Ik vond t vorig jaar in Eindhoven wel gezellig, t feest.quote:Op maandag 15 mei 2017 11:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het lijkt me verschrikkelijk nu in Rotterdam te wonen
Ik vond t super gezellig toen. Helemaal geen last van gehad, en ik woon nog dichter in het centrum dan jij. Sowieso was t 2 avonden en toen weer voorbij.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:35 schreef Great-Expectations het volgende:
Toen PSV kampioen werd, was het hier ook kut.
Ik was wel een beetje jelly toen ik vanochtend al die supporters richting de huldiging zag lopen, terwijl ik zelf moest werken in amsterdam. Maar goed, twee dagen op rij de fontein in is ook niet nodig.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:53 schreef G-Pier het volgende:
Vandaag schoolvrij gekregen door Feyenoord. Morgen en overmorgen hebben docenten de studie-tweedaagse dus ik hoef pas donderdag naar school.
Snap je wel dat mensen ergens gepassioneerd over kunnen zijn?quote:Op maandag 15 mei 2017 15:46 schreef Great-Expectations het volgende:
Ik kan mij gewoon helemaal geen voorstelling maken hoe mensen zo gelukkig (of boos/verdrietig) kunnen zijn om zoiets als de overwinning of verlies van een sportclub, zonder dat mensen daar zelf iets aan hebben bijgedragen. Maar ik snap ook niet dat mensen moesten huilen toen (bv) Michael Jackson doodging.
Natuurlijk! Maar ik begrijp het beter als iets is waar mensen zelf een rol in spelen, of als je familie/vrienden hebt die ergens bij betrokken zijn.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap je wel dat mensen ergens gepassioneerd over kunnen zijn?
quote:Op maandag 15 mei 2017 15:58 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Natuurlijk! Maar ik begrijp het beter als iets is waar mensen zelf een rol in spelen, of als je familie/vrienden hebt die ergens bij betrokken zijn.
En ik vind het ook leuk als bijvoorbeeld mijn fav drag queen wint, maar ik ben dan niet uitzinnig van vreugde, en zie dat dan ook niet als de mooiste dag van mijn leven.
Daar zit wat in.quote:
Ik bedenk me nu dat ik me de dood van een fictief personage dan wel weer aantrek.quote:Op maandag 15 mei 2017 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie je straks huilend over straat gaan bij de winst van Valentina!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 15 mei 2017 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben m'n laptop aan t opruimen en kwam nt een verhaal tegen over mijn eerste zoen met een jongenNou kaas, omdat je de vorige verhalen zo leuk vond!
Heb je nog contact met Maikel of is het verwaterd? Ben nu héél benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
Het is nog een heel gedoe geweest, omdat hij beweerde dat hij t uitgemaakt had met z'n vriendin en we dus samen "iets" begonnen zijn (niet zo gek lang hoor) .... wat later dus NIET zo bleek te zijn, toen ik een ander verhaal hoorde van zijn vriendinquote:Op maandag 15 mei 2017 17:12 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Heb je nog contact met Maikel of is het verwaterd? Ben nu héél benieuwd!
Wanneer je de confrontatie niet aankan.quote:Op maandag 15 mei 2017 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
waarna hij in tranen uitbarste dat ie t ook allemaal niet meer wist.
Ja als je ineens je vriendinnetje EN je vriendje samen voor je hebt staan, die ff om uitleg komen vragen.quote:Op maandag 15 mei 2017 17:22 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Wanneer je de confrontatie niet aankan.
quote:Op maandag 15 mei 2017 17:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben m'n laptop aan t opruimen en kwam nt een verhaal tegen over mijn eerste zoen met een jongenNou kaas, omdat je de vorige verhalen zo leuk vond!
Heb er weer van genoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 mei 2017 17:13 schreef Vlarp het volgende:
Ik stond voor het Stadhuis vanmiddag. Dikke ontlading. Echt, zo'n mooi weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |