Ik kan je link niet openen maar ga er van uit dat die reacties inderdaad niet subtiel zullen zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:00 schreef mario390 het volgende:
maar somige wat op facebook dat foto komentieren zijn ook selbe debieltjes dann Jesi
dat Foto is vanaf en uur te vinden je kunnt naar beneden scrollenquote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan je link niet openen maar ga er van uit dat die reacties inderdaad niet subtiel zullen zijn
Ja vast maar ik krijg deze melding dan :quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat Foto is vanaf en uur te vinden je kunnt naar beneden scrollen
verzoek deze link ,en naar beneden scrollenquote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja vast maar ik krijg deze melding dan :
Sorry, this content isn't available at the moment
Dus niet veel te scrollen
Thnx maar dat is een closed group, kan er dus niets lezen.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
verzoek deze link ,en naar beneden scrollen
https://www.facebook.com/groups/utopianl/
kann je helemal simpel lid werdenquote:Op vrijdag 19 mei 2017 16:10 schreef pullup het volgende:
Wel 34.000+ leden in die groep, dat is behoorlijk uitgebreid
quote:
hmmm..."no camera's", "freedom"..dat zegt wel wat over Boydquote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:26 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gekwijl over Jessie
Leukquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:26 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gekwijl over Jessie
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:26 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gekwijl over Jessie
Jup, voor 2 knaak 50 natuurlijk duhhhquote:Op donderdag 18 mei 2017 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm ... ze wil een fiets kopen, staat er best duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |