Topquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:56 schreef PascalDutch het volgende:
Niet helemaal zeker, maar deelt de stuurbekrachtiging de olie niet met de rembekrachtiging? Onlangs hier nog iets over gelezen, zal even een bron opzoeken.
Edit: volgens mij zit ik verkeerd met bovenstaand, wel een linkje gevonden waar je reservoir zit: https://teon.co/cars/volk(...)cking-steering-fluid
Achja, het blijft een Volkswagen :p (niet dat ik iets tegen VW heb hoor)quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Top![]()
Wel een gekke plek. Er is nog zoveel ruimte in die motorkap
Gevonden. Hij zit echt nog onder de behuizing waar de accu inzit zelfsquote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:29 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Achja, het blijft een Volkswagen :p (niet dat ik iets tegen VW heb hoor)
Had/heb je nou een lek of was die olie zomaar verdampt?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:37 schreef vannelle het volgende:
Nu nog uitzoeken waar die olie gebleven is.....
Inderdaad, stuurbekrachtigings olie 'verbruik' je niet en verdampt niet. Het is een gesloten systeem. Dus je hebt ergens een lek...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 12:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Had/heb je nou een lek of was die olie zomaar verdampt?
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:24 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Inderdaad, stuurbekrachtigings olie 'verbruik' je niet en verdampt niet. Het is een gesloten systeem. Dus je hebt ergens een lek...
Dat gaan we dus in de gaten houden nu.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:24 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Inderdaad, stuurbekrachtigings olie 'verbruik' je niet en verdampt niet. Het is een gesloten systeem. Dus je hebt ergens een lek...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |