel is het niet.
Chrome is veel gewijzigd sindsdien. Net als jij kon en kan ik niet aan de GUI van Chrome wennen. Los daarvan wil ik ook geen Chrome gebruiken omdat er wat nadelen gekoppeld zijn aan Chrome. Zo stel ik het niet op prijs dat bepaalde software van Google - die niets met Chrome te maken heeft - wordt geīnstalleerd en dat die automatisch opstart. Google weet al genoeg van mij. Divide et impera, ik heb niets tegen Google met al dat geweld van Google is het goed om voor iets anders te kiezen wanneer je dat kan.

quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 23:59 schreef embedguy het volgende:

[..]

Jup, in Chrome gebruikte ik daar dan weer een tabbladmanager plugin voor. Dan kon ik tabbladen die ik bijv morgen weer nodig had even opslaan en later weer in een nieuw venster openen... Redelijke workaround maar gewoon open laten staan heeft toch de voorkeur.

Plus dat de tabbladen bij chrome behoorlijk snel zo klein werden dat je niet meer kon zien wat 't voor iets was.
Je kan natuurlijk ook 2 browsers tegelijkertijd gebruiken, een voor het zwaardere werk, een voor het lichtere werk. :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Bram_van_Loon op 16-05-2017 18:49:10 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 16 mei 2017 @ 19:26:15 #36
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_170988179
Waterfox _O_
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:05:41 #37
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_170989148
1 nadeeltje van Vivaldi trouwens, je moet wat gesponsorde meuk verwijderen uit de bookmarks.

quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:16 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind Firefox shit omdat ze altijd maar updates hebben. Heb ik gewoon geen zin in. Iets moet gewoon goed zijn, klaar.
Herkenbaar, ik krijg het ook op mijn heupen van elke week een nieuwe update, vooral omdat ze met van alles zitten te kloten wat de browser niet beter maakt op eender welke manier. Beveiligingsupdates? Prima en graag maar laat het daar ajb. bij en stop andere updates in een nieuwe versie van de browser!

quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 19:19 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Het duurt me veel te lang voordat Firefox opstart. Dus ik gebruik gewoon Internet Explorer, die heeft dat niet.
Net zoals met Windows, als die al begint met wacht op configureren, gooi ik de computer al uit, daar heb ik geen computer voor gekocht, ik wil gewoon direct aan de slag.
Dat ook inderdaad, het is ergerlijk dat FF niet kan updaten terwijl het draait, op de achtergrond, doe het zo en dat de update pas actief wordt na het herstarten van de browser. Elke keer als je je browser wil openen en je weer twee minuten moet wachten voor de zoveelste update net op het moment dat je 30 seconden de tijd hebt om even snel te kijken naar iets wat noodzakelijk is.

[ Bericht 32% gewijzigd door Bram_van_Loon op 16-05-2017 20:21:39 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:11:24 #38
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_170989274
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:48 schreef Sigaartje het volgende:
Fijn programma inderdaad.
Ook ik draai die nog. Ik heb de setup gelukkig nog in mijn downloadsfolder staan, gedownload op 8 september 2016. Nu maar hopen dat de install niet vastloopt op een gegeven moment. Anders een alternatief programma zoeken.

quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 20:37 schreef sasquatsch het volgende:
FF is een prima browser. Eventueel kun je als alternatief Brave proberen. Gebaseerd op Chromium maar veel veiliger, door ingebouwde ad- en trackerblockers.
Ik zal er eens naar kijken, ik vind het helemaal niet erg om meerdere programma's uit te proberen. Ingebouwde ad- en trackerblockers is fijn, daar scoor je punten mee.

quote:
7s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:43 schreef Farenji het volgende:
Ik gebruik nog steeds NCSA Mosaic 1.0, al die updates, daar doe ik niet aan hoor. Wel jammer dat ie nog geen frames en javascript ondersteunt, maar goed, is wel lekker veilig!
Ik gebruikte bij FF altijd een Javascriptblocker, voor Vivaldi moet ik die nog even installeren. Ik was altijd wat minder tevreden over de Javascriptblocker voor Chrome, de GUI werkt voor mij niet lekker. Inderdaad, voor de veiligheid is het fijn, voor sommige websites is het veel werk om het werkende te krijgen maar in het algemeen volstaat het om de hoofdscripts toe te staan.

[ Bericht 11% gewijzigd door Bram_van_Loon op 16-05-2017 20:21:29 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_170994327
Firefox heeft wat technische vernieuwing nodig onder de motorkap. Ze zijn goed bezig geweest met bijv. multithreading support en het uitzetten van alle oude plugins.

Wat wel helpt is om het minimum aan extensies te hebben. Ik zit na 2 uren internetten op 100MB RAM gebruik per tabblad.Ik heb feitelijk maar 1 extensie....

