abonnement Unibet Coolblue
pi_170906024
Wel grappig dat niemand hoopt dat Nederland wint :D Like wtf :P Oke ze zullen misschien niet winnen maar dat hoop je toch wel? :P
  zaterdag 13 mei 2017 @ 16:08:44 #52
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_170906093
Ik hoop dat Nederland hoog eindigt.

Omdat ik jullie graag mag en nederlandse voorouders langs beide kanten heb (denk ik toch)

Wat Belgie betreft, we zien wel.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_170906295
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:05 schreef Poepz0r het volgende:
Wel grappig dat niemand hoopt dat Nederland wint :D Like wtf :P Oke ze zullen misschien niet winnen maar dat hoop je toch wel? :P
Ik hoop niet dat Nederland wint. Dat zou echt een aanfluiting zijn. En we zouden nog jaren op deze weg verder gaan.
pi_170906315
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat Nederland wint. Dat zou echt een aanfluiting zijn. En we zouden nog jaren op deze weg verder gaan.
Waarom zou dat een aanfluiting zijn als de beste vocalisten van het hele festival zouden winnen? Dat je het nummer niet leuk vind oke, maar een aanfluiting gaat wel heel ver. Overigens doen we het prima op deze weg. 4 uit 5 keer gekwalificeerd voor de finale.
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2017 @ 16:18:48 #55
43556 miss_dynastie
pi_170906322
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:05 schreef Poepz0r het volgende:
Wel grappig dat niemand hoopt dat Nederland wint :D Like wtf :P Oke ze zullen misschien niet winnen maar dat hoop je toch wel? :P
Nee. Daarvoor heeft deze inzending en de gang van zaken eromheen net ff teveel kwaad bloed gezet. Als ze schrijvers een eerlijke kans hadden gegeven en oprecht een liedje hadden gekozen op kwaliteit i.p.v. DNA had ik er, ondanks dat ik dan nog steeds geen fan van ze ben, vast wel anders in gestaan. Maar dit is zo'n rotlied, dat je er niet aan moet denken dat het een SONGfestival wint.
pi_170906324
Mijn nl hart wil graag dat Nederland wint....net zoals ik wil dat het ned elftal wint, ook al spelen ze beroerd en hopeloos...
Zo niet...dan Portugal ... Het liedje is klein, eenvoudig met een bijna weemoedige zweem van nostalgie ... Het roept beelden op van een wereld waarin het fijn is om te zijn...
O+
pi_170906356
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee. Daarvoor heeft deze inzending en de gang van zaken eromheen net ff teveel kwaad bloed gezet. Als ze schrijvers een eerlijke kans hadden gegeven en oprecht een liedje hadden gekozen op kwaliteit i.p.v. DNA had ik er, ondanks dat ik dan nog steeds geen fan van ze ben, vast wel anders in gestaan. Maar dit is zo'n rotlied, dat je er niet aan moet denken dat het een SONGfestival wint.
Dat hebben ze gedaan lieve dynastie. Er is een writerscamp geweest etc ;) Dat je het lied niet leuk vind is geen reden om het een land niet te gunnen zeg maar. Ik zou het bijvoorbeeld Australie of Belgie niet gunnen. Als je al niet zuiver kunt zingen verdien je de winst niet. Stukje professionaliteit.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 16:22:54 #58
163650 Greys
pi_170906412
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 15:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Eigenlijk past de performance wel bij de sfeer van het liedje. Het is wat duister en vlak en combineert op zich goed met die blik die suggereert dat ze het scheermesje al in haar hand heeft.
Ik snap wat je bedoelt hoor. Maar puur persoonlijk merk ik te veel aan haar dat het er niet bij hoort. Of hoorde, misschien is ze vanavond wel veel beter wat dat betreft.
Maar omdat het zo echt was voelde ik me er knetterongemakkelijk bij als ik het zag en ik wil zelf toch liever geen ongemakkelijk gevoel van een eventueel winnend lied krijgen. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2017 @ 16:22:57 #59
43556 miss_dynastie
pi_170906414
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat hebben ze gedaan lieve dynastie. Er is een writerscamp geweest etc ;) Dat je het lied niet leuk vind is geen reden om het een land niet te gunnen zeg maar. Ik zou het bijvoorbeeld Australie of Belgie niet gunnen. Als je al niet zuiver kunt zingen verdien je de winst niet. Stukje professionaliteit.
Ik ontken niet dat er een writerscamp is geweest, ik zeg dat ik niet het idee heb dat iemand een eerlijke kans heeft gehad en dat ik het idee heb dat ze het liedje hebben gekozen op basis van DNA en niet op basis van kwaliteit. Anders had er vast geen Ricky en Rory Original gelegen, terwijl er echt goede writers meededen.

