abonnement Unibet Coolblue
pi_170906108
Ha allen,

Ik wil voor m'n vriendin kaartjes voor the lion king de musical kopen. Ik wil maximaal 1e rangs kaartjes kopen qua kosten. Echter ben ik benieuwd welke plekken in het circustheater het beste zijn. Dit zijn de opties die ik heb:
- Loge 0 plaats 17 & 19
- Middelste ring vooraan.
- Buitenste ringen (zowel links als rechts) vooraan (richting de podium kant)

Of in één van de ringen 2e rangs kaartjes waardoor je dus wat meer achteraan zit.

Graag hoor ik van jullie welke plaatsen ik het beste kan nemen. :)
  zaterdag 13 mei 2017 @ 16:26:17 #2
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_170906504
Zou dan gaan voor middelste ring vooraan (overigens geen ervaring met het circus theater)
pi_170907066
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:26 schreef Verbodsbord het volgende:
Zou dan gaan voor middelste ring vooraan (overigens geen ervaring met het circus theater)
Dank voor je reactie. Ik ben misschien bang dat de middelste ring vooraan te ver weg is. Ik zou ook halverwege de zaal kunnen gaan zitten maar heb gelezen dat je daar vrij weinig ziet aangezien de zaal vrij recht loopt.
pi_170907508
Ik zou een van die buitenste ringen vooraan nemen, als het kan rij 1 en dan niet de eerste 5 stoelen bij het podium maar ietsje van het podium af zodat je goed overzicht hebt over het hele podium (ook de zijkanten).
Er zitten een paar mooie verrassingselementen in de show en daar heb je vanaf die plekken ook goed zicht op.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_170907642
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 17:02 schreef Felixa het volgende:
Ik zou een van die buitenste ringen vooraan nemen, als het kan rij 1 en dan niet de eerste 5 stoelen bij het podium maar ietsje van het podium af zodat je goed overzicht hebt over het hele podium (ook de zijkanten).
Er zitten een paar mooie verrassingselementen in de show en daar heb je vanaf die plekken ook goed zicht op.
Dank! Kan ik dan beter stoelen meer richting het midden nemen (bv. plaats 26&28) of stoelen meer richten het podium, en dus ook schuiner zicht op het podium (bv. plaats 33 & 35)
pi_170907813
Als er nog plek is, zou ik iets in de 40 nemen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_170907849
Zo ver mogelijk vooraan. Anders zie je er echt geen kut van. Beetje aan de zijkant is niet erg, maar kies gewoon zo ver mogelijk vooraan. Wij zaten op rij drie en dat was het geld meer dan waard. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_170907891
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 17:17 schreef Sarasi het volgende:
Zo ver mogelijk vooraan. Anders zie je er echt geen kut van. Beetje aan de zijkant is niet erg, maar kies gewoon zo ver mogelijk vooraan. Wij zaten op rij drie en dat was het geld meer dan waard. O+
Dus jij zegt dat ik dan het beste eigenlijk voor loge 0 kan gaan?
pi_170907971
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 17:19 schreef cariaef het volgende:

[..]

Dus jij zegt dat ik dan het beste eigenlijk voor loge 0 kan gaan?
Geen idee waar dat is in de zaal. Post anders even een plattegrondje.
Your opinion of me is none of my business.
pi_170908002
http://www.stage-entertai(...)plan_tlk_jan2017.pdf

