abonnement Unibet Coolblue
pi_170958764
Hi!

Ik probeer het kort te houden. Enige tijd geleden leerde ik een leuke man kennen, waarmee het goed klikte. We hadden iets meer dan twee maanden goed contact. Echter ben ik lange tijd ziek geweest (kampte met vrij zware depressies) en was dit ook nog toen ik hem ontmoette. Omdat ik hem niet wilde afschrikken heb ik nooit gedurfd dit te vertellen. Helaas heeft het het er wel voor gezorgd dat ik op een gegeven moment mezelf niet meer was, en hem wat stomme berichtjes gestuurd hebt (dat iets wat hij gezegd had onzin was en nog wat stomme dingen). Daarna wel gelijk sorry gezegd, maar hij gaf daarna opeens aan met andere dingen bezig te zijn en niet meer te kunnen afspreken. Natuurlijk geen toeval. Dit is nu ongeveer twee maanden geleden. Ongeveer een maand geleden nog wel gehoord van iemand waar hij destijds mee had gesproken dat hij me zo'n leuke vrouw vond etc en dat ik met hem moest gaan praten. Nu heb ik hem daarna een bericht gestuurd, maar daar heeft hij niet meer op gereageerd.

Omdat ik na een hele lange periode eindelijk weer kan zeggen dat ik beter ben, wil ik graag mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag en eerlijk zijn over het waarom ik opeens zo anders was.. Ik vind het jammer dat hij nu anders over mij is gaan denken, terwijl ik die persoon tijdelijk gewoon even niet was. Heeft iemand tips hoe ik dit het beste aan kan pakken? Of is het een heel slecht idee?
pi_170958860
Geen slecht idee lijkt me, maar of het resultaat op gaat leveren weet ik niet. Als ik je goed begrijp heb je al minstens twee keer gezegd dat je mentaal wat in de knoop zat. Kan heel goed dat hij geen zin heeft in mensen met psychische 'issues'. Om nog een derde keer te vertellen dat je even depri was lijkt me niet de meest slimme zet.

Eventueel e.e.a. uitleggen bij een echte date (face-to-face) lijkt me beter dan alles op de app zetten. Voor hetzelfde geld loopt het dan weer gezellig en hoef je het er helemaal niet meer over te hebben. Gewoon vragen of hij nog een keer zin heeft iets leuks te doen? Als hij nee zegt dan nee, his loss, niet kut over voelen.

Overigens, stel dat jij een man was geweest en dit over een vrouw had getypt dan had ik geen enkele hoop voor je gehad. Accepteer maar gewoon dat dit 't niet is, of anders geef je het een laatste poging en hoop je op een goede afloop. De kans dat het nog iets wordt lijkt me sowieso klein. Maar als je nog hoop hebt kun je beter snel duidelijkheid voor jezelf scheppen, dus gewoon appen en het antwoord accepteren.

[ Bericht 23% gewijzigd door gekkewiebel op 15-05-2017 14:08:50 ]
  maandag 15 mei 2017 @ 14:05:11 #3
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170958879
Gewoon zeggen hoe het is en hoe het was en dat je het jammer vind.
Voor de rest zou ik niet veel verwachten van hem. Denk dat hij er al ff klaar mee is verder.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_170958948
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:03 schreef gekkewiebel het volgende:
Geen slecht idee lijkt me, maar of het resultaat op gaat leveren weet ik niet. Als ik je goed begrijp heb je al minstens twee keer gezegd dat je mentaal wat in de knoop zat. Kan heel goed dat hij geen zin heeft in mensen met psychische 'issues'. Om nog een derde keer te vertellen dat je even depri was lijkt me niet de meest slimme zet.

Eventueel e.e.a. uitleggen bij een echte date (face-to-face) lijkt me beter dan alles op de app zetten. Voor hetzelfde geld loopt het dan weer gezellig en hoef je het er helemaal niet meer over te hebben. Gewoon vragen of hij nog een keer zin heeft iets leuks te doen? Als hij nee zegt dan nee, his loss, niet kut over voelen.

Overigens, stel dat jij een man was geweest en dit over een vrouw had getypt dan had ik geen enkele hoop voor je gehad. Accepteer maar gewoon dat dit 't niet is, of anders geef je het een laatste poging en hoop je op een goede afloop. De kans dat het nog iets wordt lijkt me sowieso klein. Maar als je nog hoop hebt kun je beter snel duidelijkheid voor jezelf scheppen, dus gewoon appen en het antwoord accepteren.
Bedankt voor je antwoord! Ik heb geen één keer gezegd dat ik mentaal in de knoop zat , juist niet omdat ik hem niet wilde afschrikken.. Nu ik me beter voel vraag ik me juist af of ik niet beter juist eerlijk had kunnen zijn, omdat nu mijn gedrag helemaal niet 'verklaarbaar' is (voor hem dan)
pi_170959049
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:11 schreef Sanne1993 het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord! Ik heb geen één keer gezegd dat ik mentaal in de knoop zat , juist niet omdat ik hem niet wilde afschrikken.. Nu ik me beter voel vraag ik me juist af of ik niet beter juist eerlijk had kunnen zijn, omdat nu mijn gedrag helemaal niet 'verklaarbaar' is (voor hem dan)
Niet lullig bedoeld, maar weet je wel zeker dat je zware depressies ondertussen echt voorbij zijn? Ik ken jou niet, hem niet, en jullie 'relatie' niet. Voor mij zijn relaties snel serieus, en ik zou het prima vinden om na 2 maanden al zulke onderwerpen te bespreken (zou het zelfs fijn vinden, schrikt mij niet per se af en ik leer je er beter door kennen). Maar de meeste mannen hebben hier weinig behoefte aan denk ik, zeker niet na zo kort.

Snap best dat je je depressie een verklaring vindt voor 'lullig' gedrag. Maar als je al lange tijd kampt met klachten, waarom zouden die ineens verdwenen zijn als sneeuw voor de zon? Die vraag zal hij zich toch stellen. En als je dat allemaal wilt gaan bespreken moet je al snel heel 'diep' gaan qua je persoon en verleden enz.

Voor het gemak neem ik even aan dat jullie 'relatie' gewoon leuk was en nog weinig diepgaand of persoonlijk. Bekijk voor jezelf wat je zoekt in een man. Wees eerlijk, vooral nu even naar jezelf. Ben je de depressies echt te boven? Hoe lullig was je precies? Heeft hij enig teken gegeven dat hij nog optimistisch is over jullie?

Appen kan geen kwaad, maar zou er geen lang verhaal van maken. Eventueel nog een keer kort zeggen dat je het leuk vond samen en graag nog een keer wat wil doen. Hij herinnert zich heus wel je eerdere reactie mbt depressie. Hem daaraan herinneren helpt weinig. Zegt hij 'ja leuk' dan gaan, reageert hij weer niet of zegt hij 'nee', dan is het klaar.

Oh sorry, geen een keer, verkeerd gelezen
Nja, ik zou het wel kunnen waarderen om in zo'n geval een appje te krijgen met korte excuses en korte verantwoording, "zat ff niet lekker in m'n vel, maar zou 't leuk vinden nog eens wat te doen" bijv, of "was ongesteld je weet hoe dat is" :')
Nu is het toch niks, dus je kunt het proberen waarom niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door gekkewiebel op 15-05-2017 14:27:56 ]
pi_170959243
Voor je gemoedsrust kun je dat doen ja, maar verwacht verder niet dat hij dan ineens weer staat te trappelen.
pi_170959276
Ik vat het niet lullig op hoor, het is een zeer terechte vraag. Ik heb de afgelopen tijd (was ik al mee bezig toen ik hem leerde kennen) heel hard me best gedaan om beter te worden en ik kan inderdaad oprecht zeggen dat ik me nu beter voel. Dat ze voor altijd voorbij zijn kan ik niet zeggen, maar dat kun je nooit weten.Het is dus niet zo dat ze 'ineens' zijn verdwenen, dit heeft heel veel werk gekost en is met ups en downs gegaan.

Onze 'relatie' was inderdaad vooral leuk, hoewel we elkaar wel heel veel spraken , vooral over leuke dingen maar hij wilde wel veel samen doen en we konden ook wel serieuzer praten.

Ik ga vanavond als ik thuis ben toch maar iets sturen, niet te uitgebreid inderdaad. Wat je zegt is waar, ik heb ook niet echt iets te verliezen wat dat betreft dus het kan alleen maar meevallen. Ik ga het inderdaad proberen luchtig te brengen :). Super bedankt!
pi_170959307


een optie?
pi_170959411
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:37 schreef CarltonBanks het volgende:
[ afbeelding ]

een optie?
Haha thanx voor de optie, ik denk dat ik daar alleen toch maar voor pas ;)
pi_170959557
Een bericht zoals "Hey, ik was dommig maar ik vond je wel heel cool. Ik begrijp het als je er geen trek in hebt maar mocht er enige twijfel bestaan dan zou ik graag een keer afspreken om te praten" kan waarschijnlijk geen kwaad. Als hij daar dan niet of negatief op reageert ook direct stoppen met contact opnemen.
Conscience do cost.
  maandag 15 mei 2017 @ 14:57:33 #11
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_170959614
Je hebt dus een maandje geleden wat gestuurd waar niet meer op is gereageerd, trek je conclusies.
pi_170959705
quote:
14s.gif Op maandag 15 mei 2017 14:57 schreef Twiitch het volgende:
Je hebt dus een maandje geleden wat gestuurd waar niet meer op is gereageerd, trek je conclusies.
Nee al twee maand niet meer, ze had het uit de tweede hand die informatie, dus is vast gewoon gesprekje geweest heeft hij dat gezegd , misschien zo gedachteloos en heeft TS hem bericht gestuurd, maar ook hier reageerde hij niet op. Dus ze kan zeker een conclusie trekken.
pi_170960452
Ik denk dat het feit dat hij niks meer stuurt genoeg moet zeggen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_170961509
Ik snap de reacties die zeggen dat het feit dat hij niets stuurt genoeg zegt helemaal. Misschien moet ik daar ook wel mijn conclusie uit trekken. Het gaat er ook niet om dat ik iets van hem verwacht, maar wel dat ik eerlijk geweest wil zijn, omdat mijn gedrag nu gewoon raar en onverklaarbaar voor hem is, terwijl ik die persoon helemaal niet is en dat vind ik lastig. Ik heb ook niet de illusie dat het iets veranderd ..
pi_170963728
Kun je hem gemakkelijk ontmoeten? Misschien een keer face to face contact? Een app kan zo gemakkelijk terzijde geschoven worden.
I am not death, I am just ignoring you
pi_170963864
Misschien het verhaal in je OP opschrijven en in een brief sturen. Kan ook als erg overdreven over komen, maar hij weet dan wel dat je je best hebt gedaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_170964241
Excuses aanbieden lijkt me nogal dom. Heb je al gedaan namelijk en pogingen ondernomen weer die hij geheel negeert. Wil je nog dieper door het stof gaan omdat je een paar keer onredelijk was in een moeilijke periode? Laat het achter je joh
Fylax is op televisie geweest
pi_170970120
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 18:26 schreef kenosis het volgende:
Kun je hem gemakkelijk ontmoeten? Misschien een keer face to face contact? Een app kan zo gemakkelijk terzijde geschoven worden.
Opzicht is de kans vrij groot dat we elkaar met uitgaan tegenkomen ja. Het liefst wil ik het ook face to face zeggen, vooral omdat zo iets communiceren via de app niet zo goed overkomt. Ik heb hem 1,5 week terug ook even in het echt gesproken (kort) en dat was prima. Toen had ik de moed nog niet verzameld, maar wellicht de volgende x wel :)
pi_170970155
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 18:45 schreef jodelahity het volgende:
Excuses aanbieden lijkt me nogal dom. Heb je al gedaan namelijk en pogingen ondernomen weer die hij geheel negeert. Wil je nog dieper door het stof gaan omdat je een paar keer onredelijk was in een moeilijke periode? Laat het achter je joh
Klopt dat heb ik toen wel gelijk de volgende dag gedaan, maar ik ben niet eerlijk geweest toen over de situatie en heb het aan de alcohol gewijd (ik kon het toen even niet aan / durfde niet eerlijk te zijn). Maar misschien moet ik het inderdaad achter me laten. Ik kijk het wel even aan als we elkaar tegen komen.
pi_170970169
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 18:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien het verhaal in je OP opschrijven en in een brief sturen. Kan ook als erg overdreven over komen, maar hij weet dan wel dat je je best hebt gedaan.
Hmm ja hier heb ik ook over nagedacht, maar ben inderdaad bang dat het overdreven overkomt. Tegelijkertijd heb ik ook niet meer zo veel te verliezen. Thnx voor de tip iig!
pi_170970483
Een brief.. Echt :o ik zou het niet doen hoor.

Maargoed het is wel duidelijk dat je perse iets wil sturen. Gewoon doen dan maar.

Maar ik denk dat hij duidelijk genoeg is geweest.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_170971005
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een brief.. Echt :o ik zou het niet doen hoor.

Maargoed het is wel duidelijk dat je perse iets wil sturen. Gewoon doen dan maar.

Maar ik denk dat hij duidelijk genoeg is geweest.
Ja dat is ook wat te veel van het goede hoor en was ik niet van plan!

Maar klopt dat wil ik ook graag, ik weet natuurlijk ook iets meer van de situatie af. Toevallig kreeg ik vanmiddag een bericht van hem! Ben blij dat ik zelf nog niets gestuurd had. Het was niets bijzonders hoor, maar wacht nu dus toch maar met uit mezelf iets over de situatie sturen, even kijken hoe dit contact verder loopt :)
pi_170977977
Dus nadat je dat laatste bericht had gestuurd hoorde je later via via dat hij je wel een leuke vrouw vind/vond?