Uiteraard is dat wel een reden om het een land niet te gunnen! Ik vind de artiest stom, ik vind het lied stom, waarom zou ik dan toch moeten hopen dat ze winnen?
pi_170906432
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ontken niet dat er een writerscamp is geweest, ik zeg dat ik niet het idee heb dat iemand een eerlijke kans heeft gehad en dat ik het idee heb dat ze het liedje hebben gekozen op basis van DNA en niet op basis van kwaliteit. Anders had er vast geen Ricky en Rory Original gelegen, terwijl er echt goede writers meededen.

Uiteraard is dat wel een reden om het een land niet te gunnen! Ik vind de artiest stom, ik vind het lied stom, waarom zou ik dan toch moeten hopen dat ze winnen?
Of die andere ingezonden liedjes waren nog slechter, dat kan ook natuurlijk ;)
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2017 @ 16:25:17 #61
43556 miss_dynastie
pi_170906476
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Of die andere ingezonden liedjes waren nog slechter, dat kan ook natuurlijk ;)
Ja, dat is inderdaad een waarschijnlijker scenario :')
pi_170906482
Mijn top 10

1. Verenigd Koninkrijk
2. Italië
3. Denemarken
4. Nederland
5. Frankrijk
6. België
7. Zweden
8. Bulgarije
9. Noorwegen
10. Polen (omdat ze er zo goed uitziet in die jurk. :P)

Wat is jullie persoonlijke top tien?
Rossoneri siamo noi.
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2017 @ 16:25:57 #63
43556 miss_dynastie
pi_170906498
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:25 schreef ForzaMilan het volgende:
Mijn top 10

1. Verenigd Koninkrijk
2. Italië
3. Denemarken
4. Nederland
5. Frankrijk
6. België
7. Zweden
8. Bulgarije
9. Noorwegen
10. Polen (omdat ze er zo goed uitziet in die jurk. :P)
Heeft Denemarken dat ook een beetje of vind je dat echt zo goed?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 mei 2017 @ 16:26:44 #64
163650 Greys
pi_170906517
Ik vind het juist wel eerlijk dat we allemaal onze eigen voorkeuren heben en dat dat niet per se je eigen land is. Zelf ga ik me iig niet elk jaar verplicht voelen om voor Nederland te zijn. Bij Trijntje zat ik zelfs te hopen dat het de finale niet ging halen. Want meer dan terecht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170906524
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heeft Denemarken dat ook een beetje of vind je dat echt zo goed?
Vind het echt een goed nummer. Die spleet tussen haar tanden is wat minder. :P
Rossoneri siamo noi.
pi_170906529
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:05 schreef Poepz0r het volgende:
Wel grappig dat niemand hoopt dat Nederland wint :D Like wtf :P Oke ze zullen misschien niet winnen maar dat hoop je toch wel? :P
Ik hoop altijd dat Nederland wint, lijkt me sowieso fantastisch om een keer mee te maken dat het hier georganiseerd wordt, maar mijn voorspelling was meer met in het achterhoofd de kanshebbers. Dit jaar zal het 'm gewoon niet worden helaas. :P
  zaterdag 13 mei 2017 @ 16:27:10 #67
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170906531
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:05 schreef Poepz0r het volgende:
Wel grappig dat niemand hoopt dat Nederland wint :D Like wtf :P Oke ze zullen misschien niet winnen maar dat hoop je toch wel? :P
Natuurlijk hoop ik ergens dat Nederland wint, ook al is het niet my cup of tea, en ook niet realistisch om te denken.
:o)
pi_170906541
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:25 schreef ForzaMilan het volgende:
Mijn top 10

1. Verenigd Koninkrijk
2. Italië
3. Denemarken
4. Nederland
5. Frankrijk
6. België
7. Zweden
8. Bulgarije
9. Noorwegen
10. Polen (omdat ze er zo goed uitziet in die jurk. :P)

Wat is jullie persoonlijke top tien?
Top 10? Ik heb geen favoriet maar ik zal de 10 beste opnoemen dan :P

- Bulgarije
- België
- Italië
- Portugal
- Nederland
- Frankrijk
- Denemarken
- Zweden
- Hongarije
- Australië
pi_170906553
NL lied is gewoon slecht, belabberde tekst en discutabele melodie. Jammer, want aan de kwaliteiten van O'g3ne ligt het niet. Mits je van het genre en timbre houdt.
Dobbert nu even niet de wereld rond.
pi_170906568
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Top 10? Ik heb geen favoriet maar ik zal de 10 beste opnoemen dan :P

- Bulgarije
- België
- Italië
- Portugal
- Nederland
- Frankrijk
- Denemarken
- Zweden
- Hongarije
- Australië
Ik heb dus echt helemaal niets met Portugal. :?
Rossoneri siamo noi.
pi_170906595
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:28 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Ik heb dus echt helemaal niets met Portugal. :?
Ik ook niet maar hoort wel in de top 10
  zaterdag 13 mei 2017 @ 16:30:26 #72
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_170906605
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:26 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist wel eerlijk dat we allemaal onze eigen voorkeuren heben en dat dat niet per se je eigen land is. Zelf ga ik me iig niet elk jaar verplicht voelen om voor Nederland te zijn. Bij Trijntje zat ik zelfs te hopen dat het de finale niet ging halen. Want meer dan terecht.
Voor mij meer een verrassing want niks gezien.

Ok, het lied van Belgie wel gehoord maar ik ga en kan niet op mijn eigen land stemmen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_170906614
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:18 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waarom zou dat een aanfluiting zijn als de beste vocalisten van het hele festival zouden winnen? Dat je het nummer niet leuk vind oke, maar een aanfluiting gaat wel heel ver. Overigens doen we het prima op deze weg. 4 uit 5 keer gekwalificeerd voor de finale.
Omdat het een Songfestival is en geen Singfestival.

Maar je manier van denken is illustratief voor de heersende opvatting in Nederland, waarbij muzikale kwaliteit, artistiek talent en dergelijke maar één graadmeter kennen: goed kunnen zingen.

Echt, mensen als jij zijn totaal verblind door shows als The Voice en X-Factor.
pi_170906629
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:18 schreef Eowyn5 het volgende:
Mijn nl hart wil graag dat Nederland wint....net zoals ik wil dat het ned elftal wint, ook al spelen ze beroerd en hopeloos...
Zo niet...dan Portugal ... Het liedje is klein, eenvoudig met een bijna weemoedige zweem van nostalgie ... Het roept beelden op van een wereld waarin het fijn is om te zijn...
O+
Hoe kom je erbij dat het liedje van Portugal eenvoudig is? :? Het is juist vrij ingewikkeld....
pi_170906633
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Omdat het een Songfestival is en geen Singfestival.

Maar je manier van denken is illustratief voor de heersende opvatting in Nederland, waarbij muzikale kwaliteit, artistiek talent en dergelijke maar één graadmeter kennen: goed kunnen zingen.

Echt, mensen als jij zijn totaal verblind door shows als The Voice en X-Factor.
Ik zeg niet dat het daarom zou moeten winnen he ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')