abonnement Unibet Coolblue
pi_170945005
Hallo,
wij zijn zes psychologiestudenten en moeten doen alsof we een onderzoek gaan uitvoeren waarbij we door het toedienen van RF EMF voor of tijdens de slaap verwachten dat de prestatie op een abstracte word learning test verbeterd zal zijn. we hebben twee groepen (randomized, double-blind, crossover design),: 1 die de RF EMF 30 minuten voor de slaap krijgt, en 1 die RF EMF tijdens de hele nacht toegediend krijgt. voor en na het slapen moeten ze de test afleggen. welke toetsen gebruiken we best daarvoor? we moeten de groepen dus met elkaar vergelijken (RF EMF wel effect of niet, en bij de ene groep meer dan bij de andere of niet, en welke groep presteert beter op de test, als ze al beter presteren) kan iemand ons hierbij helpen?
pi_170945043
Wow.
Leestekens.

Alineas.

Gebruik ze.
pi_170945156
Pffff, leer eerst maar eens schrijven.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_170945189
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 20:23 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Wow.
Leestekens.

Alineas.

Gebruik ze.
doge
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_170945544
ok...

Hallo,
wij zijn zes psychologiestudenten, en voor het vak onderzoekspracticum moeten we doen alsof we een onderzoek gaan uitvoeren. Hierbij zullen we door het toedienen van RF EMF, voor of tijdens de slaap,nagaan of de prestatie op een abstracte word learning test verbeterd zal zijn.
We hebben twee groepen (randomized, double-blind, crossover design),: 1 die de RF EMF 30 minuten voor de slaap krijgt, en 1 die RF EMF tijdens de hele nacht toegediend krijgt.
Voor en na het slapen moeten ze de test afleggen.
Welke toetsen gebruiken we best daarvoor? We moeten de groepen dus met elkaar vergelijken (RF EMF: wel effect of niet, en bij de ene groep meer dan bij de andere of niet; en welke groep presteert beter op de test, als ze al beter presteren)
Kan iemand ons hierbij helpen?
  zondag 14 mei 2017 @ 20:46:20 #6
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_170945681
Moeten wij dan ook doen alsof we je helpen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_170946315
Je hebt geen statistiek of ook maar iets geleerd dat je hierop toe kan passen? Afgelopen jaar uit je neus lopen vreten of zo?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 14 mei 2017 @ 21:08:59 #8
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_170946414
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 20:46 schreef Janneke141 het volgende:
Moeten wij dan ook doen alsof we je helpen?
Dat kan nog weleens doen alsof het lukt ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 14 mei 2017 @ 21:11:01 #9
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_170946464
Goed niveau.

Gewoon wat simpele testjes zoals het maken van een puzzel, wat rekensommen dat soort ellende.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_170946530
wow
vriendelijke mensen hier
ja ik heb statistiek gehad maar ben er niet goed in, ik hoopte hier een paar tips te krijgen maar blijkbaar niet!
pi_170946572
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 21:12 schreef annemieke1311 het volgende:
wow
vriendelijke mensen hier
ja ik heb statistiek gehad maar ben er niet goed in, ik hoopte hier een paar tips te krijgen maar blijkbaar niet!
Je bent een student, je hebt een opdracht, jij moet die halen om te laten zien wat je kan. Bij student zijn hoort verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Deal with it. Jij wil dat we eigenlijk al een heel plan van aanpak voor je opstellen. Als je nou uit had gelegd wat je al had geprobeerd, waar je vast op loopt, etc., dan zou dit topic minder kansloos zijn geweest.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_170947294
Ja daar heb je een punt. Ik ben een werkstudent die af en toe een beetje tijd heeft tussen werk, huishouden en kind om met mijn studie bezig te zijn. En ja dat is mijn eigen keus. En wat dit vak betreft moeten we gewoon in een paar regeltjes zeggen met welke toetsen we tot een resultaat zouden komen. Het maakt misschien een tiende van heel de taak uit, nog niet zelfs, en ik wou daar mijn tijd nu niet insteken, zocht even een snelle oplossing, en dan?
pi_170947421
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 21:32 schreef annemieke1311 het volgende:
Ja daar heb je een punt. Ik ben een werkstudent die af en toe een beetje tijd heeft tussen werk, huishouden en kind om met mijn studie bezig te zijn. En ja dat is mijn eigen keus. En wat dit vak betreft moeten we gewoon in een paar regeltjes zeggen met welke toetsen we tot een resultaat zouden komen. Het maakt misschien een tiende van heel de taak uit, nog niet zelfs, en ik wou daar mijn tijd nu niet insteken, zocht even een snelle oplossing, en dan?
Met de tijd die je in dit topic hebt gestoken had je allang tot een redelijke conclusie kunnen komen. Tevens doe je niet een opleiding om voldoendes te halen, maar om jezelf te ontwikkelen en wat te leren. Je diploma is uiteindelijk een representatie van je kennis en je kunde, dus je zal ook alles zelf eerst moeten proberen. Leuk voor je dat je nog een kind en zo hebt, maar jij wil een diploma, dan kan je geen shortcuts nemen. :W
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_170952637
Ik ken bijna elke statistische toets die je maar kunt bedenken bij experimenten en kan je het antwoord waarschijnlijk zo wel geven als je je in normaal Nederlands zou uitdrukken, maar ik snap echt geen reetje van al die posts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')