Ja, maar die was toen nog niet uit en ik speel te weinig om nou een PS4 te halenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Koop een PS4 pro controller, dan heb je gewoon een standaard Xbox controller in je hand.
eerst blazen danquote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:48 schreef Catkiller het volgende:
Ik speel altijd met de knoppen van TARDIS. zijn vriendin.
Haha dat zou enig zijn als ik niet al vijf jaar single was, vorig jaar twee maanden een relatie had en me de tering schrok en het uitmaakte en nu een haatvolger heb en nu weer bijna een jaar tevreden alleen was.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:48 schreef Catkiller het volgende:
Ik speel altijd met de knoppen van TARDIS. zijn vriendin.
Fouten maken is menselijk, idd.quote:
Een haatvolger? Noel?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha dat zou enig zijn als ik niet al vijf jaar single was, vorig jaar twee maanden een relatie had en me de tering schrok en het uitmaakte en nu een haatvolger heb en nu weer bijna een jaar tevreden alleen was.
Nee zij. Was echt naarquote:
Oh wauw, wat kut.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee zij. Was echt naar
Ik vond het toch niet helemaal lekker klikken dus ik heb het gewoon uitgemaakt op een gegeven moment. Ben heel eerlijk geweest, dat ze niets misdaan had, ik niet boos was en dat ze een toffe meid was maar dat ik die romantische gevoelens toch niet echt had.
Nou dik drama natuurlijk, maandenlang heeft ze me nog lopen bellen, brieven sturen, lange mailtjes van vier a4-tjes, mijn moeder bellen, contact zoeken met mijn familie.
Bleek later dat ze alweer een maand met haar nieuwe vriend samenwoonde, terwijl ze mij nog lastig aan het vallen was. Vet kut.
Je huidige vriendin is wel een crazy bitch dus?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
Echt blij dat ik nooit in mijn verleden van die crazy bitches heb aangetrokken
Ik alleen maar. Dat is kennelijk mijn typequote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
Zo kan je het lezen idd, maar nee.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je huidige vriendin is wel een crazy bitch dus?
Beetje net als bepaalde vrouwen die alleen op foute typjes vallen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik alleen maar. Dat is kennelijk mijn type
Ja, met de moeder van zoksquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#bijna weekend
Gaan jullie Moederdag "vieren?"
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#bijna weekend
Gaan jullie Moederdag "vieren?"
Haha ja vast.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik ga mij klem zuipen in Rotterdam, kampioensfeest vieren. Iedere dag is al moederdag
Partyanimal is dat hoorquote:
Iedere dag, Moederdag toch?quote:
ikrquote:
Wink Wink nudge nudgequote:
Ik wil wel samen met jou naar moederdag?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedere dag, Moederdag toch?
Jatogniedan
Oké girlie, heb ons aangemeldquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik wil wel samen met jou naar moederdag?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
Chai is hier altijd, gek.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je kan gewoon eerlijk zijn hoor. Chai is hier niet
Heb dat eigenlijk nooit gezien. Is het echt zó goed?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:20 schreef Catkiller het volgende:
Ze is net die dikke kale zonder piemel in Game of Thrones, overal spionnen.
doe eens normaalquote:
Pieken en dalen. Het is niet de belachelijke hysterie waard.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb dat eigenlijk nooit gezien. Is het echt zó goed?
Aan jou heb ik watquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pieken en dalen. Het is niet de belachelijke hysterie waard.
Is met draken en tietenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan het de hype die er sinds de laatste paar jaar achter zit niet waarmaken, maar ik ben al begonnen met kijken voor dat echt begon. Maar iets wat zo populair is onder veel mensen kan ook niet heel slecht zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is tof hoor, ik kijk het altijd met plezier. Maar sommigen worden zo hysterisch als het gaat om Game of Thrones, en dat vind ik een beetje onzin.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Aan jou heb ik wat
Ik vind The 100, Suits en BB wel leuke series. 1 van de weinige die ik zo ver mogelijk heb uitgekeken
quote:
quote:
je moet peaky blinders kijkenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Aan jou heb ik wat
Ik vind The 100, Suits en BB wel leuke series. 1 van de weinige die ik zo ver mogelijk heb uitgekeken
Dit inderdaad. De serie had een hoop potentie en in die fase zit het nog steeds: potentie. Maar het einde nadertquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:24 schreef Catkiller het volgende:
Hoe het ook afloopt boeit mij in ieder geval geen hol meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |