abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 juni 2017 @ 15:36:53 #26
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_171618639
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

_O-
You´re driving like my grandmother! :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 21 juni 2017 @ 21:32:11 #27
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171843744
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 00:00 schreef trein2000 het volgende:
X bij X meter moet ie zijn en succes.
Dit.
Meer regels is eigenlijk meer buzzkill. En je wil dat de F1 een showcase en lab is/blijft voor nieuwe technieken. Wat dat betreft is het WEC al helemaal op dat niveau en net zo interessant voor de industrie. De constructeurstitel heeft wat dat betreft de waarde verloren van wat het ooit had. Dat moet ook terug.

Enige wat je misschien er nog bij wil is max motorinhoud. Niet vermogen.
Open voor alle brandstoffen.
Precies tussen de 3 en 5 wielen, zonder spatborden.

Gas d'rop.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_172533587
Vertaal de punten in het rijdersklassement naar extra ballast op de wagen. Hierdoor breng je in de loop van het seizoen de rijders dichter bij elkaar.
pi_172533729
De auto's wat steviger maken, zodat ze niet meteen aan stukken springen als je er alleen maar naar kijkt. Vooral die spoilers aan de voorkant zijn maar fragiele dingen. Op die manier kan door de coureurs nog een beetje worden geduwd en getrokken zonder dat de baan meteen vol ligt met stukken carbon. Mischien zelfs een soort band om de auto (ik weet dat het de aerodynamica niet goed doet, maar in het kader van veiligheid zou het een verbetering kunnen zijn. Als compensatie zou de motor wat meer vermogen mogen hebben.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 19 juli 2017 @ 20:05:59 #30
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_172534325
quote:
3s.gif Op woensdag 19 juli 2017 19:41 schreef Ridocar het volgende:
De auto's wat steviger maken, zodat ze niet meteen aan stukken springen als je er alleen maar naar kijkt. Vooral die spoilers aan de voorkant zijn maar fragiele dingen. Op die manier kan door de coureurs nog een beetje worden geduwd en getrokken zonder dat de baan meteen vol ligt met stukken carbon. Mischien zelfs een soort band om de auto (ik weet dat het de aerodynamica niet goed doet, maar in het kader van veiligheid zou het een verbetering kunnen zijn. Als compensatie zou de motor wat meer vermogen mogen hebben.
Goed plan, het 3D ontwerp is er al _O-

Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_172540604
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 19:33 schreef nuck_chorris het volgende:
Vertaal de punten in het rijdersklassement naar extra ballast op de wagen. Hierdoor breng je in de loop van het seizoen de rijders dichter bij elkaar.
Dat is toerwagen racerij en daarin heeft de FIA ook aardig gefaald met de meting etc waardoor de fabrieksteams van Chevrolet en later Citroën aardig de vruchten hebben geplukt in het WTCC. Super saaie races waarmee de vermogende teams met een vuist in de neus toch naar de overwinning reden en de kleinere teams/rijders met minder budget zichzelf ballast cadeau deden.
  zaterdag 22 juli 2017 @ 07:56:29 #32
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_172590455
laten ze weer de le mans start invoeren :-)

en dan bij elke race van auto wisselen zo dat je na 19 / 21 races in elke auto heb gereden van elke team en dan daarna weer de laatste paar races in je eigen auto blijven rijden :-)

of een soort van Pre race invoeren ( zo als bij de tour wagens gebeurd )
dus een kleine sprint race .. voor de grote race ( deze zou je dan weer kunnen doen in standaard staat gelijkwaardig auto's dus iedereen gelijk..

Of de rijder zelf hun banden laten verwisselen :-)
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')