Ik wil trouwens dus niet meer betalen dan de 1e rangs tickets. De premium plaatsen vervallen dus voor mij.
pi_170908054
Loge 0 kan ook maar dat is wel vrij schuin maar inderdaad wat Sarasi zegt, niet te veel naar achteren anders zijn het mieren die je ziet op het podium. :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_170908241
oke, dank voor alle tips! De 1e rangs tickets op rij 2 en 3 lijken mij toch iets te dicht bij het podium. Heb het idee dat je hierdoor misschien het totaaloverzicht mist. Hierdoor gaat mijn voorkeur dan uit naar de buitenste ringen en dan ergens in de 40.
pi_170908402
Wanneer gaan jullie? :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_170909013
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 17:40 schreef Felixa het volgende:
Wanneer gaan jullie? :)
Ergens in juni of juli afhankelijk van welke dag we de beste stoelen kunnen vinden!
pi_170909135
Leuk hoor, veel plezier alvast!
Ik heb een bloedhekel aan musicals maar The Lion King is echt something else. :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_170909382
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:19 schreef Felixa het volgende:
Leuk hoor, veel plezier alvast!
Ik heb een bloedhekel aan musicals maar The Lion King is echt something else. :)
Dankje!! de tickets zijn besteld, plekje 40 en 42 :)

Haha, nu maak je me erg nieuwsgierig, kan niet wachten!
pi_170909512
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 17:32 schreef cariaef het volgende:
oke, dank voor alle tips! De 1e rangs tickets op rij 2 en 3 lijken mij toch iets te dicht bij het podium. Heb het idee dat je hierdoor misschien het totaaloverzicht mist. Hierdoor gaat mijn voorkeur dan uit naar de buitenste ringen en dan ergens in de 40.
Dat had ik nou persoonlijk niet gedaan, zo ver naar de zijkant. :+ Maar hopelijk hebben jullie een leuke avond samen!
Your opinion of me is none of my business.
pi_170909537
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:41 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat had ik nou persoonlijk niet gedaan, zo ver naar de zijkant. :+ Maar hopelijk hebben jullie een leuke avond samen!
Waar zou jij voor kiezen dan? Ben bezig met het bestelproces dus kan hem nog annuleren.
pi_170909653
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:43 schreef cariaef het volgende:

[..]

Waar zou jij voor kiezen dan? Ben bezig met het bestelproces dus kan hem nog annuleren.
Als jullie normale Nederlander lengte of groter zijn, gewoon in de zaal gaan zitten, zo ver mogelijk naar voren (rij 16 t/m 24). De zaal loopt niet supersteil omhoog, maar hij is ook niet vlak, en het podium staat juist best hoog. Dus je kunt het dan nog prima zien, tenzij je echt klein bent. Als je wel wat kleiner bent, ga dan voor de voorste rij in loge 0. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_170909704
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als jullie normale Nederlander lengte of groter zijn, gewoon in de zaal gaan zitten, zo ver mogelijk naar voren (rij 16 t/m 24). De zaal loopt niet supersteil omhoog, maar hij is ook niet vlak, en het podium staat juist best hoog. Dus je kunt het dan nog prima zien, tenzij je echt klein bent. Als je wel wat kleiner bent, ga dan voor de voorste rij in loge 0. :)
De voorste rijen in loge 0 zijn helaas allemaal al bezet. Dan wordt de dichtsbijzijndste rij, rij 16. (qua afstand is die ongeveer even ver weg als die stoelen in de ring trouwens)

oooh ik ben zo slecht in keuzes maken 8)7
pi_170909732
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:53 schreef cariaef het volgende:

[..]

De voorste rijen in loge 0 zijn helaas allemaal al bezet. Dan wordt de dichtsbijzijndste rij, rij 16. (qua afstand is die ongeveer even ver weg als die stoelen in de ring trouwens)

oooh ik ben zo slecht in keuzes maken 8)7
Dan zou ik dus voor rij 16 gaan, in de zaal. Puur omdat er recht voor zitten gewoon wel belangrijk is. Ik zou nooit in de zijringen gaan zitten bij een musical.
Your opinion of me is none of my business.
pi_170909963
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 18:56 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dan zou ik dus voor rij 16 gaan, in de zaal. Puur omdat er recht voor zitten gewoon wel belangrijk is. Ik zou nooit in de zijringen gaan zitten bij een musical.
OKee, dank voor je hulp!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')