Maar dan zou er een team captain zijn!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:36 schreef Great-Expectations het volgende:
Dit klinkt als een dragrace groepsopdracht.
Zo gingen de gesprekken altijd bij het buitenspelen met buurkinderen wie de superheld mocht zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:47 schreef Great-Expectations het volgende:
"Het maakt me niet uit welke rol ik krijg."
- Okee, dan krijg je deze prominente rol.
"Nee! Dat wil ik niet, geef me een onbelangrijke bijrol die niet bij me past!"
- Prima.
"Oh kut."
Opskeerquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:03 schreef G-Pier het volgende:
Ik ga naar de kapper en ik weet niet hoe ik mijn haar wil hebben.
Shea en Aja.... domme koe.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:47 schreef Great-Expectations het volgende:
"Het maakt me niet uit welke rol ik krijg."
- Okee, dan krijg je deze prominente rol.
"Nee! Dat wil ik niet, geef me een onbelangrijke bijrol die niet bij me past!"
- Prima.
"Oh kut."
Hmmm, ik denk dat hij de d/p wilt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Hmm. De Griek vindt dat ie t goed moet maken met me, gezien de vorige "dramatische" date en t feit dat ie daarna niet meer meeging naar de film. Dus nu vraagt ie me mee uit voor een andere film.
Ga ik dit wel doen?
De wat? Double penetration?quote:
O, dat vind ik prima.quote:
Ja, je gaat het doen hoewel dat niet verstandig is. En dan eindig je met hem in bed en kunnen we later daar alles over teruglezen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Hmm. De Griek vindt dat ie t goed moet maken met me, gezien de vorige "dramatische" date en t feit dat ie daarna niet meer meeging naar de film. Dus nu vraagt ie me mee uit voor een andere film.
Ga ik dit wel doen?
O jaquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:47 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ja, je gaat het doen hoewel dat niet verstandig is. En dan eindig je met hem in bed en kunnen we later daar alles over teruglezen.
Nee date er tussen. Niet specifiek seks date, ook geen "relatie" date.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:41 schreef Great-Expectations het volgende:
Maar ik zie niet in wat er te daten valt met iemand die zegt dat hij het rustig aan wilt doen en daarmee bedoelt dat hij meerdere mannen tegelijk aan het lijntje houdt. Tenzij het om een seksdate gaat, zonder verdere romantische betekenis.
Is nog steeds een recipy for disaster natuurlijkquote:
Ja dat.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:39 schreef Kaas- het volgende:
Moet gewoon kunnen hoor Ang3l, niks mis mee dus daar niet van, maar lijkt me wel lastig aangezien gevoelens die je had dan weer omhoog kunnen komen en dan baal je na zo'n meet weer dat je alleen maar een beetje gespeeld hebt zonder dat het iets zal worden.
Mijn huidige baas zei met enig gevoel voor nuance tijdens een functioneringsgesprek dat ik 'regelmatig niet strategisch communiceer'.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Dat een Amerikaanse college dan in de communicator typt "no biggie" en ik al meteen op enter heb gedrukt na "that's what she said" te typen, voordat ik me bedenk "je bent op t WERK Ang3l"
Oh zeker. Bedoel alleen dat ik me kan voorstellen dat je dan beslist om het om die reden maar niet te doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat.
Maar da's dus aan mij, en m'n eigen schuld.
Niet die van hem.
Ik ram er vaak onprofessionele statements tussendoorquote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn huidige baas zei met enig gevoel voor nuance tijdens een functioneringsgesprek dat ik 'regelmatig niet strategisch communiceer'.Ergo dat ik soms veel te lomp ben in m'n doen en laten op kantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |