Hetzelfde geldt voor Jungels.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer, hopelijk heeft het met die val te maken.
Heerlijk.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yates en Thomas G. mogen het vergeten
Heb je wel gezien hoe belachelijk sterk Dumoulin vandaag was?quote:Op zondag 14 mei 2017 16:57 schreef Mykonos het volgende:
Maar goed, podiumplekken zijn leuk, de eindzege is wel weer vergeven, al wisten we dat van te voren ook al wel.
quote:
twitter:ammattipyoraily twitterde op zondag 14-05-2017 om 16:56:52Quintana in under 40 min... reageer retweet
Behoorlijk tempo van Nairo dus.twitter:ammattipyoraily twitterde op vrijdag 12-05-2017 om 19:11:29Blockhaus (13.65 km, 8.36 %, 1141 #Giro100↔Alpe d'Huez (13.80 km, 8.11 %, 1119 m)"6.00 W/kg" [DrF] | #Giro100 https://t.co/dcBXjN7LJ7 reageer retweet
Als de Britse Wielergoden voor spanning moeten zorgen heb ik liever een saaie koers.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee. Het haalt veel spanning uit de strijd.
Door het wegvallen van Kelderman heeft Dumoulin nu wel een matige ploeg. Movistar vreet hem op als hij dinsdag roze pakt.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heb je wel gezien hoe belachelijk sterk Dumoulin vandaag was?
Kroon is ook geen helder lichtquote:Op zondag 14 mei 2017 16:58 schreef Toby56 het volgende:
Die Belgische klepzeiker had eerder vanmiddag wel gelijk toen-ie zei dat er met minuten zou worden gesmeten. Dat wilde Kroon toen nog niet geloven.
Wie staat er achter Tom in het klassement? Die is niet blij dinsdagquote:Op zondag 14 mei 2017 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heb je wel gezien hoe belachelijk sterk Dumoulin vandaag was?
Het maakt mij persoonlijk geen reet uit vanuit welk land de spanning komt. Leuk als NL z'n partij meeblaast, maar spanning gaat mij verder boven saaiheid. Maar dat zal wel een afwijking van mij zijn.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als de Britse Wielergoden voor spanning moeten zorgen heb ik liever een saaie koers.
er enorm doorgezet halverwege de klimquote:Op zondag 14 mei 2017 16:59 schreef heywoodu het volgende:
Grotendeels zonder geluid en half oplettend gekeken, maar Tommetje en Bauke heerlijk sterk dus?
Kruijswijk gevallen of iets of gewoon door het ijs gezakt?
Gevallen in Yorkshire....quote:Op zondag 14 mei 2017 16:59 schreef heywoodu het volgende:
Grotendeels zonder geluid en half oplettend gekeken, maar Tommetje en Bauke heerlijk sterk dus?
Kruijswijk gevallen of iets of gewoon door het ijs gezakt?
Dan rijdt ie toch gewoon met Movistar mee...quote:Op zondag 14 mei 2017 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door het wegvallen van Kelderman heeft Dumoulin nu wel een matige ploeg. Movistar vreet hem op als hij dinsdag roze pakt.
Het was misschien niet zijn fout, maar het is idd frappant dat juist hij tegen die motor knalt. Dat is niet alleen pech.quote:Op zondag 14 mei 2017 16:59 schreef marcodej het volgende:
Typisch dat Keldermannetje tegen die motor aanknalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |