abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 19 november 2000 @ 14:03:02 #1
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_480249
Wat ik me af vraag over : zou hij zo'n type zijn die zijn vriendin gaat slaan als het hem niet zint ??

Gezien zijn houding en uitspraken zou het mij niets verbazen. Ik heb geen zin om nu als zijn uitspraken letterlijk te kwoten maar ik denk dat iedereen wel zo'n beetje begrijpt wat ik bedoel.

Grafwijf....
Als je een relatie hebt mag je eigenlijk niet in BB.
Ik ben errug jalours.
Kim mag op de foto's niet iets wat te veel vlees laat zien, het moet onschuldig.

Wat denken jullie hiervan ??

pi_480270
quote:
Op 19 november 2000 14:03 schreef mimi het volgende:
Wat ik me af vraag over : zou hij zo'n type zijn die zijn vriendin gaat slaan als het hem niet zint ??

Gezien zijn houding en uitspraken zou het mij niets verbazen. Ik heb geen zin om nu als zijn uitspraken letterlijk te kwoten maar ik denk dat iedereen wel zo'n beetje begrijpt wat ik bedoel.

Grafwijf....
Als je een relatie hebt mag je eigenlijk niet in BB.
Ik ben errug jalours.
Kim mag op de foto's niet iets wat te veel vlees laat zien, het moet onschuldig.

Wat denken jullie hiervan ??


Ik zit nu toch al een jaar op Fok en ben zelfs een vervent onzin forum bezoeker, maar zo'n onzin als deze post heb ik nog niet eerder gezien!

Mijn complimenten!

pi_480584
ik denk dat onze zjors zijn handen nooit aan een vrouw zal bevuilen, hij rijgt ze gewoon aan zijn kris pusaka.
  zondag 19 november 2000 @ 19:32:48 #4
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_480755
Vooralsnog beperkt djoorsie zijn terreur nog tot verbale en dus psychologische mishandeling. Wie weet waar hij nog toe in staat zal blijken.

Waarom zou zij vorige vriendin hem eigenlijk hebben verlaten ?

Stalking lijkt me in de toekomst een reeel gevaar voor Kim; alle voortekenen zijn er al. Deze Pitbull laat liet zomaar los.

De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
  † In Memoriam † zondag 19 november 2000 @ 19:38:23 #5
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_480765
Lekkur belangrijk
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_480787
Mirrorman vindt het vandaag niet

Gezallich!!!

?????

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_480833
Zou hij soms http://www.fokforum.nl/showtopic/22451
gelezen hebben?
pi_480859
Dat is het natuurlijk, Mirrorman mist zijn Gezalliche Tinkerbell in het huis... We hadden je nooit naar buiten moeten slepen!
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zondag 19 november 2000 @ 20:26:36 #9
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_480936
MM heeft een scherpe visie, die ik in deze kwestie geheel deel
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 19 november 2000 @ 23:25:20 #10
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_481402
de meesten hier tot nu toe denken dat King Georgie nooit zoiets zal doen, en vinden het maar onzin . Ik hoop van harte dat jullie gelijk hebben
pi_481672
quote:
Op 19 november 2000 20:26 schreef buzzer het volgende:
MM heeft een scherpe visie, die ik in deze kwestie geheel deel
Thnx man.
quote:
Op 19 november 2000 19:57 schreef Tinkerbell het volgende:
Zou hij soms http://www.fokforum.nl/showtopic/22451
gelezen hebben?
Had Puckzzz er al over gehoord en heb hem nu pas gelezen, maar als je er inderdaad zo uit ziet als Julia Roberts als Tinkerbell in Hook dan ben je van harte welkom in het Bordeel!
quote:
Op 19 november 2000 23:25 schreef mimi het volgende:
de meesten hier tot nu toe denken dat King Georgie nooit zoiets zal doen, en vinden het maar onzin . Ik hoop van harte dat jullie gelijk hebben
Nou, ik vraag me sterk af hoe jij aan slechts observatie een "abuser" eruit kan pikken. Als je die gave echt heb dan weet ik zeker dat je er goed geld mee kunt verdienen met al die vrouwelijke (of mannelijke) sukkels die steeds maar weer keer op keer kerels er tussen uit pikken die slaan.

Ik denk persoonlijk dat er net zoveel kans is dat bijv. Koos zijn vrouw regelmatig even het huis door mept als Georgie maargoed.... Da's mijn mening.

Ik kende in mijn leven nl. wel een stuk of wat personen die hun vrouw (en kinderen) mepte en die zagen er doorgaans als hele gewone lieve huisvaders uit, je kunt het wat dat betreft nog eerder aan de vrouw en kinderen zien dan aan de huisvader zelf.

  maandag 20 november 2000 @ 04:39:58 #12
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_481684
quote:
Op 20 november 2000 04:03 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik kende in mijn leven nl. wel een stuk of wat personen die hun vrouw (en kinderen) mepte en die zagen er doorgaans als hele gewone lieve huisvaders uit, je kunt het wat dat betreft nog eerder aan de vrouw en kinderen zien dan aan de huisvader zelf.
Qua poliiek incorrect: Ja logisch! Jantje en Mina de volgende dag op school met gebroken poot en bloeduitstortingen en een briefje: "Ze konden niet naar school omdat ze diarree hadden."
Het pleit overingens niet voor je, Meerhoerman, dat je die brave huisvadertjes niet hebt aangegeven. Maar van de ander kant, misschien heb je dat wel en spreek ik weer voor m'n beurt.
Ben te zaai voor een signature
pi_482002
quote:
Op 20 november 2000 04:39 schreef Roache_ het volgende:
Qua poliiek incorrect: Ja logisch! Jantje en Mina de volgende dag op school met gebroken poot en bloeduitstortingen en een briefje: "Ze konden niet naar school omdat ze diarree hadden."
Het pleit overingens niet voor je, Meerhoerman, dat je die brave huisvadertjes niet hebt aangegeven. Maar van de ander kant, misschien heb je dat wel en spreek ik weer voor m'n beurt.
Mja, ik wil er niet te diep op in gaan, maar van eentje hoorde ik het nadat ie zowiezo al in de gevangenis zat, en de ander was een ex van me (ik hou het echt even wazig omdat ik niet teveel erover wil zeggen) die absoluut niet wilde dat ik naar de politie ging om haar vader aan te geven.

Geloof me, ik wou hem aan geven en hem zelf een keer in elkaar slaan na een scheldkanonnade van hem en een dreigend toontje naar haar toe, maar als zo'n meisje zelf niet wil dat je een van die dingen doet houdt het heel snel op.

Verder zou ik niet te snel oordelen over dit soort dingen als ik jou was.... Nooit over iemand oordelen tot je een tijd lang in diegene zijn schoenen gestaan had. Ik vind bovenstaande nl. nogal beschuldigend over komen, dingen klinken altijd makkelijker dan ze zijn, maar ondertussen staan er ook zo vaak een hoop mensen aan de waterkant terwijl er iemand verzuipt en dan vraag je je ook af waarom ze op dat moment "niets deden."

Dingen als dat klinken altijd ZO makkelijk, maar zelf ga ik er altijd van uit dat een persoon altijd wel zijn redenen gehad moet hebben op dat moment voor een zekere beslissing. Naja, dat was mijn reden dus.

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 20-11-2000 10:53]

pi_482387
quote:
Mirrorman schreef oa het volgende: Nou, ik vraag me sterk af hoe jij aan slechts observatie een "abuser" eruit kan pikken. Als je die gave echt heb dan weet ik zeker dat je er goed geld mee kunt verdienen met al die vrouwelijke (of mannelijke) sukkels die steeds maar weer keer op keer kerels er tussen uit pikken die slaan.
Goed, deze vraag was wel niet aan mij gesteld maar toch.. Ik denk dat je door ervaring - hetzij professioneel, of omdat je het aan den lijve hebt ondervonden - aardig alert kan worden. De alarmbellen gaan sneller rinkelen. Juist door observatie. If it looks like a duck & quacks like a duck it usaully is a ... Juistem...
quote:
Ik kende in mijn leven nl. wel een stuk of wat personen die hun vrouw (en kinderen) mepte en die zagen er doorgaans als hele gewone lieve huisvaders uit, je kunt het wat dat betreft nog eerder aan de vrouw en kinderen zien dan aan de huisvader zelf.
De buitenwereld is er meestal niet zo gespitst op of de idd zo aardig uitziende vader of moeder thuis wel net zo vriendelijk is. De meeste mensen hebben ook niet echt zin zich te mengen in dit soort relationele problemen. En wat niet weet wat niet deert. Bovendien doen slachtoffers van huiselijk geweld vaak alle moeite dit te verbergen en zelfs te vergoeilijken. Heel begrijpelijk ook allemaal, maar het lijken mij een paar goede redenen waarom dit soort dingen zolang kunen duren zonder dat iemand ingrijpt.

Of Georgie echt zijn vrouw zal beuken durf ik niet te zeggen. Wel vind ik het een jongen die de er aanleg voor lijkt te hebben. Door de agressie die hij ten toon spreidt op momenten dat hij denkt in zijn eer te worden aangetast. Maar ook door zijn jaloerse gedrag. Geeft mij een heel onprettig gevoel soms als ik hem op de streams hoor. Hij zit natuurlijk wel in een vreemde situatie daar in dat huis. Wie weet kan ie zich buiten beter beheersen omdat daar meer afleiding is oid.

Ik ben het met Mirrorman eens dat je niet te snel moet oordelen. Het verbaast me echter niet dat er hier mensen zijn die de kriebels krijgen van deze Georgie. Maar goed, dat kan Moor vast beter uitleggen dan ik...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_483742
Om het even wat aan te wakkeren:
Eerste tekenen van fysiek geweld bezig zijn?
Uit de streamverslagen:
quote:
Op 20 november schreef Simba:
Kim tegen G, luister nou even wat ik zeg, met je schreeuwer-uhhuh-tie.
Kim: G luistert alleen als ik even heel hard schreeuw.
G: Kim, urgh, Ik zal je dadelijk zo hard op je kin peren.
G hoort nu niet wat Bi zei. *Simba ook niet
Kim: zie je wel, je luistert niet. Je zegt altijd dat je dat zo belangrijk vindt.
Kim: Ou, dat is gemeen om zo hard te knijpen.
Meestal is Simba niet zo stokerig, maar iets doet het Ed-gevoel opstandigheid-gevoel komen.
Wees gerust, Roache- Heb ook al de kliklijn gebeld: 0900-8808
't gaat om hoe je ermee omgaat
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')