abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170950353
Hallo :7

Ik ga regelmatig naar de film, en overweeg om zo'n Unlimited abo te nemen. Nu kwam ik er via Marktplaats achter dat je voor een aanzienlijk lager bedrag vouchers kan kopen, die na afloop van de periode van vier maanden zelf annuleren.

Aangezien ik Marktplaats niet helemaal vertrouw vroeg ik mij dus af of iemand hier toevallig nog één of twee vouchers heeft liggen. Ik geloof dat ze afkomstig zijn van de ING rentepuntewinkel, voor ook een aardig voordelig bedrag.

Op MP gaan ze weg voor een euro of 70, maar in de rentepuntenwinkel voor iets van 45. Misschien kunnen wij elkaar dan tegemoet komen?
pi_170950372
P.S. Ik twijfelde of ik dit in v&a moest zetten of in FHF aangezien ik iemand zoek die rentepunten heeft die hij of zij niet gebruikt en niet zozeer iets zoek om aan te schaffen..
pi_170950585
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:09 schreef Xetran het volgende:

https://rentepunten.ing.n(...)20&page=1&query=Path$00e9#119150

Deze zoek jij dus, en hoeveel zoek jij er en hoeveel is het je waard?

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2017 23:19:12 ]
pi_170950870
Half offtopic, maar je vertrouwt fok meer dan marktplaats?
Hoe zie je die uitruil concreet voor je? Jij maakt een bedrag over naar de verkoper, die koopt met zijn rentepunten de vouchers, en stuurt die vervolgens naar jou op?
Somebody that I used to know
pi_170950889
(ik val trouwens in de doelgroep. Weet niet precies hoeveel rentepunten ik heb, maar doe er nagenoeg niets mee)
Somebody that I used to know
pi_170950950
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:30 schreef Postbus100 het volgende:
(ik val trouwens in de doelgroep. Weet niet precies hoeveel rentepunten ik heb, maar doe er nagenoeg niets mee)
Jij ook al, ik ook, dat ze liever geld geven inplaats van die punten!
pi_170950993
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:29 schreef Postbus100 het volgende:
Half offtopic, maar je vertrouwt fok meer dan marktplaats?
Hoe zie je die uitruil concreet voor je? Jij maakt een bedrag over naar de verkoper, die koopt met zijn rentepunten de vouchers, en stuurt die vervolgens naar jou op?
De voucher komt via mail dus kan ook via mail door toch?
pi_170951607
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:17 schreef john2406 het volgende:

[..]

https://rentepunten.ing.n(...)20&page=1&query=Path$00e9#119150

Deze zoek jij dus, en hoeveel zoek jij er en hoeveel is het je waard?
Waarschijnlijk eentje, heel misschien twee maar dat is enkel als je zelf behoefte hebt om meer je voordeel eruit te halen :+

Ik zat te denken om eventuele administratiekosten, de originele prijs en een kratje bier er tegenaan te gooien. Maar: Ik weet verder niet wat rentepunten waard zijn.

En inderdaad, via FOK handelen gaat ook op vertrouwen, maar daar vertrouw ik meer op dan mensen die een handeltje er mee drijven op MP. En in het verleden al veelvuldig met andere vriendelijke fokkers gehandeld dus komt vast wel goed :)
pi_170951652
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2017 23:59 schreef Xetran het volgende:

[..]

Waarschijnlijk eentje, heel misschien twee maar dat is enkel als je zelf behoefte hebt om meer je voordeel eruit te halen :+

Ik zat te denken om eventuele administratiekosten, de originele prijs en een kratje bier er tegenaan te gooien. Maar: Ik weet verder niet wat rentepunten waard zijn.