Maar de belangrijkste reden om Firefox te gebruiken en expliciet niet Chrome, Safari of Edge/IE is de privacy.
pi_170995178
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:43 schreef oheng het volgende:
Firefox heeft wat technische vernieuwing nodig onder de motorkap. Ze zijn goed bezig geweest met bijv. multithreading support en het uitzetten van alle oude plugins.

Wat wel helpt is om het minimum aan extensies te hebben. Ik zit na 2 uren internetten op 100MB RAM gebruik per tabblad.Ik heb feitelijk maar 1 extensie....

Maar de belangrijkste reden om Firefox te gebruiken en expliciet niet Chrome, Safari of Edge/IE is de privacy.
Gelukkig zijn er nog een paar andere browsers die je kan gebruiken in plaats van die drie die je privacy respecteren. Momenteel heb ik 3 addons geīnstalleerd op mijn chromiumbrowser: adblocker, javascriptblocker en javascriptpopupblocker, ik ga er binnenkort nog een trackerblocker, een imageblocker en mogelijk nog 1 of 2 dingen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 17 mei 2017 @ 08:10:38 #41
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_170996232
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 01:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er nog een paar andere browsers die je kan gebruiken in plaats van die drie die je privacy respecteren. Momenteel heb ik 3 addons geīnstalleerd op mijn chromiumbrowser: adblocker, javascriptblocker en javascriptpopupblocker, ik ga er binnenkort nog een trackerblocker, een imageblocker en mogelijk nog 1 of 2 dingen.
Sla je niet een beetje door? :o


Lijkt me heel wat tijd kosten?

Adblock(ublock original) en flashblocker zijn wel aan te raden.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_171002542
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 08:10 schreef embedguy het volgende:

[..]

Sla je niet een beetje door? :o

Lijkt me heel wat tijd kosten?

Adblock(ublock original) en flashblocker zijn wel aan te raden.
Dat valt best mee, per website hoef je slechts 1 keer scripts toe te staan. Er zijn websites waarbij het onbegonnen werkt is maar voor 90% van de websites volstaat het om 1 of 2 scripts toe te staan om een goed werkende website hebben. Je hebt er dus alleen maar last van als je via Google uitkomt op websites die je niet eerder bezocht, dat aantal is relatief laag voor de meeste mensen nadat je enkele weken zo'n addon hebt gebruikt. Tja, je moet wat overhebben voor veiligheid. Ik krijg echter wel nooit malware via het internet.
Een flashblocker heb ik niet nodig aangezien ik geen flash heb geīnstalleerd.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_171076895
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 17:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb deze browser gebruikt sinds 2004/2005. Het liep in die tijd vooruit maar je merkt helaas dat de browser te gedateerd is en teveel problemen heefft. Ik heb daarom maar besloten om over te stappen naar een andere browsere, een Chromium-based browser. Momenteel gebruik ik Vivaldi (nog een paar probleempjes aangezien het nieuw is maar veelbelovend), het maakt enorm veel verschil in de snelheid van het laden en het al dan niet vastlopen bij het afspelen van video's. Zijn er meer mensen hier die na een lange tijd FF te hebben gebruikt het dumpen? Als jullie een andere brwoser gebruiken die niet een van de grote browsers is, welke gebruiken jullie?
Een Bram-topic: dat moet ik wel serieus nemen. :7

Er zijn al wat meer topics als dit voorbij gekomen maar ik gebruik Firefox al sinds 2005 en het is bij mij echt vreselijk snel. Ik zie geen optisch verschil hier tussen browsers als het gaat om snelheid of renderen.

De meeste mensen die klagen over trage browsers maken van hun Firefox een kerstboom... :')

Je kunt je browser schoonmaken op de site van Mozilla. Zo heb je een compleet nieuw profiel en blijven de bookmarks behouden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2017 17:54:06 ]
pi_171078846
Ook als je FF browser slechts uit een boomstam bestaat is het trager dan een Chromium-browser, dat is duidelijk merkbaar als je BS op een harde schijf draait.
Bedenk dat die code al best wel oud is, zo had je in die tijd nog geen CPU's met meer dan 1 kern. Ook binnen Mozilla waren/zijn ze aan het werken aan een nieuwe codebasis, als je goed zoekt met een zoekmachine dan kan je hier meer over vinden.
Ik heb FF beoordeeld kort na een verse installatie van het besturingssysteem: geen bookmarks, geen profiel en slechts een handvol addons: trackerblocker, spamblocker (adblocker), NoScript, een imageblocker en nog 1 of 2 addons. Ook geen waslijst aan lists voor de spamblocker. Maar goed, het gaat erom hoe je de browser in de praktijk gebruikt. Bepaalde addons horen bij een browser voor mij, die gebruik ik zowel bij Firefox als bij Vivaldi (gemaakt door mensen die voor Opera werkten en die niet tevreden waren over de koers). Het gaat erom welke browser beter werkt als je die addons gebruikt.