Ik zou het gewoon proberen. Als hij dan niks meer stuurt weet je genoeg.
pi_170978013
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:25 schreef Sanne1993 het volgende:

[..]

Ja dat is ook wat te veel van het goede hoor en was ik niet van plan!

Maar klopt dat wil ik ook graag, ik weet natuurlijk ook iets meer van de situatie af. Toevallig kreeg ik vanmiddag een bericht van hem! Ben blij dat ik zelf nog niets gestuurd had. Het was niets bijzonders hoor, maar wacht nu dus toch maar met uit mezelf iets over de situatie sturen, even kijken hoe dit contact verder loopt :)
Leuk. dat biedt weer wat hoop! Succes!
pi_170980445
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:35 schreef Bananenpap het volgende:
Dus nadat je dat laatste bericht had gestuurd hoorde je later via via dat hij je wel een leuke vrouw vind/vond?

Ik zou het gewoon proberen. Als hij dan niks meer stuurt weet je genoeg.
Ja dat klopt ja! Ik hoorde dat via zijn broer die met uitgaan tegen een vriendin van mij had gezegd dat hij me zo'n leuke vrouw vond en dat ik met hem moest gaan praten. Je hebt helemaal gelijk, proberen kan altijd niets te verliezen (toevallig inmiddels een berichtje van hem gekregen, gewoon basic maar toch :) )
pi_170980463
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:36 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Leuk. dat biedt weer wat hoop! Succes!
Dankjewel :)!!
pi_170980545
Ik vind het geen slecht idee. Je kunt het gewoon uitleggen. En er bij zeggen dat je het verschrikkelijk vindt wat er is gebeurd. Of hij daar op in gaat, is een tweede, maar als je niets doet gebeurt er ook niets.
Kijk, iedereen is mens en iedereen doet wel eens domme dingen. Dat weet iedereen, die man ook. Als hij geen contact meer met je wil is dat zijn keuze en dan is het ook wel beter dat jullie niet verder gaan. Maar dan heb je in ieder geval rust en dat is wel een winstpunt.

Succes :)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_170982061
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 13:49 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het geen slecht idee. Je kunt het gewoon uitleggen. En er bij zeggen dat je het verschrikkelijk vindt wat er is gebeurd. Of hij daar op in gaat, is een tweede, maar als je niets doet gebeurt er ook niets.
Kijk, iedereen is mens en iedereen doet wel eens domme dingen. Dat weet iedereen, die man ook. Als hij geen contact meer met je wil is dat zijn keuze en dan is het ook wel beter dat jullie niet verder gaan. Maar dan heb je in ieder geval rust en dat is wel een winstpunt.

Succes :)
Bedankt voor je reactie! Je hebt gelijk, nu blijf ik er mee zitten in mijn hoofd (vooral nu het beter gaat), omdat het zo 'raar' gelopen is. Ik wacht even af of ik hem nog tegenkom dit weekend (wat nog wel is gebeurd) Doe het liever face to face namelijk. Als hij geen contact meer wil, is dat ook niet het einde van de wereld, maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd en inderdaad rust omdat ik eerlijk ben geweest :)
  vrijdag 26 mei 2017 @ 10:44:33 #29
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_171216189
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 22:25 schreef Sanne1993 het volgende:

[..]

......................... Toevallig kreeg ik vanmiddag een bericht van hem! Ben blij dat ik zelf nog niets gestuurd had. Het was niets bijzonders hoor, maar wacht nu dus toch maar met uit mezelf iets over de situatie sturen, even kijken hoe dit contact verder loopt :)
Als ie zelf een bericht stuurt geef ik je een kans van 96 % dat ie wel degelijk jou (weer) wil. Zeg gewoon dan in het begin een (1) keer sorry, zat toen niet lekker in mijn vel, of ... had net een vervelende periode achter de rug, en dan is het goed.

Heb je nog iets "nieuws" te vertellen (je laatste post is 10 dagen geleden)?
In ieder geval ^O^ ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_171340741
Ga ervoor Sanne!
  woensdag 31 mei 2017 @ 10:05:48 #31
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171342932
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 16:26 schreef Sanne1993 het volgende:
Ik snap de reacties die zeggen dat het feit dat hij niets stuurt genoeg zegt helemaal. Misschien moet ik daar ook wel mijn conclusie uit trekken. Het gaat er ook niet om dat ik iets van hem verwacht, maar wel dat ik eerlijk geweest wil zijn, omdat mijn gedrag nu gewoon raar en onverklaarbaar voor hem is, terwijl ik die persoon helemaal niet is en dat vind ik lastig. Ik heb ook niet de illusie dat het iets veranderd ..
Ik denk dat je je vooral moet afvragen of het is om je eigen gedrag destijds goed te praten of dat je ook daadwerkelijk interesse hebt in hem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')