En inderdaad, via FOK handelen gaat ook op vertrouwen, maar daar vertrouw ik meer op dan mensen die een handeltje er mee drijven op MP. En in het verleden al veelvuldig met andere vriendelijke fokkers gehandeld dus komt vast wel goed :)
Dan zal ik onze zoon dus moeten vragen om een tweede omdat er maar eentje mogelijk is per rekeninghouder per jaar.
Wat kost een kratje bier trouwens, dat mag jij mij aan geld doen dan, mits dat jij er geen twee wil hebben?
Wat zal ik zeggen 39,95 plus kratje bier?
Wat is dat 60?
Ik zou bij god niet weten wat een kratje bier kost trouwens.

Rente punten zijn alleen iets waard voor een persoon als jij, eentje die ze dus gebruikt.
Voor mij nog minder als de zooi onder mijn nagels.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2017 00:06:02 ]
pi_170952003
in het verleden heb ik iemand op FOK! dit in FHF zien regelen. sommige mensen doen inderdaad geen reet om hun rentepunten en hebben er honderdduizend.

je kan er overigens maar één per twaalf maanden kopen. of je er meer dan één per twaalf kan gebruiken weet ik niet... je geeft je adres en andere gegevens op als je dit abo afsluit in de bios.
pi_170952039
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:01 schreef john2406 het volgende:
Dan zal ik onze zoon dus moeten vragen om een tweede omdat er maar eentje mogelijk is per rekeninghouder per jaar.
als je het aan je zoon vraagt wilt ie waarschijnlijk zelf wel zo'n vier maanden pas voor de prijs van in de ING-rentenpuntenshop :+
pi_170952068
quote:
11s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:21 schreef racerdkb het volgende:

[..]

als je het aan je zoon vraagt wilt ie waarschijnlijk zelf wel zo'n vier maanden pas voor de prijs van in de ING-rentenpuntenshop :+
Nope kijk maar eens of zoek maar naar Pathe bios, die zitten niet in het zuiden.

Nouja Maastricht dan weer wel, kan die net zo goed hier gaan dat geld wat die dan spaart aan parkeren is die kwijt aan de bios.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2017 00:24:34 ]
pi_170952105
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nope kijk maar eens of zoek maar naar Pathe bios, die zitten niet in het zuiden.
en toch heb je zelf wel zo'n voucher gekocht in de afgelopen twaalf maanden?
pi_170952118
quote:
11s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:24 schreef racerdkb het volgende:

[..]

en toch heb je zelf wel zo'n voucher gekocht in de afgelopen twaalf maanden?
Nee mijn punten zijn onaangeroerd al vele jaren tot die op FHF, welke ik eens een bezorg service heb laten toekomen.
pi_170952980
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat kost een kratje bier trouwens, dat mag jij mij aan geld doen dan, mits dat jij er geen twee wil hebben?
Wat zal ik zeggen 39,95 plus kratje bier?
Wat is dat 60?
Ik zou bij god niet weten wat een kratje bier kost trouwens.

Rente punten zijn alleen iets waard voor een persoon als jij, eentje die ze dus gebruikt.
Voor mij nog minder als de zooi onder mijn nagels.
Nou, ik zou graag alle kosten willen vergoeden en hem daarbij 15 euro willen geven voor de moeite :+ Dus 55 euro in totaal.
pi_170953857
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2017 06:16 schreef Xetran het volgende:

[..]

Nou, ik zou graag alle kosten willen vergoeden en hem daarbij 15 euro willen geven voor de moeite :+ Dus 55 euro in totaal.
Ik haak af onze zoon wil er eentje.
pi_170954310
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2017 09:14 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik haak af onze zoon wil er eentje.
Heeft ie goed. Het is echt waar voor je geld!

Waarschijnlijk kan mijn vriendin ook iets regelen en is dit topic binnenkort opgelost.
  Moderator maandag 15 mei 2017 @ 14:39:35 #18
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_170959344
Helaas gaat het hier om digitale vouchers en hier zijn in het verleden een hoop dingen mee mis gegaan vandaar dat dit op FoK! niet is toegestaan.
Helaasch...

succes met zoeken! :9B
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')