Ik zal FF trouwens op mijn computer houden aangezien het open source is maar om weer de vaste browser te worden moet er het een en ander verbeteren. Ik hoop dat meer mensen het doen en dat dit Mozilla aaanspoort om ervoor te zorgen dat de browser beter wordt.
+ dat ik het wel leuk vind om een goede browser te gebruiken die door slechts 0,04% van de mensen wordt gebruikt. :s)
Zelfs Edge is een reus in vergelijking met Vivaldi. _O-


[ Bericht 6% gewijzigd door Bram_van_Loon op 20-05-2017 19:50:58 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_171532789
Inmiddels heb ik aardig wat ervaring opgedaan met Vivaldi, tijd voor een update van mijn review. Ik heb 1 grote zwakte ontdekt van de browser: als je veel tabbladen (denk aan meer dan 100, ik had er op een gegeven moment ongeveer 250 open) dan start de browser tergend traag en sluit het tergend traag. Niet doen dus. Beter op een gegeven moment alle tabs opslaan als bookmarks en ze op die manier openen, het werkt ook prettiger. Vivaldi heeft een goede bookmarkfunctie, alle gestapelde tabs worden netjes in een map gezet en alle tabbladen die je opslaat staan samen in 1 map. Met icoontjes voor de links zie je direct wat de website of wat voor soort website het is. De browser is erg snel wanneer je enkele tot enkele tientallen tabs open hebt maar veel tabs open tegelijkertijd werkt niet lekker..

Wanneer je een koppeling opent in een ander tab kan je kiezen tussen het openen en het openen op de achtergrond, in het laatste geval wordt de tabblad wel geladen maar schakelt de browser niet naar dat tabblad.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_171536814
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Inmiddels heb ik aardig wat ervaring opgedaan met Vivaldi, tijd voor een update van mijn review. Ik heb 1 grote zwakte ontdekt van de browser: als je veel tabbladen (denk aan meer dan 100, ik had er op een gegeven moment ongeveer 250 open) dan start de browser tergend traag en sluit het tergend traag. Niet doen dus. Beter op een gegeven moment alle tabs opslaan als bookmarks en ze op die manier openen, het werkt ook prettiger. Vivaldi heeft een goede bookmarkfunctie, alle gestapelde tabs worden netjes in een map gezet en alle tabbladen die je opslaat staan samen in 1 map. Met icoontjes voor de links zie je direct wat de website of wat voor soort website het is. De browser is erg snel wanneer je enkele tot enkele tientallen tabs open hebt maar veel tabs open tegelijkertijd werkt niet lekker..

Wanneer je een koppeling opent in een ander tab kan je kiezen tussen het openen en het openen op de achtergrond, in het laatste geval wordt de tabblad wel geladen maar schakelt de browser niet naar dat tabblad.
Naar aanleiding van dit topic ben ik ook vivaldi gaan testen en het bevalt me prima.
  woensdag 7 juni 2017 @ 22:17:11 #47
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_171537619
250 tabs? En dat dan op één rij? Als je tab 1 nodig hebt bijv, moet je dan helemaal in de tabblad rij heen scrollen of werkt dat dan met een dropdown menuutje oid?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_171537879
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 09:31 schreef Pharkus het volgende:
Ik blijf lekker bij firefox.
GMTA ;)
  vrijdag 9 juni 2017 @ 22:07:09 #49
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_171584131
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Lok quote
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:17 schreef embedguy het volgende:
250 tabs? En dat dan op één rij? Als je tab 1 nodig hebt bijv, moet je dan helemaal in de tabblad rij heen scrollen of werkt dat dan met een dropdown menuutje oid?
Misschien ook geīnteresseerd ;). Tot dus ver was ik in de veronderstelling dat alleen ff te gebruiken is met meer dan 15tabs maar als jij er >250 tegelijk open hebt staan is vivaldi er misschien ook wel bruikbaar voor?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 22:17:43 #50
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_171584574
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:51 schreef devzero het volgende:

[..]

Naar aanleiding van dit topic ben ik ook vivaldi gaan testen en het bevalt me prima.
Mooi, ik ben blij dat ik iemand heb kunnen helpen.

Vraagje aan de mensen die Chrome goed kennen, kent iemand een imageblocker waarbij je gemakkelijk (contextmenu) blijvend een bepaalde afbeelding kan blokkeren? Ik heb er nu een die het tijdelijk blokkeert maar helaas enkel die ene afbeelden totdat je opnieuw de pagina laadt. Voor afbeeldingen die felle kleuren hebben en 'bewegen' is het prettig om ze blijvend te kunnen blokkeren. Denk niet alleen aan reclame maar ook aan sommige gebruikersicons.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')