Ik kon ook al een beetje Engels toen, maar ik denk niet dat ik op 9-jarige leeftijd zulke teksten kon verstaan. Ik denk zij ook nietquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Denken dat 9 jarigen tegenwoordig niet vanaf hun geboorte Engels spreken
Nee joh! Tegenwoordig al in de kleuterklas. Of je daar blij van moet worden als het door een normale juf of meester wordt gegeven is een tweedequote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:09 schreef richolio het volgende:
Overigens krijg je toch pas Engels vanaf groep 7? Dan ben je dus 10 ofzo
Serieus? Kleuterklas? Damnquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh! Tegenwoordig al in de kleuterklas. Of je daar blij van moet worden als het door een normale juf of meester wordt gegeven is een tweede
Mijn nichtje van 8 heeft laatst voor het eerst Engelse les gehad op school. Ze zit in groep 4.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:09 schreef richolio het volgende:
Overigens krijg je toch pas Engels vanaf groep 7? Dan ben je dus 10 ofzo
Beter dan op de bank weg zitten kwijnenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:22 schreef Onnoman het volgende:
Net alsof je een pizza komt bezorgen bij een bejaardenhuis en er een bejaardefeestje is waar je zsm weer weg wil
daar heb je wel een punt eigenlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beter dan op de bank weg zitten kwijnenHelemaal top dit, waren alle oudjes maar zo!
Nou iddquote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:47 schreef MissJ het volgende:
ze hebben hun gezichten ietwat te bruin geplamuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |