https://rentepunten.ing.n(...)20&page=1&query=Path$00e9#119150quote:
Jij ook al, ik ook, dat ze liever geld geven inplaats van die punten!quote:Op zondag 14 mei 2017 23:30 schreef Postbus100 het volgende:
(ik val trouwens in de doelgroep. Weet niet precies hoeveel rentepunten ik heb, maar doe er nagenoeg niets mee)
De voucher komt via mail dus kan ook via mail door toch?quote:Op zondag 14 mei 2017 23:29 schreef Postbus100 het volgende:
Half offtopic, maar je vertrouwt fok meer dan marktplaats?
Hoe zie je die uitruil concreet voor je? Jij maakt een bedrag over naar de verkoper, die koopt met zijn rentepunten de vouchers, en stuurt die vervolgens naar jou op?
Waarschijnlijk eentje, heel misschien twee maar dat is enkel als je zelf behoefte hebt om meer je voordeel eruit te halenquote:Op zondag 14 mei 2017 23:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
https://rentepunten.ing.n(...)20&page=1&query=Path$00e9#119150
Deze zoek jij dus, en hoeveel zoek jij er en hoeveel is het je waard?
Dan zal ik onze zoon dus moeten vragen om een tweede omdat er maar eentje mogelijk is per rekeninghouder per jaar.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:59 schreef Xetran het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eentje, heel misschien twee maar dat is enkel als je zelf behoefte hebt om meer je voordeel eruit te halen
Ik zat te denken om eventuele administratiekosten, de originele prijs en een kratje bier er tegenaan te gooien. Maar: Ik weet verder niet wat rentepunten waard zijn.
En inderdaad, via FOK handelen gaat ook op vertrouwen, maar daar vertrouw ik meer op dan mensen die een handeltje er mee drijven op MP. En in het verleden al veelvuldig met andere vriendelijke fokkers gehandeld dus komt vast wel goed
als je het aan je zoon vraagt wilt ie waarschijnlijk zelf wel zo'n vier maanden pas voor de prijs van in de ING-rentenpuntenshopquote:Op maandag 15 mei 2017 00:01 schreef john2406 het volgende:
Dan zal ik onze zoon dus moeten vragen om een tweede omdat er maar eentje mogelijk is per rekeninghouder per jaar.
Nope kijk maar eens of zoek maar naar Pathe bios, die zitten niet in het zuiden.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:21 schreef racerdkb het volgende:
[..]
als je het aan je zoon vraagt wilt ie waarschijnlijk zelf wel zo'n vier maanden pas voor de prijs van in de ING-rentenpuntenshop
en toch heb je zelf wel zo'n voucher gekocht in de afgelopen twaalf maanden?quote:Op maandag 15 mei 2017 00:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nope kijk maar eens of zoek maar naar Pathe bios, die zitten niet in het zuiden.
Nee mijn punten zijn onaangeroerd al vele jaren tot die op FHF, welke ik eens een bezorg service heb laten toekomen.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:24 schreef racerdkb het volgende:
[..]
en toch heb je zelf wel zo'n voucher gekocht in de afgelopen twaalf maanden?
Nou, ik zou graag alle kosten willen vergoeden en hem daarbij 15 euro willen geven voor de moeitequote:Op maandag 15 mei 2017 00:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan zal ik onze zoon dus moeten vragen om een tweede omdat er maar eentje mogelijk is per rekeninghouder per jaar.
Wat kost een kratje bier trouwens, dat mag jij mij aan geld doen dan, mits dat jij er geen twee wil hebben?
Wat zal ik zeggen 39,95 plus kratje bier?
Wat is dat 60?
Ik zou bij god niet weten wat een kratje bier kost trouwens.
Rente punten zijn alleen iets waard voor een persoon als jij, eentje die ze dus gebruikt.
Voor mij nog minder als de zooi onder mijn nagels.
Ik haak af onze zoon wil er eentje.quote:Op maandag 15 mei 2017 06:16 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nou, ik zou graag alle kosten willen vergoeden en hem daarbij 15 euro willen geven voor de moeiteDus 55 euro in totaal.
Heeft ie goed. Het is echt waar voor je geld!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |