quote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Elephant Gun is wel heel goed van hun
Luister je dan ook Sufjan Stevens?Beetje in hetzelfde hoekje
Ga je dit jaar niet naar Lowlands trouwens? The Shins, Alt-J.. Klinkt wel wat voor jouquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:20 schreef Kaas- het volgende:
New Slang van The Shins is ook zo'n vreselijk lief liesje
Zou spontaan verliefd worden op iedereen die ik zie als ik het luister
En Ray LaMontagne vind ik wel een van de betere folk-artiesten. Staat alleen weinig van op spotify.
Nee helaasquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Ga je dit jaar niet naar Lowlands trouwens? The Shins, Alt-J.. Klinkt wel wat voor jou
Sowieso gaan ze dit jaar heel het terrein omgooien en nieuw tenten en shit, wordt volgens mij best tof
Is goeed, trustonquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee helaas
Zou wel graag willen maar financieel en praktisch ff niet zo handig
Ga trouwens in bed nog even muziek luisteren en dan slapen grgr
Nog ff 1 laatste maar ik houd ook wel gewoon van goede popmuziek hoor dus dingen als Stromae en zoquote:
Heheh nicequote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog ff 1 laatste maar ik houd ook wel gewoon van goede popmuziek hoor dus dingen als Stromae en zonu evht pleite
Stromae op Lowlands was echt een enorm strakke showquote:Op zaterdag 13 mei 2017 01:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog ff 1 laatste maar ik houd ook wel gewoon van goede popmuziek hoor dus dingen als Stromae en zonu evht pleite
Chill.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stromae op Lowlands was echt een enorm strakke show
Ik luister m verder nooit, maar dat was wel echt nice.
Hoe sta je tegenover piemeltalks, kontadoraties en mannendatingperikelen?quote:
I knowwwwquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:02 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Iedere fietser in Amsterdam haat je
Werkding.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:06 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat doe je dan op zo'n fiets?
Uhu. Als ze zich gedragen. Of misdragen op de goede manier.quote:
Ik hou ontzettend veel van kontenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover piemeltalks, kontadoraties en mannendatingperikelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |